Към съдържанието

  •  

dan4060 6ipa

Регистрация: 01 юли 2011
Офлайн Последно: 20 май 2012 - 07:12:12
-----

Моите теми

слабо парно

09 февруари 2012 - 16:01

Здравейте ,проблема ми е следният.Имам Мерцедес купе 124, 2000 к,--92 г -климатроник. Наблюдавам, че като пусна парното на топло т.е. на максимум температурата в колата не е достатъчно топла.Извадих кората на жабката -и при допир на тръбите на парното са много горещи .Има в близост до тях едни вакуми един разпределител с много маркучета .Но до тук .Мисля си, че в движение от някъде взима студен въздух, който преминава и влияе на топлината в купето.Дайте съвет

слабо парно

10 ноември 2011 - 18:24

Колеги, здравейте!
Колата е 200Е 124 купе 93 г. Всичко започна така -дойде студеният месец и разбрах, че парното ми духа слабо топло. Смених термостат, сложих в с-мата препарат за изчистване охладителна с-ма. Пишеше да се покара и източи след 20 мин. Аз, я карах 2 дена. Източих течноста -излязоха мътилки, котлен камък и малки частици. Промих системата с вода под налягане - излезе доста мръсотия. Разкачих входовете и изходите на парното и му пуснах силна струя вода. Също излезе мътилка. Отидох за антифриз и по тяхните сметки кол.е 8.5-9 литра когата е с газова у-ба. Но установих, че ми събра едва 7 л. Отвори термостата, но не искаше доливане. На място парното се чувстваше топлина, но не достатъчна. При изфорсиране маркучите за парното, вход, изход не се пипат, но ако не се изфорсира топлината става не приемлива. Стойност на манометъра еднаква, както преди. Загрява си и перката се включва малко преди 90 градуса.
Дайте съвет това нормално ли е и защо нямам добро парно.
П.П.Сега сложих един картон отпред на радиатора за проба.
Поздрави!

отново проблем

02 август 2011 - 17:49

Колеги здравейте .Отново странен проблем.След като регулираха и настроиха мех. инжекция, всичко бе без проблеми.Но от 2, 3 дена наблюдавам следното .Сутрин паля на бензин/ винаги/ оборотите са 1100, след което, падат на 800 .И тогава наблюдавам вдигане на същите, стигащи до 1300 .На газ е същият проблем.Но днес си направих ексеримент и изключих ламба сондата .И оборотите заспаха на бензин 900- 950 газ 1000 .Възможно ли е тази сонда да е свършила и следствие нейзправноста си да подава грешна информация и оттам да възниква този проблем.Т.Е. Включа ли я проблема започва т. е вдигане обороти.Поздрави, дайте съвет.

Прекъсване ниски обороти

16 юли 2011 - 07:41

Колеги ,здравейте.Имам камион, Мерцедес 814.Проблем имах с манометъра за температурата -изгоря .Закупих механичен, директно на блока.Смених и термостата.Всичко си бе на ред, до момента до като ми се пукна радиатора и загря, до 110 гр.Спирам веднага , изтина и тъй като ми оставаха близо 1 км разстояние полека се прибрах, като наливах вода.На следният ден , ремонтирах радиатора, проверих маслото- не е присечено .Но забелязвам че от капачката за маслото на капака клапани, започна да духа и излизат пари който преди го нямаше.На ниски обороти се усеща прекъсване на един цилиндъ,р на високи не се усеща.Камиона си пали без проблем, както преди на четвърт,.Да не би да имам провлечено бутало следствие прегряването или неработеща дюза.Помагайте.

диагностика

03 юли 2011 - 13:14

Колеги колата е Мерцедес 124 200Е 92 Г.Искам да направя диагностика на компа .Има букса в близост до акумолатора с капаче.Но като отида при диагностик ми отговаря, че това е за климатроника.По изчетеното от мен, точно там се прави тази диагностика ,през буксата на климатроника.Дайте съвет.Да не би да има и друга букса .П.П. Колата е КУПЕ.,