Към съдържанието

  •  

Мърки

Регистрация: 12 яну 2012
Офлайн Последно: 20 апр 2014 - 19:07:40
-----

Моите мнения

В тема:Не пали, таблото мига, като дискотека

20 април 2014 - 19:04

Благодаря ви за съветите!!!
 

Значи, като я палех бях сам и втората кола нямаше как да я форсирам, иначе когато се налагало винаги съм го правил. Преди малко пробвах пак, оставих я 15 минути вързана към другия акумулатор и този път запали одма! Явно наистина е бил доста разреден този път. Акумулаторът е Tudor и съм изключително доволен от него, но явно вече наближава пенсионна възраст. Жалко, че е капсулован и няма как да доливам, ако има нужда.


В тема:Не пали, таблото мига, като дискотека

20 април 2014 - 08:42

Да, наистина пробвах веднага, може би не съм чакал повече от 10-на минути. Ще пробвам отново, както ти каза.

 

Ако не стане ще пробвам да го разкача от клемите и после пак да го закача, ако евентуално е някаква компютърна грешка, трябва да се изчисти от паметта.


В тема:Рефлектори

10 октомври 2013 - 21:27

направили фаровете колега?

Да, направо взех втора ръка цял фар, тъй като на този освен, че рефлектора му беше поизгорял и капака отзаде му го нямаше, та в началото изметох една шепа умрели пеперуди отвътре. "Новият" фар се оказа не немски, а чешки и поради малките разлики в двата имаше доста зор с наместването накрая на мигача. Поне ендът е хепи. Оттук не разбрах, но от друго място поне се изясни, че рефлетора преди и след фейслифта е един и същ.


В тема:Рефлектори

22 август 2013 - 17:09

Проблемът е, че някога си предния собственик е сложил прекалено силна крушка, която беше изгорила наполовина хром-покритието. Един познат ми даде "акъл" да го пръсна с хром-спрей - справих се отлично, но не успя да излъже проверяващия на техническия преглед. Истината е, че отразява още по-ужасно от преди.


В тема:Мигачи - странен проблем

18 август 2013 - 09:10

Един ъпдейт на ситуацията. :right

 

Същият бушон изгоря още два пъти. Открих, че второто, по-малкото реле, не прави добър контакт с блока, към който е свързан и трябва да се натисне от единия край за да проработят мигачите. Върху първото има една метална пластина, която го натиска, закрепена от вътрешната страна на капака, който стои отгоре му, но върху второто няма нищо. Огледах пиновете на релето - нямаше ръжда или някаква друга мръсотия, чудех се защо трябвада се натисне силно, за да прави добър контант. Накрая установих, че целия блок, към който това реле включено, не е закрепен неподвижно, а е хлабав. За момента сложих върху проблемния край на релето две малки парчета от фазер, за да го натискат след като се затвори пластмасовия капак отгоре му.