Към съдържанието

  •  

c 250 td 20 v

Регистрация: 27 апр 2012
Офлайн Последно: 11 май 2012 - 17:26:46
-----

Моите теми

Проблеми с w202 250td20v: климатроник и пуши!

27 април 2012 - 20:38

21г. карам легендарния w123 300 diesel,1982, бях имигрант, дебнах го над 4г. в Германия! :)
Много трудно се купуваше, дори и преди 20г. запазен 123, и то топ модела 300. Или бяха издухани, или около 10х.марки.
През делечната 1991 го купих за голямата сума за мен 7000 марки. (заплатата ми беше 2100, а поддържах къща под наем, плащах всички данъци, родиха ми се деца..., жена ми никога не е работила).

Но бе едва на 66.000км, с всички екстри за 80те, освен климатик и атоматик.
Извадих късмет, купих го директно от вдовицата на наскоро починалия собственик на пристанището в Дегендорф, Байерн. Бе карана от шофьор с униформа до тогава. :)

Сега е на 360.000км, каран е като Jeep :), по непристъпни места, предимно за риба из България, опъван е зверски по магистралите на Европа, дупките на Пловдив и София -> железен е!

Пробвал съм се с такива, и то само 200 и 240 дизел на по 800-900х.км. -> пушат, но вървят здраво.
А съм виждал много 300д над милион...

Досега съм сменял само консумативи и 3 задни гърнета, един хебел за 15DM и това е, върви като локомотив, никога не бих го продал, но баща ми лудна на 77 :). Очука го, два пъти сменям калници (само по 65лв.), но в пороен дъжд, добрията ми тате оставил шибидаха отворен и колата стояла 3 дни с вода. Седалките не се виждаха, очука брони, врати и прецених, че за да го реставрирам, ще са нужни 4-5000лв. Консервирах 123ката в гараж за по-добри времена и потърсих друг Мерцедес.

Падна ми W202 Elegance, 250td, 150 кончета, изцяло кожен салон, махагон, автоматик, климатроник и още куп екстри, само е без шибидах. Да, италианка е, но със сервизна книжка на 178000 и е наистина като нов.
Взех го евтино преди година - 4000лв (1996г.), но въпреки че нямаше хлопане, смених цялото предно окчване, естествено всички масла, филтри и т.н.

Минах 2100 км. за 2 месеца без проблем, е не е 123, но и той е комфортен, макар и малък.
Но едновременно изгърмя виското, директно нова и... Изгоря някакъв ел.блок, който командва чистачки, климатроник и т.н. Нямах пари за нов (към 2000лв.) и го дадох при познати в Bosch сервиз в Пловдив. Правиха му "байпаси", за да избегнат изгорелия блок, но от тогава климатроника не работи, практически няма никакво обдухване и е невъзможно да се кара през зимата. Освен това, не винаги, но понякога на студен старт има не много, но забележим тъмен дим. Не знам от къде е, колата бе прегледана обстойно и бе перфектна, мисля за турбото, но пък дърпа здраво.

Карал съм още 4 коли с турбо. Ланча Делта, Форд Капри МК3 и 2 БМВ-та (3та и 5та 324тд и 525тд). Бяха на много километри, но проблеми нямаше. Мислих за гарнитура, но няма никакви признаци, никаква "майонеза" по капачката, никакви течове.

Въпросът ми е: "От къде може да пуши и защо усещам непривичен мирис на изгорялата нафта?"
Също, в момента нямам парички за ремонт на клима: "Може ли да го премахна изцяло или поне да стане с "врътки" - обикновен климатик? Важното е да има обдухване."

Ако някой от Пловдив чете това, бих бил благодарен да ме посъветва къде да ида в града.

Това е всичко, ще бъда благодарен за всеки съвет!

Михаил Милев, Пловдив [email protected]

Колега, моля те, не пиши повече така на кирилица. Пиша бързо и успях да го пренапиша за 10ина минути, но моля те инсталирай си кирилизатор.