Към съдържанието

  •  

Milenski

Регистрация: 28 юни 2010
Офлайн Последно: 24 ное 2021 - 08:56:10
-----

Моите теми

w124 200E 90' - придърпа на Газ, угасна - повече не пали. :(

31 октомври 2010 - 09:26

w124 200E 90' - придърпа на Газ, угасна - повече не пали. :(


Колеги, вчера както си карам на газ, след като минах около 140км, насред нищото в полето около Монтана колата ми придърпа, угасна и спря. Повече не пали.
Чат пат може и да припали за 1 секудна и гасне веднага. Каквото и да правя - със газ, без газ. Неще и неще.

Малко факти:
124 200Е - 90', 122коня с италианска газова уредба с нов изпарител БРЦ. Газовата уредба е такава, че колата пали само на бензин и на 2000 оборота обръща на газ сама. Има опция да се кара само на бензин. И в двата варианта обаче не иска да запали.

- Бензиновата помпа я смених преди 2 месеца някъде. Новата помпа е няква Словенска. Така или иначе, докато карам на газ неможе от помпата да ми придърпа и да угасне.

- Проверих - има искра до дистрибутора. Кабелите и свещите са нови и като цяло колата винаги си е работела добре преди това.

- Като дам на контакт и чувам моторчето на празния ход как издава някакви последователни жужащи звуци постоянно.
- Разкачвах моторчето на празния ход за да видя как се държи без него - същата работа - няма палене.
- Моторчето на празния ход има една стрелка на него, знаете ли накъде трябва да сочи тя? Нагоре или надолу?
- Направи ми впечателение че маркучите, които влизат в това моторче са бая хлабави.
- Направи ми впечатление че на това моторче има една пластмасова (или можеби греша) гайка, която се върти и регулира нещо.

- Като дам на контакт - чувам и бензиновата помпа за малко.

- Преди време имах проблем - колата пак не искаше да пали. Тогава чистих онази клапа голямата, която регулира притока на въздух и се намира под въздушния филтър. Май това е т.нар. дебитомер. Отгоре между металните тръби на инжекцията има възможност за
реглаж със шестограм - регулирах я от там и се оправи, запали си и си работеше ок. Сега пак пробвах да въртя от тям - нищо не става.

= Обмислям да се опитам да преправя газовата така че да пали директно и на газ и на бензин.

Колеги, това е цялта работа до момента. Колата се намира на 100 км от София, ще трябва сам да я оправям, тук сервизи няма.. Кеф на буци.. :D ПОМООЩ.

Впрочем ако знаете някой читав майстор от Монтана, Вършец, Бързия или Берковица - помагайте. Аз не знам.

Поздрави!

Спукан маркуч за бензин - от къде и колко?

29 септември 2010 - 09:09

Колеги,
Спукан ми е маркуча, който свързва бензиновата помпа с горивния филтър. Въпросният маркуч има запресовани две метални тръбички в крайщата.
От къде мога да го купя? Ориентировъчни цени?
Поздрави

За какво е ключето, монтирано при механизъма за подаване на газ?

28 август 2010 - 13:28

Здравейте,
Става въпрос за w124 200E.
Някой има ли представа каква роля играе ключето, което е монтирано до лостовата система за подаване на газ?
Предполгам че лостовата система го натиска като е във свободно положение. При мене това ключе май никога не се натиска, но колата си работи добре..

Бензинова помпа?!

25 август 2010 - 06:48

Колеги, колата отказа да работи на бензин - пали и след 4-5 секудни гасне.
Реших че може да е горивен филтър, но се чудя и за горивна помпа и вакуумен регулатор.
Има ли как да разбера дали помпата е повредена? Тези помпи скапват ли се на някакви километри?
В момента помпата е БОШ, произведена в Чехия. Чувам че имало много ментета, дори и Бош.
То аз не съм сигурен че е помпата дефакто, но все пак ми е интересно ако някой има подобен опит.
Поздрави!:)