- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Milenski
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 8
- Разглеждан: 2716
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
Други данни
-
Автомобил
W124 E200 / 1990<br />Peugeot 605 sv24 / 1991
0
Neutral
Инструменти
Приятели
Milenski не е добавил приятели
Моите мнения
В тема:200Е,89г - Проблем с оборотите
03 септември 2010 - 07:38
Защо да не влияе при работата на газ? Все пак тази клапа регулира въздушния поток - при работа на газ от там постъпва и горивото.
В тема:За какво е ключето, монтирано при механизъма за подаване на газ?
03 септември 2010 - 07:35
Глухия ход някоя поразяваща ръка го е обрала явно и ключето не играе... Чудя се дали да го върна..
В тема:200Е,89г - Проблем с оборотите
28 август 2010 - 13:24
Препоръчвам ти да си почистиш клапата за въздуха (мисля че се нарича дебитомер на въздуха). Тя се намира под въздушния филтър. Като я чукнеш с пръст трябва да потъва и да се връща сама. Не трябва да е омаслена. Има и един стърчащ нагоре механизъм за регулация на положението на клапта при ниски обороти - върти се със шестограм или еврейска звезда - незнам кой номер. Всъщност този отвор може да се достъпи и без да сваляш филтъра - има дупка на самия капак на филтъра. Трябва да натиснеш надолу и тогава можеш да регулиращ чрез въртене.
Поздрави.
Поздрави.
В тема:Бензинова помпа?!
28 август 2010 - 13:21
200E, но има и някакви компютри по нея. Като махна въздушния филтър има някакъв разпределител на гориво, от който излизат тръбички отиват към цилиндрите. След това има дебитомер на въздуха - една кръгла плоска клапа захванта на подвижно рамо. Оказа се че проблема е във въпросната клапа -
беше много омазана и нещо не беше в ред. Има един болт за регулиране на въпросната клапа и след като си поиграх с него успях да наглася ниските обороти и колата сега е ок. Интересното е че проблема се прояви след като карах известно време само на газ.. Можеби от гаста се получават налепи по клапата и от там се явява проблема или аз нещо си въобразявам..
Както и да е. Помпата явно е ок, но все пак я смених - сложих една словенска (сигурен съм че е Китайска впрочем..), която за сега работи.. Бошовата помпа остава в багажника, за да я подменя при евентуален проблем с новата китайска помпа..
беше много омазана и нещо не беше в ред. Има един болт за регулиране на въпросната клапа и след като си поиграх с него успях да наглася ниските обороти и колата сега е ок. Интересното е че проблема се прояви след като карах известно време само на газ.. Можеби от гаста се получават налепи по клапата и от там се явява проблема или аз нещо си въобразявам..
Както и да е. Помпата явно е ок, но все пак я смених - сложих една словенска (сигурен съм че е Китайска впрочем..), която за сега работи.. Бошовата помпа остава в багажника, за да я подменя при евентуален проблем с новата китайска помпа..
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Milenski
- Privacy Policy