Триковете на нашите търговци: на тая кола и дават 95 Аh по нашите каталози, ако искаш по-малък, на твоя отговорност, но без гаранция. Та това ме принуди да взема ето тоя дзвер http://www.acdc.bg/А...Technology-G14,и знаейки, че е скъпичък, ми беше ясно, че бая е постоял и по складовете. Интуицията не ме излъга, мернах го с мултицета и 11,9V сложих го та поизкара 5 часа на зарядното на 2А и сега вече си държи 12,9V което е идеалният вариант за един нов AGM акумулатор.
Колегата със новия 100А и съобщение на дисплея, колата си ти зарежда съвсем нормално, но ако и ти си попаднал на нов и разреден акумулатор, пътувал си на къси разстояния с много консуматори, успешно си го доразредил и от там и съобщението, свали, дозареди и няма да имаш проблем.
Колеги не винаги най-голямото е най-доброто, всяка кола и инсталацията и, алтернатора, и консуматорите и са доста добре сметнати, не малко хора работят само по това в тия фабрики. Един акумулатор 70 Аh при алтернатор 200А дори и при каране на къси разстояния, винаги ще се зарежда много по-бързо от колкото 100А акумулатор. Дано съм бил полезен по темата.