Към съдържанието

  •  

stanislav

Регистрация: 17 окт 2006
Офлайн Последно: 12 сеп 2012 - 14:57:22
-----

Моите теми

не мога да запаля!!!!!!

16 октомври 2007 - 12:31

Здравейте колеги!!!!!
Имам 124-ка 200Е, 92 г. от година и половина. Миналата зима три пъти ми се случи нещо много странно. Една сутрин като беше студено запалих колата без проблем, карах около 5 км. в града, спрях за 10-ита мин. и след това не успях да запаля. Таблото светеше, но като въртях ключа нямаше никакъв ток, само някакво почукване се чуваше.След като ми дадоха ток от друг автомобил запалих от раз. Отидох при майстор за акумулатори, защото смятах че акумулатора се е прецакал. Майстора ми измери акумулатора, каза че е малко паднал и трябва да го заредя, но проблема не е от него /Акумулатора ми е Bosсh Silver и е на 2 год/ Каза ми че съм карал с много консумативи - фарове, нагревател за задно стъкло, парно и музика и за това има проблем или в алтернатора или това просто ставало по някой път на Мерцедесите - било им като дефект. При измерването и включени всички консумативи показанията бяха 11.5 на празен ход и 14 без консумативи. Заредих акумулатори и отидох на майстор за алтернатори. Той отвори алтирнатора /който е като чисто нов/ и каза , че това му е първото отваряне /на алтернатора/ и всичко му било наред. Смени ми само релето, което било дефектирало. След 20-ина дни при -10 градуса колата запали без проблем. След 10 мин. градско на НДК музиката започна да присвтетва странно. На сфетофара изгасих колата за секунда и като тръгнах да паля - таблото светеше, а не въртеше. Стана зверско задръстване, но колегите ми дадоха ток и запалих без проблем. Отидох при мойстора за алтелрнатори за рекламация. Той реше да ми сложи рециклеран алтернатор 90А, защото моя е 70А и е малък за Мерцедеса ми с климатроник. Аз не се съгласих да сменя моя почти нов алтернатор /оригинален със щампа на Мерцедес/ с някъкво рециклирано менте. Ходих къде ли не след това, обиколих много майстори. Едни казваха да си сложа по-мощен алтернатор, а други да си карам с оригиналния - мощния щял да презарежда. Хванах се за главата и не знаех какво да направя. Карах зимата със страх и гледах да не включвам много консумативи. На дълъг път нямах никакви проблеми. Реших да ходя в Балкан Стар. Те казаха, че трябва да сменя електромоторите на перките за парното, защото като остареят гълтат повече ток и от там бил проблема. Казаха, че ще стува около 1500 лв. и аз не се съгласих. Една сутрин стана същото като пуснах задните реотани /явно гълтат мн ток/. Спрях за малко и край - отново не можах да запаля. Дойде лятото и забравих за проблема. Нямах никакви проблеми и карах с климатроник и всички консумативи. И тия дни щом стана малко студено проблема пак се появи. Сутринта запалих без проблем, карах градско цял ден само на габарит без други консумативи. Спрях зя 15 мин и до там. Дадоха ми ток и запалих веднага. Мерих тока - на празен ход 14 без консумативи, а с всикчо включено падна до 12.5, при палене показа до 10.5. Казаха да зареда акумулатора. Аз не го заредих и на следващата сутрин запалих без никакъв пролблем!
Помогнете! Някой имал ли е този проблем??? Кажете някой добър сервиз, където могат да ми помогнат, че не се знае кога няма да има кой да ми даде ток. Или да се запътя към Щутгарт там да ми решат проблема?!?!?!
Благодаря!

ивай джет

27 април 2007 - 10:35

Здравейте колеги! Ударих си 124-ката 200Е от пред и много се интересувам от добър сервиз. Искам и да ви питам за контакти - адрес и телефон на ивай джет, за да проверя за някои части при тях. Чета по форумите че пазарувате от там и сте доволни, а аз държа да си направя колата много добре!!!! Застрахователя ми ме прати във Вас Вал /ако ви говори нещо на бул. "Климент Охридски" по пътя за Бистрица - след Студентски град/, но аз не съм убеден дали този сервиз е добър и не знам къде да си закарам колата. Трябва да сменя преден капак, ляв преден калник, решетката, ляв фар и мигач, предна броня и гредата над фаровете, както и да ги боядисам. По - добре ли е да търся нови части или втора употреба? Дайте съвет! :dontknow Четох, че се интересувате от Балкан Стар, и да ви кажа че ми дадоха оферта за 3000 евро /за части и работа/?!?!?!?! Тоя сервиз Вас Вал ми иска 3000 лева с части тайландски от Интер кар. Какво да правя: ДА СЕ САМОУбИВАМ ИЛИ НЕ?????????? :kill_myself

арматурно табло и жабка

17 октомври 2006 - 22:01

Здравейте!!!!! Преди 4 месеца си купих 124-ка 200Е и разбрах че това е най - великата кола! Колата е много запазена и има невероятна возия. Преди няколко дни гадни копелета ми разбиха колата. Счупиха задното странично стъкло и нараниха горната част на таблото и жабката. Стъклото го смених но с таблото и жабката се чудя какво да направя. Някой знае ли дали тези части подлежат на ремонт или е по добре да ги сменя? А къде мога да ги купя /нови или втора употреба/ и знаете ли сервиз за това? Благодаря! :)