Към съдържанието

  •  

hir

Регистрация: 05 дек 2011
Офлайн Последно: 22 мар 2024 - 08:55:19
-----

#445486 Смяна на масло автомат 722.4

Публикувано от hir на 06 декември 2022 - 20:32

Източваш маслото като гледаш да го събереш в някакъв съд. Внимавай след това като сваляш "тавата" отдолу, и в нея остава - да не си го излееш на главата. Събираш всичкото масло на едно, виждаш колко литра е и след това наливаш толкова в кутията. Като загрее колата на 80 градуса (не е лошо да я покараш 10-на километра) мериш на щеката при работещ двигател и ако има нужда доливаш по малко внимателно, докато стигне където трябва.

 

Преди да налееш новото масло все пак смени филтъра (лесно е), защото е най-отдолу и е достъпен. Сложи гарнитурата на капака, като я намаслиш малко, след което внимателно притягаш болтовете и гледаш да не се извади и прищипе гарнитурата (малко е изчепена) докато затягаш. Тук е момента да налееш маслото.

 

Това го водят опресняване на маслото, а не смяна. Погледни за стружки в капака и след това го забърши много добре преди да го завиеш с гарнитурата на кутията.


  • 1


#439744 Странично огледало с мигач w208

Публикувано от hir на 10 февруари 2022 - 13:18

има ги в ebey и  то на супер цени / вземи употребявано на най ниската цена и слагаш твойта външна част / водиш диалог с продавача за състоянието му

металната конструкция вътре да е на 6+

 

Металната конструкция е най-малкия проблем. Всички останали неща са пластмасови и с времето са прегорели. Много трудно е да разглобиш такова огледало и всичко да излезе без да се счупи някое пластмасово краче. Пробвал съм. Ако вземеш такова огледало втора ръка запази мигача с крушките. Крушките, нищо че изглеждат като крушки за табло, не са същите. Тези крушки са 6 волтови, а по магазините няма никъде такива. От къде знам ли? Пробвах с такива (1,2 и 1,3 на 12 волта) и светят по-слабо от светулки в тъмна нощ, а за да смениш стъклото на мигача трябва да разглобиш цялото огледало.


  • 1


#434445 Как се сваля датчика за нивото на охлаждащата течност?

Публикувано от hir на 31 декември 2020 - 18:13

Датчика се сваля със завъртане на 90 градуса и дърпане, след като свалиш филтърната кутия и откачиш маркуча под казанчето и самото казанче, малко тегаво поне при мен и след това го местиш на новия съд.


  • 1


#427688 Clk w208 проблем

Публикувано от hir на 06 март 2020 - 16:31

Прилича на включена аларма. Изкарай мишката от вътре ако имаш обемни датчици в купето  :)  :)  :). Сериозно - провери алармата.


  • 1


#412118 VIN Декодер

Публикувано от hir на 18 септември 2018 - 07:21

Заповядай  attachicon.gifWDB2083651F130470.pdf

Благодаря ви.


  • 1


#362801 Вдигане на предните стъкла с дистанционното за централното

Публикувано от hir на 11 май 2015 - 12:07

Тук е разказано доста: http://w202club.com/...p?topic=13881.0


  • 2


#362625 Негово величество BRABUS 850

Публикувано от hir на 08 май 2015 - 09:48

Не знам колко трябва да ти е малка оная работа, че да си вземеш такава кола. Досегашните ми впечатления от Brabus през годините (поне това което съм виждал), е че претруфени им седят колите, то не са спойлери до земята, то не са лайсни, то не са надписи, а най ме дразни, че си слагат логото на мястото на емблемата. И този надпис червения 850 можеше "по-голям" да го направят, що са го сбутали така. Поне метър на метър да е. 

 

2013-Brabus-Mercedes-Benz-CLS-850-6-0-Bi

 

Дупки на решетката отгоре - за чий?!?!  Предната броня в долната част - но комент. Калник преден - кво е това около мигача?!?! Лого "B" - там ли му е мястото? 


  • 2


#359715 CLK-тата във Клуба и форума

Публикувано от hir на 27 февруари 2015 - 15:34

Мите,знам че не е в твои стил да се хвалиш,но напиши малко повече,а и снимките са малко.

Или само за джантите става въпрос :) ?

Много безаварийни километри и радостни моменти. :friends

 

w208, август 2001, приблизително 163 hp, няма кожен салон, няма подгряване на седалките, но има климатроник. Автоматик, с прибиращи се огледала, багажника се отваря с копче от ключа и конзолата. Ускорява прилично, автомата привключва много меко и незабелижимо. Задните гуми след като сложих '17ките са 245 и са малко шумни. Преди това не беше така. Може да е от самите гуми, че са летни и като е студено са по-корави. Малкия ме пита къде са задните врати, но му казах, че по-късно ще сложим ако трябва. :)  :)  :)  Те това е. Пробвах я на едно летище за селскостопански самолети (изоставено) и до 100 ускори за около 9,3 някъде, стигна до 140 и свърши летището.  :)

 

Често светва едно жълто триъгълниче на таблото, но се оказа че е от тиковете в десния крак (нервоза някаква)  :yeah .  Ники като се видим ша са черпим взаимно май.


  • 2


#357835 Проблем с отоплението

Публикувано от hir на 08 януари 2015 - 11:22

Те това намерих аз по твоя проблем. Подчертал съм в червено. Не знам кое е по-добре да имаш или да нямаш вентили  :unsure !

 

The Mercedes E-class air conditioning is a complicated system of blower motors, computers, relays, switches, and refrigeration parts. With a system this complex, it’s likely that you’ll encounter an air conditioning problem at some point during your ownership. Thankfully, the onboard climate control computer has a self-check mode that can help you quickly diagnose air conditioning problems.

Collect Sensor Data

First we’ll get the values of all the various climate control sensors. These sensors constantly monitor data like air temperature, refrigerant pressure, etc. Odds are if something’s wrong, a sensor will pick it up. Let’s get started!

Start your car. Press the “AUTO” button on your climate control. 
Turn on the A/C (i.e. “EC” light must be off; if the light won’t shut off, continue with this test. 

Let the car idle for about 3 minutes. 
Set the temperature on each side to 72°F. You can do this quickly by pressing both the red and blue arrows simultaneously.

Press and hold the “REST” button for five seconds or until the left side of the display says “01.” The left side indicates which sensor you’re checking. In this case, #1 is the in-car temperature sensor. The right side of the display shows the value of sensor #1 (in this case, the actual in-car temperature).

Press the “AUTO” button on the left side to move to the next sensor. Press the “AUTO” button on the right side to move to the previous sensor.

Record the ID number of each sensor (left side of display) and its corresponding value (right side of display). For example, in the picture on the right, you would record that sensor #5 has a value of 6. 
You only need to do this for sensors #1-8. You can write down the values for the other sensors, but they’re not really related to air conditioning function.

When you are done, press the “REST” button again to exit the self-check mode.

A/C Sensor Values. Enter the values from each sensor.

Sensor 1 - Inside Temperature:*
Sensor 2 - Outside Temperature:*
Sensor 3 - Left Heater Core Temperature:*
Sensor 4 - Right Heater Core Temperature:*
Sensor 5 - Evaporator Temperature:*
Sensor 6 - Engine Coolant Temperature:*
Sensor 7 - Refrigerant Pressure:*
Sensor 8 - Refrigerant Temperature:*


doug - The W209 does not have duovalvesW208 does.


  • 1


#355846 Проблем с запалването C180-w203

Публикувано от hir на 14 ноември 2014 - 10:58

А някой клапан на газовата да не затваря добре и през нощта да пълни системата с газ и сутрин като палиш да дави колата!?!? Имаше по темите във форума писано за такъв проблем. niki7111 май е сведущ по въпроса.


  • 1


#351810 Виско - дали е за смяна?

Публикувано от hir на 21 юли 2014 - 11:43

И при студен, и при топъл двигател с вестник го спирам много лесно...вече нямам представа, дали пък 100-105 градуса не си е нормална температура с включен климатроник и външна температура над 30 градуса?

 

 

Ти сам си си отговорил "и при студен и при топъл двигател". При топъл малко трудно ще го спреш с вестник  :read , освен ако няма нещо увито във вестника.  :)


  • 1


#351370 Замяна на стикерите от счупено стъкло

Публикувано от hir на 09 юли 2014 - 12:41

До колкото съм чувал и виждал, винетката може да се отлепи с топла вода и ножче внимателно. Въпроса обаче е принципен и съм съгласен с kdl, че колите не движат сами, и институциите трябва да променят закона за винетните такси. A отлепянето на винетката съм го виждал в сервиза където сменях предното стъкло.


  • 1


#344936 Интересни снимки на Мерцедеси

Публикувано от hir на 28 февруари 2014 - 11:15

TXJAHWR.jpg


  • 1


#336657 Изпукване от дясно при палене

Публикувано от hir на 15 ноември 2013 - 12:07

Точно (както каза niki7111)! Аз имам същия проблем, но го прави много рядко! Включи копчето за циркулация на въздуха в купето и ако чуеш същия звук - знаеш какво да търсиш.


  • 1


#334825 Калпава газ

Публикувано от hir на 21 октомври 2013 - 10:15

Какво общо има "обикновенната газова уредба" с смесването на пропана и бутана. Айде малко да четем и тогава да коментираме. Поста го пуснах за да се види че има голямо значение пропорцията между пропана и бутана. И до колкото знам пропорцията трябва да е 60:40.


  • 2