Мерцедес са расови коли.Смятам да докажа това в тази тема, като публикувам някои статии.
Тази намерих в интернет и я преведох според възможностите си.
MONTVALE, N.J., May 10, 2005 -- The Mercedes-Benz Classic Center, the first of its kind to be established by an auto manufacturer in the U.S., has re-launched the brand's popular High Mileage Award to recognize Mercedes owners' brand loyalty and their cars' durability. Mercedes-Benz cars have been known to routinely travel hundred of thousands of miles, with more than a few eclipsing the one-million-mile mark.
The High Mileage Award is available free to Mercedes owners who have traveled at least 155,000 miles (250,000 kms), and nearly 3,000 owners have downloaded the award application since it became available from the http://www.mbusa.com/classic web site on March 1. After completing the application, the owner must take the car to a Mercedes-Benz authorized dealer for odometer verification.
Mercedes-Benz first introduced the High Mileage Award in the 1960's, and owners proudly attached the Star and Laurel radiator grill badges that signified the milestone they had achieved. For the award re-launch, the badge has been redesigned and recognizes cars that achieve the 250,000, 500,000, 750,000, 1,000,000-kilometer and one-million-mile marks. In addition to a badge for the car's grill, the owner also receives a presentation folio with a High Mileage Award certificate.
The current Mercedes-Benz High Mileage champ is Gregorios Sachinidis, a Greek taxi driver who holds the known record of more than 2.8 million miles in his 1976 Mercedes-Benz 240D. The latest Mercedes to be recognized for surpassing the one-million-mile mark is a 1970 280SE acquired for the Mercedes-Benz Museum Collection from its original owners, George and Luzstella Koschel of Orange County, Calif. The Koschels had bought the car new and drove it for 1,019,000 miles.
"Mercedes-Benz is pleased to honor the owners and their cars that have achieved high mileage," said Christian Treiber, General Manager, Aftersales Marketing. "The High Mileage Award demonstrates customers' brand loyalty and pride of ownership, as well as Mercedes-Benz engineering. The award badge is a powerful visible reminder that Mercedes cars are built unlike any other."
"Birth Certificate" Available for Mercedes-Benz Cars, New and Old
Also new from the Mercedes-Benz Classic Center, Mercedes owners can now purchase the Classic Certificate, the document that verifies a car's build date and original factory specifications. Available for new or vintage Mercedes models for $100, this "birth certificate" comes professionally bound in a black case, and makes an excellent pride-of-ownership display that is suitable for framing.
The DaimlerChrysler Archives make it possible to establish the original specifications of almost every vehicle built under the Mercedes and Mercedes- Benz brands. Some factory records date back to 1890, and the scope of archived data ranges from internal order number to bodywork and engine codes, to the place of delivery. Ordering the Classic Certificate records the owner's name in the Mercedes-Benz Corporate Archives, thus integrating the owner with the car's history.
About Mercedes-Benz Classic Center
Currently operating from the Mercedes-Benz USA corporate headquarters in Montvale, N.J., the Classic Center provides spare parts information for vintage Mercedes-Benz vehicles to callers to its toll-free number 1-866-MB CLASSIC (1-866-622-5277). Scheduled to open this summer, the Mercedes-Benz Classic Center USA in Irvine, Calif. will be the perfect place for Mercedes- Benz owners, collectors and enthusiasts to connect with the legendary brand.
About Mercedes-Benz USA
Mercedes-Benz USA (MBUSA), headquartered in Montvale, N.J., is responsible for the sales, marketing and service of all Mercedes-Benz and Maybach products in the United States. In 2004, MBUSA sold 221,610 new vehicles, setting the highest sales volume ever in its history and achieving ten consecutive years of sales growth. More information on MBUSA and its products can be found on the Internet at http://www.mbusa.com/ and http://www.maybachusa.com/ .
MONTVALE, ню Джърси, май 10, 2005 -- Центъра за класически автомобили Mercedes-Benz , пръв по рода си основан от производител на автомобили в U.S., е учредил отново Награда за голям пробег , за да отличи лоялността на притежателите на Mercedes и издръжливостта на техните коли. Автомобилите Mercedes-Benz са известни с това,че нормално изминават стотици хиляди мили (1 миля = 1,609344 километра-бел. прев.), като немалко подминават и милионната миля.
Наградата за голям пробег е достъпна свободно за собственици на Mercedes , които са изминали поне 155,000 мили (250,000 kms), и откакто е достъпна, почти 3,000 собственици са свалили бланката за кандидатстване за наградата от http://www.mbusa.com/classic web site на първи март. След попълване на бланката, собственикът трябва да закара колата до оторизиран дилър на Mercedes-Benz за установяване на показанията на тахометъра (одометъра).
Mercedes-Benz първоначално пуска Наградата за голям пробег през 1960-те, и собствениците гордо прикрепяха към радиаторната решетка плочката с изобразени на нея трилъчна звезда, лаври и пробега в километри . При повторното пускане на наградата, значката има нов дизайн и отличава колите , изминали 250,000, 500,000, 750,000, 1,000,000-километра , както и 1 млн. мили. В допълнение към значката за радиатор, собственикът също получава и сертификат, удостоверяващ Наградата за голям пробег.
Настоящият шампион на Mercedes-Benz за Голям пробег е Gregorios Sachinidis, гръцки шофюор на такси, който държи известния рекорд от над 2.8 million мили на своя 1976 Mercedes-Benz 240D. Последния Mercedes to be отличен за изминаване на милионната миля е 1970 280SE придобит за музейната колекция на Mercedes-Benz от първоначалните му собственици , George и Luzstella Koschel от Orange County, Calif. Семейство Koschel са купили колата нова и са я карали 1,019,000 мили.
"Mercedes-Benz със задоволство удостоява собственици и техните коли , които са достигнали голям пробег," казва Christian Treiber, Директор на Следпродажбено обслужване . "Наградата за голям пробег демонстрира лоялността на клиентите към марката и гордостта да притежават Mercedes-Benz . Значката е силно визуално напомняне ,че Mercedes са създадени като никоя друга кола."
"Акт за раждане" се предлага за колите Mercedes-Benz , нови и стари
Друга новост от центъра на Mercedes-Benz , е че собствениците на Mercedes вече могат да закупят класическия сертификат, документ, удостоверяващ датата на производство на колата и оригиналните заводски спецификации. Достъпен за нови и стари Mercedes модели за $100, този "Акт за раждане" идва професионално опакован в черно куфарче, и изглежда толкова добре, че е подходящо да бъде поставен в рамка .
Архивите на DaimlerChrysler Archives прави възможно да се открият оригиналните спецификации на почти всяко превозно средство, произведено под марката на Mercedes и Mercedes- Benz . Някои архиви на фабриката са още от 1890, и спектъра на архивираните данни варира от номер на вътрешна поръчка и кодове на двигателя и на купето, до мястото на доставка.
За Класическия Център на Mercedes
Понастоящем функционирайки от седалището на Mercedes-Benz USA в Montvale, N.J., the Classic Center предлага информация по телефона за резервни части за "ветераните" Mercedes-Benz на телефон 1-866-MB CLASSIC (1-866-622-5277). Scheduled to open this summer, the Mercedes-Benz Classic Center USA in Irvine, Calif. will be the perfect place for Mercedes- Benz owners, collectors and enthusiasts to connect with the legendary brand.
ЗА Mercedes-Benz USA
Mercedes-Benz USA (MBUSA), headquartered in Montvale, N.J., is responsible for the sales, marketing and service of all Mercedes-Benz and Maybach products in the United States. In 2004, MBUSA sold 221,610 new vehicles, setting the highest sales volume ever in its history and achieving ten consecutive years of sales growth. More information on MBUSA and its products can be found on the Internet at http://www.mbusa.com/ and http://www.maybachusa.com/ .
Ще продължа с още материали по темата след няколко дни.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Крум
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 26
- Разглеждан: 2570
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Пловдив
Други данни
-
Автомобил
300 СЕ 24V '90
0
Neutral
Инструменти
Приятели
Крум не е добавил приятели
Моите теми
Неуморните Mercedes-Benz
09 февруари 2011 - 01:33
ЕКОПОМПА ( помпа за въздух )
20 юли 2010 - 20:29
Здравейте всички,
за пръв път пиша във форума,след като прекарах един месец в четене. Колата, за която пиша, я купих наскоро.
По проблема:
Преди около седмица забелязах странен шум под капака, нещо средно между цъкане и каране на колело по капли
Посетих няколко сервиза в Пловдив.Някои "Майстори" даже се изказаха, че това било климатика. Всъщност, както се оказа по- късно,беше развален лагера в ролката на екопомпата( помпата за въздух, еърпомпата, компресора...). Намира се на двигател 104.980 точно над алтернатора ( като си срещу колата отляво, горе) и се върти от пистовия ремък. Ролката имаше аксиален луфт около 1 мм.
По решението:
С доста кандърми склоних приемчика в един случаен сервиз да смени лагера. Свалиха компресора. Оказа се, че лагера се сменя заедно с ролката. Попитах за цена в БС и ми казаха 800 лв за ролка, лагер и ел. куплунг. Отказах и решихме да побългарим ролката малко и да заварим новия лагер.
Междувременно установихме, че компресора се върти мн. трудно на ръка (въртях го с имбус ).
Отворихме го.Отваря се с 3 болта и леко почукване. Изглежда така:
[img]http://http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2006/06/airpump.gif[/img]
Вътре по повърхностите на въртчщите се части имаше ръжда и гняс от графитените перки на ротора.
Личеше си, че не беше работил поне 2-3 години.
Компресорът не работи непрекъснато. Между него и шаибата има ел куплунг. Когато е включен, ролката е натоварена и компресорът работи. През останалото време ролката се върти свободно. Моя грешка е , че забравих да проверя дали куплунгът
е изправен.Следователно, щом не е работил компресорът 3 години, или електромагнитът е развален, или не получава сигнал.
Въпроси:
1. За какво е необходим въздух под налягане в колата ?
2. Колко е налягането на въздуха?
3. От кои датчици зависи пускането на компресора?
4 Откога и на кои модели се монтира това чудо?
п.с. шибания компресор е японски, на денсо.
надявам се опитът ми да е бил полезен
за пръв път пиша във форума,след като прекарах един месец в четене. Колата, за която пиша, я купих наскоро.
По проблема:
Преди около седмица забелязах странен шум под капака, нещо средно между цъкане и каране на колело по капли
Посетих няколко сервиза в Пловдив.Някои "Майстори" даже се изказаха, че това било климатика. Всъщност, както се оказа по- късно,беше развален лагера в ролката на екопомпата( помпата за въздух, еърпомпата, компресора...). Намира се на двигател 104.980 точно над алтернатора ( като си срещу колата отляво, горе) и се върти от пистовия ремък. Ролката имаше аксиален луфт около 1 мм.
По решението:
С доста кандърми склоних приемчика в един случаен сервиз да смени лагера. Свалиха компресора. Оказа се, че лагера се сменя заедно с ролката. Попитах за цена в БС и ми казаха 800 лв за ролка, лагер и ел. куплунг. Отказах и решихме да побългарим ролката малко и да заварим новия лагер.
Междувременно установихме, че компресора се върти мн. трудно на ръка (въртях го с имбус ).
Отворихме го.Отваря се с 3 болта и леко почукване. Изглежда така:
[img]http://http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2006/06/airpump.gif[/img]
Вътре по повърхностите на въртчщите се части имаше ръжда и гняс от графитените перки на ротора.
Личеше си, че не беше работил поне 2-3 години.
Компресорът не работи непрекъснато. Между него и шаибата има ел куплунг. Когато е включен, ролката е натоварена и компресорът работи. През останалото време ролката се върти свободно. Моя грешка е , че забравих да проверя дали куплунгът
е изправен.Следователно, щом не е работил компресорът 3 години, или електромагнитът е развален, или не получава сигнал.
Въпроси:
1. За какво е необходим въздух под налягане в колата ?
2. Колко е налягането на въздуха?
3. От кои датчици зависи пускането на компресора?
4 Откога и на кои модели се монтира това чудо?
п.с. шибания компресор е японски, на денсо.
надявам се опитът ми да е бил полезен
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Крум
- Privacy Policy