- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: stanislav
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 8
- Разглеждан: 1476
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 52 годишен/шна
- Рожден ден: Ноември 6, 1972
-
Пол
Мъж
-
Град
София
0
Neutral
Инструменти
Приятели
stanislav не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:не мога да запаля!!!!!!
16 октомври 2007 - 23:01
Приятели просто не съм много наясно технически и не разбирам всичко което сте ми написали. По-скоро исках да ви помоля за помощ да ме насочите към някой специалист, който да ми реши проблема. Кои са тези клеми 30 и 50? А къде мога да си проверя всички дебели кабели? Утре както каза BENZBOSS-а ще проверя кабела между акумулатора и алтернатора дали като го натоваря с всички консуматори става мек и топъл. Ако е за смяна къде мога да го купя и да го сменя? Пробвах да въртя ключа, но не става...Клемите ми са добре и акумулатора ми съответства. Ако проблема е някъде по връзките и кабелите защо тогава става само, когато е студено????
Този Петко за който говори StefanB ако е добър дайте адрес или телефон.
Този Петко за който говори StefanB ако е добър дайте адрес или телефон.
В тема:не мога да запаля!!!!!!
16 октомври 2007 - 22:11
Извинявай приятел, правя разлика между консумативи и консуматори. Просто в бързината съм сбъркал!Tи май не правиш разлика м/у консумативи и КОНСУМАТОРИ.
Консуматорите не са много, а нещо не е наред.
Първо малко за алтернаторите- по мощният алтернатор (90А) в никакъв случай няма да презарежда, и е мн по удачен от 70 амперовия. Освен това на един алтернатор няма какво да му е менте - или работи или не. А ако си мислиш , че алтернатое с щампа на МБ е правен в завод на МБ си в заблуда.
Основните марки са Бош, Валео (франция), МагнетМарели(италия), Денсо(япония), Лукас, Кав(англия) и някои други.
Другото което е да се проверят кабелите от алтернатора до акумолатора, мощните консуматори дали не консумират в повече(стопени бушони), акумолатора дали е с предвидения от завода капацитет- препоръчително е да е по-голям или поне като фабричния, клемите му в какво състояние са , както и да се провери със спецуред какъв му е капацитета- с течение на времето намалява.
В тема:арматурно табло и жабка
19 октомври 2006 - 23:17
]My Webpage[/URL]
В тема:арматурно табло и жабка
19 октомври 2006 - 23:15
]My Webpage[/URL]
В тема:арматурно табло и жабка
19 октомври 2006 - 23:13
]My Webpage[/URL]
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: stanislav
- Privacy Policy