Към съдържанието

  •  

Крум

Регистрация: 19 юни 2010
Офлайн Последно: 25 мар 2011 - 12:04:42
-----

Моите мнения

В тема:Езици

22 март 2011 - 14:49

Имам добър технически английски и още по-добър гръДСки :)

В тема:Фарове

21 март 2011 - 02:35

Само не мога да се сетя тия проценти от 90 или от 180 градуса бяха ... май беше 90 ... ще рече приблизително 1 /0.9/ за късите и 2 /1.53/ за фаровете за мъгла.

Наклон на пътя 10% означава завишение с 10м за 100м участък. 100% наклон на пътя ще даде завишение 100м за 100м участък, което като ъгъл на наклона не е 90^o , а 45^o . Със сигурност има някакво математическо съотношение между ъгъла, който се получава и завишението в %, но не е просто аритметическо съотношение.Ъглите, които се получават при 10,20,30...% наклон не са кратни на 45^o . Капиш?

В тема:Ел.щора за w126

20 март 2011 - 21:49

може ли да се сложи щора на 124 купе, и ако да, от какъв модел да търся? Имам предвид, че на купето задното стъкло е по-голямо в сравнение със седана.

В тема:Срещу гниене на ходовата част ?

19 март 2011 - 22:26

колата не е кораб и минуса на акумулатора също е вързан на шасито!


Анода не се допира до метала на купето, колега. виж статия :цък

ама тая работа ми се вижда пунта мара. Би трябвало да има по-съвършени изделия за катодна защита, предназначени за коли.

В тема:Срещу гниене на ходовата част ?

19 март 2011 - 22:03

Не е проблем антикорозионното покритие. Сещам се за поне 5 вида леснодостъпни бои и т.н.
Въпросът е как да се отстранят всички ръждички и влаги и мръсотийки, преди да се намаже колата отдолу.

Защото ако под боята остане ръжда, няма какво да я спре.

Корабите имат т.нар. катодна защита, представлява ел. модул свързан към корпуса на кораба. не знам подробности, но сигурно е ефикасно против ръжда.