Към съдържанието

  •  

Peter_

Регистрация: 14 апр 2011
Офлайн Последно: 07 мар 2012 - 12:14:28
-----

Моите мнения

В тема:Проблем - колата не върви, кик дауна не работи

16 февруари 2012 - 13:36

ОК, на диагностика ще ида така или иначе.

Просто прочетох доста теми из форума за въпросният ЕГР клапан и за евентуалният ефект от изолирането му - авариен режим.
И въпросът е как се оправя последиците от изолирането на ЕГР? Лъже се компютъра?
Имам колата от 3 месеца (6000км) и до скоро си вървеше като оса. Значи по някакъв начин е работело и с изолиран клапан.

И последно - къде да ида на стар диагностика? (За Петко и Балканстар - знам)

В тема:Проблем - колата не върви, кик дауна не работи

15 февруари 2012 - 16:20

Здравейте колеги,
разгледах маркучето на вакуум клапана - здраво е.
Но също така видях едно по-тънко маркуче което е изолирано с болт. Доколкото прочетох във форума - така се изолирал ЕГР клапан, каквато явно е и ситуацията при мен.
И сега проблемът е ефекта от тоя изолиран клапан - колата влиза в авариен режим,
Какво да направя за да избегна аварийния режим?

Благодаря предварително.

В тема:Проблем - колата не върви, кик дауна не работи

08 февруари 2012 - 15:20

Благодаря ви за отговорите.
При мен колата при рестартиране НЕ се оправя, което ме навежда на мисълта, че по-скоро Иванов е прав. Дано да е от вакум клапана.

Иванов, колко пари струва този клапан?

В тема:проблем с вътрешното осветление

24 октомври 2011 - 19:16

... .


Случайно да ти се намира подобно DIY за смяна на лампа на арматурното табло?

В тема:коя да купя?

23 октомври 2011 - 18:35

а най-ваче бих взел 250ТД



Би ли се обосновал?
@aalexieff, въпросът е и към теб :)