- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Demo_1
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 32
- Разглеждан: 2402
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
София/Лайпциг
Други данни
-
Автомобил
Много са :D
#242458 Митовете за маслото на компресора
Публикувано от Demo_1 на 24 август 2011 - 00:54
Защо в България се презастраховаме и сменяме маслото на всичко? Защотото тук масово на километража на колите пише 135 000 а колата е на 699 999 !Да призводителят е казал : ей тук това масло не се сменя . Ама производителя когато я правил тая кола примерно 2001-ва сметнал ли е че тая кола ще навърти 400 000 километра без сменя на масло на определен двигател ?
Ето ти и пример : дърия (баща ми) има едни 2 автобуса MB 0404 ,на някои агрегати немеца беше писал и то с големи букви : Тук маслото е доживот ! Да ама не !Всичко де що е масло се сменя на определени километри и тоя автобус доста одавна е минал : 1 000 000 километра , и върви като нов !
Прочетете малко за маслото , няма такова масло което да не се износва !Да немеца 2001-ва измислил някво масло и решил че с това масло агрегата е вечен .Вярно и аз на джипа ми в дифовете по съвет сипвам едно масло Нигрол или някаква подобна марка , което е по гъсто от боза ама го сменям всеки месец .
Има си масло и масло ама вечно масло няма , ако иска в Събота целя колектив на Мерцедес да ми обясни как има такова масло аз няма да и повярвам , защото наистина такова няма !
Ако решите да си сменяте маслото в компресора , вярвайте ми няма да направите лошо
Поздрави
Ето ти и пример : дърия (баща ми) има едни 2 автобуса MB 0404 ,на някои агрегати немеца беше писал и то с големи букви : Тук маслото е доживот ! Да ама не !Всичко де що е масло се сменя на определени километри и тоя автобус доста одавна е минал : 1 000 000 километра , и върви като нов !
Прочетете малко за маслото , няма такова масло което да не се износва !Да немеца 2001-ва измислил някво масло и решил че с това масло агрегата е вечен .Вярно и аз на джипа ми в дифовете по съвет сипвам едно масло Нигрол или някаква подобна марка , което е по гъсто от боза ама го сменям всеки месец .
Има си масло и масло ама вечно масло няма , ако иска в Събота целя колектив на Мерцедес да ми обясни как има такова масло аз няма да и повярвам , защото наистина такова няма !
Ако решите да си сменяте маслото в компресора , вярвайте ми няма да направите лошо
Поздрави
#242020 Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО
Публикувано от Demo_1 на 22 август 2011 - 01:52
Неслагай други катализатори а се радвай на V6 звукаНещо ново под слънцето ...
Дадоха ми един елементарен съвет...
По-рано бях обяснил ,че двигатела работи много добре,тихо и правилно , форсира се мого добре и колата върви много.
По мое наблюдение бях обяснил,че колата двигатела си е добре но колата някак си се дави и тогава почва да пуши .
И както и да е по пътя на логиката помислих за катализатора ,че най-вероятно има проблем , щом двигатела е така задръстен и беше изчистен надолу най-вероятно да е нещо друго. И така , не бях се сещал за нещо много просто , понеже колата е автомат а автомата винаги държи колата в много ниски обороти , дори потегля на 3-та 4-та имам чувстовото ,че колата е задръстена и не може да се продуха и бях посъветван да я карам на тип-троник с ръчно сменяне и да я държа в обороти . И така и направих, под 3000-4000 оборота не съм падал, продухах я яко на 3-та изпробвах колко вдига (149 км/ч) и така нямах ГРАМ ПУШАК за 50 километра . Пусна ли пълния автоматик , колата пада в много ниски обороти 1500 макс и като покарам повече време и дам газ и отзад става пушилка.
Сега оставих колата при майстора и сега ще и отваря цялата система , тя има 4 катализатора и предполагам ,че както не и е било сменяно маслото ,катализаторите ще са пълни с масло и боклуци.
Мнения и съвети ,моля .
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Demo_1
- Privacy Policy