Да да, пробвах да променя заглавието на темата, но не се получи [emoji3]. Първо се бях спрял на по-старите 2011-2012 година, но реших като съм решил да купувам да е нещо по ново. Амортизацията като цяло не ме притеснява от гледна точка на парите, просто да знам какво да гледам при прегледа, да не се изложа и най-вече да не ме прецакат... ,,
................................
Изпратено от моят M2007J17G с помощта на Tapatalk
За мен най-важното е колата да е с история - какво и кога й е сменяно.
Моята е 220CDI 2013 година и досега (на 160 000км почти) са сменяни само консумативи - масла, филтри, дискове и накладки. Също така са сменени и три пластмасови части в двигателния отсек - маркуч към турбото, маркуч към радиатора и основата на масления филтър. Последното е много важно, защото на път може да се спука и се остава без масло.
Към 200хил. км трябва да се погледне веригата.
Писал си по-горе за двигатели 2.2 и 2.5 дизел. Това е един и същи двигател с различни турбини и софтуер. Препоръчвам го като двигател. Естествено 300 или 350 CDI е много по-вълнуващ двигател . А и разходът е близък на 220 и 250 CDI.
Важното е да е с история колата и да не изглежда уморена. Виждал съм поддържани коли по на 450хил км и пак си заслужават според мен.