- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Demo_1
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 32
- Разглеждан: 2399
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
София/Лайпциг
Други данни
-
Автомобил
Много са :D
Моите мнения
В тема:CLK430
25 август 2011 - 01:29
Прати ми телефона ти на лични да ти звънна тези дни или дай скайп или някакъв комуникатор .
В тема:CLK430
24 август 2011 - 23:53
Абе по телефона казах че щяло да има техни хора там и ми записаха телефона да ми звъннат .Спрях се на Rotrex заради цената ,но докато не поговоря с някой който си е играл в Rotrex няма да действам .Колега, не искам да те разочаровам, но шансът да срещнеш утре инженери от Rotrex в Берлин е практически нулев. По всяка вероятност си говорил с хора от Komo-Tec, но имай предвид че това не е Rotrex, а дилър на техния продукт за Германия. Не че има значение в твоя случай ако ти съдействат, но в съвременния глобален свят е добре да знаеш ако някой ти спестява истината.
Като човек с минимален опит в компресорите и без претенции бих те казал, че няма нищо по-хубаво от това да можеш да си купиш готов bolt-on kit, да отвориш кашона и да го монтираш за един уикенд вместо да загубиш една година в ходене по мъките правейки си собствен кит за сравнително екзотичен двигател. Освен това поведението на автомобила с кит на Kleemann и Rotrex ще бъде тотално различно, защото компресорът използван от Kleemann постига много по-високо налягане на ниски обороти отколкото може да направи компресорът на Rotrex.
Ако са ти нови тези неща, отдели малко повече време и прочети какво е поведението на различните видове компресори, в случая компресор на Рут (Kleemann) и центробежен (Rotrex).
За Kleemann точно в момента се разиграва една дилема в София с такъв компресор на един МЛ и следя какво се случва с интерес.Според хората които се занимават с това в България ,Rotrex-а има по-голямо КПД .
В тема:Митовете за маслото на компресора
24 август 2011 - 01:45
Абе ако караш Гегетка и то очин харашо с маслото на дифовете ще вадиш и блатото в което си бил ,не мислете че и там не е важно да се сменя :PКолкото до диф., аз лично не смяням масло там. Само като му дойде времето, което досега не се е случвало на личен автомобил.
В тема:Митовете за маслото на компресора
24 август 2011 - 00:54
Защо в България се презастраховаме и сменяме маслото на всичко? Защотото тук масово на километража на колите пише 135 000 а колата е на 699 999 !Да призводителят е казал : ей тук това масло не се сменя . Ама производителя когато я правил тая кола примерно 2001-ва сметнал ли е че тая кола ще навърти 400 000 километра без сменя на масло на определен двигател ?
Ето ти и пример : дърия (баща ми) има едни 2 автобуса MB 0404 ,на някои агрегати немеца беше писал и то с големи букви : Тук маслото е доживот ! Да ама не !Всичко де що е масло се сменя на определени километри и тоя автобус доста одавна е минал : 1 000 000 километра , и върви като нов !
Прочетете малко за маслото , няма такова масло което да не се износва !Да немеца 2001-ва измислил някво масло и решил че с това масло агрегата е вечен .Вярно и аз на джипа ми в дифовете по съвет сипвам едно масло Нигрол или някаква подобна марка , което е по гъсто от боза ама го сменям всеки месец .
Има си масло и масло ама вечно масло няма , ако иска в Събота целя колектив на Мерцедес да ми обясни как има такова масло аз няма да и повярвам , защото наистина такова няма !
Ако решите да си сменяте маслото в компресора , вярвайте ми няма да направите лошо
Поздрави
Ето ти и пример : дърия (баща ми) има едни 2 автобуса MB 0404 ,на някои агрегати немеца беше писал и то с големи букви : Тук маслото е доживот ! Да ама не !Всичко де що е масло се сменя на определени километри и тоя автобус доста одавна е минал : 1 000 000 километра , и върви като нов !
Прочетете малко за маслото , няма такова масло което да не се износва !Да немеца 2001-ва измислил някво масло и решил че с това масло агрегата е вечен .Вярно и аз на джипа ми в дифовете по съвет сипвам едно масло Нигрол или някаква подобна марка , което е по гъсто от боза ама го сменям всеки месец .
Има си масло и масло ама вечно масло няма , ако иска в Събота целя колектив на Мерцедес да ми обясни как има такова масло аз няма да и повярвам , защото наистина такова няма !
Ако решите да си сменяте маслото в компресора , вярвайте ми няма да направите лошо
Поздрави
В тема:Митовете за маслото на компресора
23 август 2011 - 23:12
От сега се извинявам за този пост ама леко си пийнал
Я да по мислиме малко какво има в едно масло ?
На много агрегати съм попадъл дет пише :епа няма да му сменяш маслото то е до живот
Да ама за някои до живот са някакви определени километри,маслото си губи вискозитета даже само при разлика в температурата....Няма такова нещо на което да не се сменя маслото е сещам се за някои неща но те са друга бира .Ето Ви и пример : на джипа ми на автоматичната скоростна кутия няма нито пробка да източиш маслото нито да налееш , защо ли ? Защото Японеца решил че тая кола няма да я караш ХХХХХХХ километра , е как се почусваха скоростите като и смених маслото - СУПЕР !
Там където има масло след ХХХХХХ километра трябва да се смени , ако го смениш освен да минеш още няколко ХХХХХХ километра друго няма да направиш
Я да по мислиме малко какво има в едно масло ?
На много агрегати съм попадъл дет пише :епа няма да му сменяш маслото то е до живот
Да ама за някои до живот са някакви определени километри,маслото си губи вискозитета даже само при разлика в температурата....Няма такова нещо на което да не се сменя маслото е сещам се за някои неща но те са друга бира .Ето Ви и пример : на джипа ми на автоматичната скоростна кутия няма нито пробка да източиш маслото нито да налееш , защо ли ? Защото Японеца решил че тая кола няма да я караш ХХХХХХХ километра , е как се почусваха скоростите като и смених маслото - СУПЕР !
Там където има масло след ХХХХХХ километра трябва да се смени , ако го смениш освен да минеш още няколко ХХХХХХ километра друго няма да направиш
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Demo_1
- Privacy Policy