Към съдържанието

  •  
  • More

MASHADAR83

Регистрация: 22 мар 2011
Офлайн Последно: 22 юни 2011 - 12:45:13
-----

Моите теми

Теч след дъжд в купето на МЛ430 2000г

30 май 2011 - 17:22

Здравейте колеги ,имам няколко въпроса свързани с много неприятен проблем :

след всеки по сериозен дъжд , в купето ( МЛ 430 2000г )тече вода ....

Най много тече отпред под жапката зад вратата по колонката под тъблото .... точно където има панел с бушони .... наводнява се след всеки по сериозен дъжд и стелката ми буквално плува ... от шофьорската страна също се наводнява но по малко ....

Водих майстор който се занимава с автостъкла и каза че стъклото ми е ок и е добре уплатнено ....

Някой да е имал подобни проблеми ? Или поне някъкви идеи и предположения от къде може да влиза тази вода ?

Ако може да дадете и идея как се отпушват отводнителните канали на люка , че и те ми правят проблеми....

След последния дъжд ... днес .. вече не иска да пали машината ... давам на контакт всичко светва ... завъртам и таблото угасва ,... чува се само 1 прецъкване долу в дясно където е въпросната кутия с бушоните и нищо .. неще да завърти изобщо ...
дали някой бушон е заминал нещо ? ....


Надявам се да ми дадете някой жокер , че незнам вече къде да ходя и към кого да се обърна ... ще си съсипя машината с тия глупости ... :kill_myself


Благодаря предварително колеги !!!

Проблеми с новозакупен Ml 430

22 март 2011 - 20:42

Здравейте колеги , от няколко дена имам ML 430 2000г . Отдавна ми беше мечта и най после я усъществих .... за съжеление сега предстои ходене по сервизите докато си го стегна и обслужа ...

До сега не бях карал автоматик и незнаех какво трябва да бъде нормалното му поведение но вече определено разбирам че има някакъв проблем ... По принцип върви доста прилично , но понякога се замисля супер много (особенно ако се опитвам да ускоря в баир ) колата остава на предавката която е и почва да се мъчи вместо да смени на по ниска ... и понякога залепва на 1 и съща предавка ... после се оправя ... и така много странно се държи ... , типтроника и той работи когато си иска .. по принцип с - свалям скорости , но + не работи изобщо (възможно ли е да не контактува добре .. или проблема е по сериозен ) , по някога при тръгване имам чувството че тръгва на по висока предавка и има някакви вибрации ... докато влезне в по прилични обороти ...

А от днес вече влезна в някакъв сервизен режим и изобщо не сменя предавки ... до колкото знам джипа е седял пожече от година без да се кара , възможно ли е това да е оказало някакжо влияние...

Разбрахме се с майсторите да долеем около 1 л масло в кутията , после да ми занулят грешката и да видим как ще се държи ...

ако някой е имал подобни проблеми може да сподели как ги е решил , по принцип правих преглед в Балкан Стар преди да го купя .. и ми откриха разни поносими проблеми .. но никой нищо не е казвал за ск кутия ..?!!! а това си е доста сериозен и неприятен дефект ...

сега ми предстои да сменям масла .. има ли някакъв шанс да се оправи като и сменя маслото на ск кутия ?

От В Търново съм , някой ако знае в региона читав майстор който да може да ми реши проблема да сподели ...

Ами колеги тепърва тръгвам по майстори и очаквам още неприятни изненади .. пак ще питам ....

Кой каквото се сети като съвети да пише , за първи път си купувам джип и всичко ми е доста непознато като обслужване .. така че вашите съвети ще ми бъдат от полза


Благодаря предварително !!!

Зареждане...