Източваш маслото като гледаш да го събереш в някакъв съд. Внимавай след това като сваляш "тавата" отдолу, и в нея остава - да не си го излееш на главата. Събираш всичкото масло на едно, виждаш колко литра е и след това наливаш толкова в кутията. Като загрее колата на 80 градуса (не е лошо да я покараш 10-на километра) мериш на щеката при работещ двигател и ако има нужда доливаш по малко внимателно, докато стигне където трябва.
Преди да налееш новото масло все пак смени филтъра (лесно е), защото е най-отдолу и е достъпен. Сложи гарнитурата на капака, като я намаслиш малко, след което внимателно притягаш болтовете и гледаш да не се извади и прищипе гарнитурата (малко е изчепена) докато затягаш. Тук е момента да налееш маслото.
Това го водят опресняване на маслото, а не смяна. Погледни за стружки в капака и след това го забърши много добре преди да го завиеш с гарнитурата на кутията.