Към съдържанието

  •  

MASHADAR83

Регистрация: 22 мар 2011
Офлайн Последно: 22 юни 2011 - 12:45:13
-----

Моите мнения

В тема:Теч след дъжд в купето на МЛ430 2000г

10 юни 2011 - 10:54

С паленето беше много странен проблема ... тогава ми се беше намокрил панела с бушоните под жапката ... явно е окъсило някъде защото ми събори акомулатора ... когато го замерих ми показваше 4.8 V ... а предните дни съм навъртял поне 200 - 250 км ... сега го заредих и нямам никакви проблеми с токовете - всичко се оправи ... само борд-комютъра се е ошашкал нещо ... моментния разход показва на обратно .... като дам газ и пада , а като пусна газта и ми дава моментен разход 70л !!? Ще взема да отида да ме закачат на компютър да видят сигурно ще покаже някоя грешка ... ?

В тема:Теч след дъжд в купето на МЛ430 2000г

06 юни 2011 - 18:27

Благодаря за съветите колеги наистина това беше проблема .... почистихме въпросния водоотвод , както и самите маркучи на люка защото и те се бяха позатлачили ....
след последните дъждове нямам никакви проблеми :coolgrin

В тема:Теч след дъжд в купето на МЛ430 2000г

31 май 2011 - 09:18

Ok колеги ще се позанимавам довечера надявам се да е от това ..... Благодаря за съветите :coolgrin


Лошото е че имам някакъв проблем с токовете след снощия дъжд .... и тази сутрин даже не можах да откюча колата ...

натискам бутона на алармата ... нито колата се отключва нито мигачи мигат .... пълен мъртвец .... :dontknow

В тема:Проблеми с новозакупен Ml 430

27 март 2011 - 21:28

Специални благодарности на vencislav !!!! Информацията която си дал колега е безценна !!! благодаря много !!!

:allhail

В тема:Проблеми с новозакупен Ml 430

27 март 2011 - 21:24

Здравейте колеги , проблема е решен !!! накратко :

Все пак се оказа че проблема ми е от въпросния датчик ...кутията не може да синхронизира оборотите с тези на мотора .. от там се шашка и почва да бърка скорости .. докато накрая не влезне в авариен режим и залепва на 3та... разходих се до Балкан Стар - Варна , срещу 1000лв ми смениха тази платка (в Русе ми искаха 1300лв :angry2: ) , маслото на кутията , букса , гарнитура , филтър ...

Сега работи нормално , също така се оправи и типтроника ..за половин ден ме нагласиха хората... предпочетох да я обслужа там защото дават 2 г гаранция ... предполагам може да се спести някой лев .. в друг сервиз .. но ако се прецака пак след 7-8 месеца ... набутването е двойно ... и така

сега продължавам с другите масла и ходовата част ... имам някакъв теч от горната част на радиатора .. надявам се майсторите да успеят да го закърпят че не ми се купува и това ...

благодаря на всички за съветите , помогнахте ми да взема правилното решение !!! :welldone

:flagmbcb