Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с червен акумулатор на W211Проблем


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 stonov

stonov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 - 2.2cdi

Публикувано 21 ноември 2020 - 17:19

Здравейте, колеги!
Имам един генерален проблем, който вече 2ри месец боря, но май той ме преборва за момента. Та проблема е в това, че ми светка червения акумулатор на таблото. При първото му светване, реших, че е малкия акумулатор понеже си беше още заводския. Смених го, но проблема остана (като веднага след смяната му, при първото палене сутрин на студено - нямаше червен акумулатор, но при всяко следващо палене за деня се появяваше). При първото прочитане на диагностика, ми казаха, че малкото реле до малкия акумулатор отпред е заминало, смених го - без резултат. След отново диагностика, казаха, че малкия акумулатор не е в ред - изпратих го гаранционно, момчетата го тестваха и казаха, че му няма нищо. Отново диагностика - пак същата грешка, разглобиха в багажника задното реле, беше си заминало на пиновете - смених него и буксата в допълнение и отново се връщам на старт линията, палиш - червен акумулатор. Вече се отчайвам какво да правя и къде да я карам тази кола. При замерване, на загасена кола : Малък акумулатор -12,8V ; Голям акумулатор - 12.4V . При запалена кола : Малък акумулатор - 12,8V ; Голям акумулатор : 14.1V . При запалена замерих на предното реле двата дебели кабела, предполагам +/- и показва 1,15V? Малко ме зачуди, но нямам представа колко трябва да има. Та от всичко си мисля, че нещо спира зареждането на малкия и изключва всичко. Ще съм благодарен за някакви съвети какво да погледна преди понеделник, че пак ще я карам ..

  • 0

#2 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 ноември 2020 - 11:37

А големия гледали ли сте го ? Да няма голяма консумация ?

Алтернатора зарежда ли като хората ?


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 ноември 2020 - 16:58

Проверете замасяването.
  • 0

#4 stonov

stonov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 - 2.2cdi

Публикувано 23 ноември 2020 - 12:35

Здравейте! 

 

Алтернатора го гледахме на стар, зарежда както си трябва. Големия е сменян преди година и малко, според неговата си лампичка свети зелено, което на легендата си пише, че е окей. Друг е въпроса дали 12,1-2V e нормално, но ми се струва малко. Гледах замасяването, нямаше проблеми - пръсках с контактен спрей навсякъде където видя връзка, пак нищо. След малко възнамерявам да я карам в Castrol Пловдив. Предните 2 сервиза само сменям сменям и накрая ми казаха САМ модул, та ще ида да погледна за 2ро мнение.


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 ноември 2020 - 13:03

12.1V-12.2V на незапалена кола без зареждане е добре.
Отиди за второ мнение.
  • 0

#6 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 ноември 2020 - 21:12

Слабичък е,но е в норма 

 

Прикачен файл  201410091125136048.jpg   35,04K   4 Брой сваляния


  • 1

#7 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 27 ноември 2020 - 08:43

Като си купих навремето 211-ката, беше стояла дълго без да е палена и ми светваше червения акумулатор или ми казваше, че някои от комфортните функции няма да работят.

Така продължи около две седмици, докато веднъж не отказа да запали.

Занесох големия акумулатор за проверка. Оказа се че не е зареден както трябва. Заредиха го за 24 часа и проблемът повече не се появи.

 

Така че - дори големият акумулатор да ти е здрав, ако не успее да се зареди напълно (каране на къси дистанции или друга причина), пак може да ти създава ядове.


Този пост е редактиран от Blond: 27 ноември 2020 - 08:43

  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни