Вчера пробвах при алармено събитие (седя в колата и мърдам пред обемния датчик) се чува сирена, мигат аварийните и се палят всички плафони, след време сирената спира, след още малко мигачите спират, но плафоните си остават. Не знам дали трябва да бъде така.
Днес диагностиката показа Communication with component H3 (Alarm signal horn) is interrupted. Ясно, че има проблем с алармата, но не е ясно дали проблема е в сирената или в контрол-модула на алармата, който се свързва със сирената. Ще трябва да намеря сирена и модул и едно по едно да ги тествам.
До като това стане, с колегата gelevp деактивирахме паленето на плафоните при алармено събитие и автоматично алармата се кодира на нещо като: Япония без датчик за разклащане. В момента в който го прекодираме на друга държава се наново се активират плафоните при алармено събитие.
Mолбата ми е ако има някой ентусиаст притежател на W211 с аларма и Стар диагноза да погледне по дифолт на каква държава е кодирана алармата и съответно при алармено събитие пали ли всички плафони.
Познавам поне двама-трима които имаха проблем с алармите, моята w211 е без сирена или е деактивина някога по някакъв начин още в немско, няма ли вариант това нещо да се премахне съвсем, ако нямаш нужда от него