Благодаря на тези, които ми отговориха!
За кирилицата - не разбирам, пиша на латиница, лаптопа ми няма кирилица, простете!
А за "майонезата" по капачката, съвсем нямах предвид капачката за маслото!
Ако е пробита гарнитурата, в 80% маслото навлиза в антифриза и капачката на радиатора тогава придобива характерен жълтеникав, мазен налеп. Наистина прилича на майонеза, вжидал съм го предимно при големите дизели на Волво, БМВ, Алфа 166 и подобни.
Благодаря за тел. на човека от Пловдив, в понеделник ще звънна.
И в Европа, и в Америка пипах много коли, но признавам, че от климатици не разбирам нищо!
Имал съм малко коли с клима, но никога с климатроник, затова питам. Дори не знам къде е модулът.
Всъщност съм готов на бартер за наистина мнооого запазени или В116 280, може и с карбуратор, или В126 от 260 до 300, след 1986г, но пак да са без удари, поддържани и изправни, с чист и здрав салон. Да, неразумно е, но от дете съм влюбен в 116, а 126 съм карал и ми пасва идеално, а е вечен като дизайн и здрав почти като 123.
Пушенето престана, колегата беше прав, но не беше само от маслото, бях сипал малко газ за лампи, за да прочисти системата, но съм прекалил вероятно!
c 250 td 20 v
Регистрация: 27 апр 2012Офлайн Последно: 11 май 2012 - 17:26:46