Здравейте!
Проблемът е решен, и то без допълнителни разходи!!!
Причината: кабелът на дросела е бил почти измъкнат от буксата. В предния пост бях споменал този факт. Ако се бях сетил тогава да изключа и включа отново щях да видя промяната. Последните 5 дена карах всекидневно и колата върви както преди си вървеше, оборотите на двигателя - точни като швейцарски часовник!
Благодаря и се извинявам се на всички писали и помогнали за отнетото време за такова недоглеждане от моя страна. Единственото ми оправдание, е че въпросната букса стои някъде под дросела, с проследяване с ръка по кабела я напипах. За мен времето не беше загубено, изключително много ми помогнахте - и колата я научих по-добре и на всичкото отгоре грешни пари спестих.
Бай Василе, беше ме питал как и докъде съм изолирал кабелите. Прорязах изолацията, докато свърши нацепеното и почне здравото (приблизително 5-6 сантима) и облепях с лента, а двойките кабели - по още един път заедно. Това е временно решение, докато намеря добър жичкаджия, с който да оправим всички кабели наведнъж.
Още един път,сърдечно благодаря на всички за отзивчивостта и помощта!
Мърки
Регистрация: 12 яну 2012Офлайн Последно: 20 апр 2014 - 19:07:40