Бай Василе, стругар ще намери. Ще го разглоби. А, дали ще намери такива материали ? В смисъл, ябълката може да е корозирала, въпреки привидно здравото маншонче. Да го затваря с наязвена ябълка не бива, ще му изяде новите части след това. В същност, знаеш ли - ако е кадърен и му се занимава, ще го направи по-добър от фабричният. Само да подбере правилният материал.
Ъгълът е направен с 2 цели. Едната цел е, за да не се напряга/ уморява/смачква маншона на една страна при статично/динамично положение на окачването. Идеята е през повечето време, маншончето да стои не сгънато.
Втората идея е, да се съберат останалите около ябълката части вътре. Не пречи да се измъкне сферата.
Има ли друга разлика между масовият носач и този, спортивният ? В смисъл, променя ли геометрията на предницата ?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Тодор Живков
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 25
- Разглеждан: 3283
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Пловдив
Моите мнения
В тема:Mercedes 320CE Предни Шарнири
29 май 2012 - 02:44
В тема:W126-500 или W140-500
17 май 2012 - 01:00
До автора на темата.
Знаеш ли, по-добре си карай 190-ката. Щом толкова се чудиш кое да бъде, така ще е най-добре. Какво очакваш да чуеш тук ? Лоши неща няма да чуеш. Но, земни хора които са брали ядове, скъпи ядове с 20 годишни S класи могат да ти дадат най-точен съвет за твоят въпрос.
В крайна сметка, сам трябва да решиш. Самата покупка на автомобил е инвестиция, а закупуване на 20 годишен S-клас, НЕ малка инвестиция. Какво точно искаш, ЗАЩО го искаш, колко ще го караш, за какво ще го ползваш. Все въпроси, на които предварително трябва да си отговориш. Това чудо е грандоманско и думата ,,икономия" е абсолютно изолирана и непозната.
Следващият етап, ГО, ГТП, данък, готов ли си за тях ? Не са малки суми. Изобщо, всичко в тази голяма кола е голямо. Качество, габарити, комфорт, безшумност, красота, лукс, разход на гориво, цени на гуми, цени на части по окачване, цени на електронни компоненти, цени на услуги за нея, цени на...........всичко. Това не е кола за сиромах човек. Не е кола и за средно финансово стабилен мъж. Това е автомобил за мъж/жена/хора,.....човек с МНОГО пари. Пари, за които няма да го е яд , че ще похарчи 2000 лева за гуми, както няма да го е яд, да му напълни резервоара. И както няма да му се свиди да го натиска, този безшумен 8-мак. Бил той в Пура или Мечок. Както и няма да спестява и рециклира части по него, като му изпляска някой вентилатор, амортисьор, горивна помпа или каквото и да било. 8-маците са си мотори за далечни, безкрайни дестинации. Грехота е такава кола с такъв мотор да се вре в задръстения град. Не й е там силата на моделната линия ,,S". А и е грехота да се кара само със 120 по магистралата, която и я нямаме.
Защото в това чудо, 150-200 км/ч. са скорости, които лесно и много бързо се достигат, а не се усещат, но автомобилът предразполага към тях. И е много коварно това. Не знам, ти решаваш. Ако тая кола я купуваш за шматкане насам-натам и перчене, добре. Няма лошо, щом можеш. Няма да си първият-нито последният.
Мен, лично, яд ме е, че масово най-окепазени и просташки омърлявени са точно W140. Купувани масово от хора, дето са ги карали до разпад в България. Уморени, ужасни пружини, СМЛЯНА от амортизация предница, ужасяващо износени спирачни дискове, разбити ябълковидни съединения на което се сетиш, с протрити или ремонтирани грозно интериори, криви джанти, изгнили/преправяни гърнета, чупени и залепяни брони, разбивани безброй пъти стъкла и брави на врати. С двигатели, дето са толкова балансирани и безшумни машини - работят като бракуван трактор, вътре в маслото на бутана цялата Менделеева таблица и....ох, хайде, както и да е. Аз ти пожелавам щом решиш, да си намериш най-запазената 140-ка, тъмно синя, с оригиналните за модела обикновени алуминиеви джанти, мотор 4200 и каквото още има в нея, карана от някой бивш прокурор/адвокат или доктор.
Като цяло, за себе си, бих избрал W126 с редови 6-цилиндров мотор 260-300, автоматични скорости и блокаж на диференциала. От първите модели с оребрените лайстни на вратите, обикновени 14-ки джанти с гуми 205/70 и оригинални тасове.
Знаеш ли, по-добре си карай 190-ката. Щом толкова се чудиш кое да бъде, така ще е най-добре. Какво очакваш да чуеш тук ? Лоши неща няма да чуеш. Но, земни хора които са брали ядове, скъпи ядове с 20 годишни S класи могат да ти дадат най-точен съвет за твоят въпрос.
В крайна сметка, сам трябва да решиш. Самата покупка на автомобил е инвестиция, а закупуване на 20 годишен S-клас, НЕ малка инвестиция. Какво точно искаш, ЗАЩО го искаш, колко ще го караш, за какво ще го ползваш. Все въпроси, на които предварително трябва да си отговориш. Това чудо е грандоманско и думата ,,икономия" е абсолютно изолирана и непозната.
Следващият етап, ГО, ГТП, данък, готов ли си за тях ? Не са малки суми. Изобщо, всичко в тази голяма кола е голямо. Качество, габарити, комфорт, безшумност, красота, лукс, разход на гориво, цени на гуми, цени на части по окачване, цени на електронни компоненти, цени на услуги за нея, цени на...........всичко. Това не е кола за сиромах човек. Не е кола и за средно финансово стабилен мъж. Това е автомобил за мъж/жена/хора,.....човек с МНОГО пари. Пари, за които няма да го е яд , че ще похарчи 2000 лева за гуми, както няма да го е яд, да му напълни резервоара. И както няма да му се свиди да го натиска, този безшумен 8-мак. Бил той в Пура или Мечок. Както и няма да спестява и рециклира части по него, като му изпляска някой вентилатор, амортисьор, горивна помпа или каквото и да било. 8-маците са си мотори за далечни, безкрайни дестинации. Грехота е такава кола с такъв мотор да се вре в задръстения град. Не й е там силата на моделната линия ,,S". А и е грехота да се кара само със 120 по магистралата, която и я нямаме.
Защото в това чудо, 150-200 км/ч. са скорости, които лесно и много бързо се достигат, а не се усещат, но автомобилът предразполага към тях. И е много коварно това. Не знам, ти решаваш. Ако тая кола я купуваш за шматкане насам-натам и перчене, добре. Няма лошо, щом можеш. Няма да си първият-нито последният.
Мен, лично, яд ме е, че масово най-окепазени и просташки омърлявени са точно W140. Купувани масово от хора, дето са ги карали до разпад в България. Уморени, ужасни пружини, СМЛЯНА от амортизация предница, ужасяващо износени спирачни дискове, разбити ябълковидни съединения на което се сетиш, с протрити или ремонтирани грозно интериори, криви джанти, изгнили/преправяни гърнета, чупени и залепяни брони, разбивани безброй пъти стъкла и брави на врати. С двигатели, дето са толкова балансирани и безшумни машини - работят като бракуван трактор, вътре в маслото на бутана цялата Менделеева таблица и....ох, хайде, както и да е. Аз ти пожелавам щом решиш, да си намериш най-запазената 140-ка, тъмно синя, с оригиналните за модела обикновени алуминиеви джанти, мотор 4200 и каквото още има в нея, карана от някой бивш прокурор/адвокат или доктор.
Като цяло, за себе си, бих избрал W126 с редови 6-цилиндров мотор 260-300, автоматични скорости и блокаж на диференциала. От първите модели с оребрените лайстни на вратите, обикновени 14-ки джанти с гуми 205/70 и оригинални тасове.
В тема:BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
03 май 2012 - 23:47
Тези 3200 с електронната инжекция, какъвто е твоят.... вървят много. В смисъл, дори и със фабричната генерация във 124, въобще не е слаб двигател. Ако това те притеснява. И е много мазен, тих мотор със оригиналната изпускателна система. Дори и на автоматик се набира страшно добре. Подобаващо добре. В коша на 190-ка, сигурно ще върви още по-здраво. Знаеш ли какво ми е направило впечатление ? Тези 3,0/3,2 с фабричните генерации вървят чудесно. Но, един от заглушителите да го няма или да е монтиран на различно място, не е същото.
Въпреки всичко и противно на всякакви схващания, Мерцедес се пързаля готино. Визирам тия с кормилните кутии и многораменното задно окачване 124/201. В същност, стандартна 201 с по-як мотор се пързаля прекрасно. В смисъл, страшно предвидима е, много лесно се води, а не прави такива силни камшици като 123. Която освен това и недозавива силно.
Много ме е яд, че ги няма такива направени Мечоци. Мотори има за тях, даже и осмаци, кутии имат, окачване има, шперове имат, читави купета също, защо никой не се награбва с тая идея, ами се правят масово коли от други......... тривиални марки. Винаги съм се чудел.
Въпреки всичко и противно на всякакви схващания, Мерцедес се пързаля готино. Визирам тия с кормилните кутии и многораменното задно окачване 124/201. В същност, стандартна 201 с по-як мотор се пързаля прекрасно. В смисъл, страшно предвидима е, много лесно се води, а не прави такива силни камшици като 123. Която освен това и недозавива силно.
Много ме е яд, че ги няма такива направени Мечоци. Мотори има за тях, даже и осмаци, кутии имат, окачване има, шперове имат, читави купета също, защо никой не се награбва с тая идея, ами се правят масово коли от други......... тривиални марки. Винаги съм се чудел.
В тема:VIN Декодер
02 май 2012 - 11:49
Явно декодера е полезен и вярен. Но, този който видях тук не отчита нищо. В същност, може би аз не го ползвам както трябва. Искам да помоля, ако Ви се занимава да проверим този номер:
WDB12302612114261
Има още един номер, който седи над него : ABE NR- 9850/1
WDB12302612114261
Има още един номер, който седи над него : ABE NR- 9850/1
В тема:покупка на Mercedes SL 500 129
01 април 2012 - 23:42
Не съм съгласен. В смисъл, не е точно така.
От посочените двигатели, най-слаб е 3,0 190 к.с. Той е 188 к.с. да речем. Той е и единственият технологично по- стар агрегат от тези, които си дал. Тоест, той е от времето на W 124 (300Е), с 1 разпределителен вал, 12 клапана и механичен инжекцион. Монтира се дори във W126 (300SE). Не е слаб мотор, никак....за лимузина. Това е М 103.
Другите, които четеш ( 280/300/320) са все двувалки със 24 клапана и еднаква база, М 104. Ако бъркам, моля да ме поправите.
Сега, трябва да съобразиш и друго нещо. Тия двувалки ги има, както с механична инжекция (онази старата с разпределителната глава)- така и със електронна, модерна система. За това може да срещнеш това разминаване в мощностите между кубатурите. Та, горивната/хранителна уредба и нейното управление са тия джаджи, които добавят или изгонват коне при един и същ агрегат. Например, 24 клапановия 2800 . С механичната инжекция, изкарват 193 кс. от 2800 кубика. С електронната инжекция, изкарват 204 к.с. от тези 2800 кубика. Това ми беше мисълта.
От посочените двигатели, най-слаб е 3,0 190 к.с. Той е 188 к.с. да речем. Той е и единственият технологично по- стар агрегат от тези, които си дал. Тоест, той е от времето на W 124 (300Е), с 1 разпределителен вал, 12 клапана и механичен инжекцион. Монтира се дори във W126 (300SE). Не е слаб мотор, никак....за лимузина. Това е М 103.
Другите, които четеш ( 280/300/320) са все двувалки със 24 клапана и еднаква база, М 104. Ако бъркам, моля да ме поправите.
Сега, трябва да съобразиш и друго нещо. Тия двувалки ги има, както с механична инжекция (онази старата с разпределителната глава)- така и със електронна, модерна система. За това може да срещнеш това разминаване в мощностите между кубатурите. Та, горивната/хранителна уредба и нейното управление са тия джаджи, които добавят или изгонват коне при един и същ агрегат. Например, 24 клапановия 2800 . С механичната инжекция, изкарват 193 кс. от 2800 кубика. С електронната инжекция, изкарват 204 к.с. от тези 2800 кубика. Това ми беше мисълта.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Тодор Живков
- Privacy Policy