Към съдържанието

  •  

MB190D

Регистрация: 12 май 2010
Офлайн Последно: 07 дек 2018 - 11:29:12
-----

Моите теми

Заключване кап. резервоар w202(s202)

03 ноември 2011 - 06:39

Здравейте колеги, машинката за заключване на резервоара ми прави номера. Искам да я сваля за да видя защо закъснява със заключването.
Има ли някакви тънкости при демонтажа? Може ли да се свали без да се маха кората в багажника?

Имам и още едно питане(пиша го тук за да не пускам нова тема):
Става дума за джойстика за регулиране на предните огледала. Когато купих колата, въпросният беше счупен. Свалих конзолата за да видя какъв му е проблема. Оказа се, че самият "джойстик" е запоен за цялата платка, на която са бутоните за стъклата и този за изключване на печката. Внимателно отворих капачето на "джойстика" и извадих счупените пластмасови парчета на лостчето. Пробвах дали работят огледалата, като избутвах пластинките с отверка - работят. Интересува ме подлежи ли на някакъв ремонт - продава ли се само лостчето или целия джойстик?

В един магазин ми казаха, че се продава самият джойстик, но се съмнявам тъй като както казах по-горе, той е запоен за платката.

Благодаря!

c220 CDI 98-ма (комби) автоматик авариен режим?

17 октомври 2011 - 20:42

Здравейте колеги, нужна ми е малка помощ. Преди няколко дни закупих въпросният автомобил от провинцията. Докарвайки го към София се появи странен проблем: като позагря - над 85 градуса изгуби мощност. Така се прибрах. Забелязах, че на място се форсира само до 3000 оборота и глъхне и седи там. Реших, че нещо някаква грешка дава (на таблото никаква лампа не светеше) и си викам - ще изключа акумулатора (1та клема) за 10 минути и ще видя как е... Като я включих въобще не пожела да запали. Притесних се. Един познат ми каза може да е помпата за високото налягане и предложи да я поливам с вода (помпата) докато поизстине и после да пробвам пак да запаля. Междувременно сипах още 10ина литра нафта, че реших да не е малко. След като изстудих помпата (и мотора поизстина) завъртях - запали. Форсираше се и всичко ОК. От горе описаното стигнах до извода, че варианта с проблема в помпата е вероятен. Записах номерата на помпата, за да проуча какви пари ще струва ремонт или нова. На другия ден реших да проверя да не би по таблото някоя лампичка да не е изгоряла и затова да не ми сигнализира за проблема... Свалих таблото и какво да вида: лампата за Подгр. свещи и лампата за SRS липсват (заедно с фасонките) - викам мам...... им.... Сложих крушки на липсващите места и монтирах. Давам контакт - светват вече и свещите - викам нормално. След като запалих обаче, SRS и подгр. свещи остават да светят. Изчаках 10 минути - не гаснат :kill_myself . SRS-а не ме притесни. Захванах се с подгряващите свещи. Махнах буксата от релето и с мултицета започнах да замервам една по една свещите. Нямаше изгоряла. Почетох по форумите и разбрах, че трябва да "разглобя" релето за да видя проблема. Отворих го и какво да видя - "мостчето" на 1-ва и 4-та(мисля) прекъснало(прегоряло). Викам еее намерих защо свети лампата. Взех поялника и направих нови мостчета. Монтирах релето без да го сглобявам за да виждам дали ще издържат спойките. Давам контакт и мостчето на 1-ва свещ изгаря. Хм.... реших че не се е запоило добре и го запоих пак. При следващата проба - същото. Ок ясно - свещта е дала на късо. Напръсках с ВД40 свещта (чел съм че се случвало да се скъсат при отвиване), след което внимателно я отвих и извадих. Купих нова поставих я и отново тест. Релето вече не "изгаря" обаче лампата пак свети след като колата вече е запалила. Загледах релето и видях, че бобината е в затворено положение - все едно още подгрява изчаках малко - никаква промяна. Викам си то това не е нормално. Така постоянно ще подгряват тези свещи и ще изгорят много бързо. С пръст напънах пластинката и релето "отключи" - лампата не свети. При повторно палене - същото пак "залепва". Отново го бутнах с пръст и реших да изчакам да загрее колата и да видя дали пак ще влиза в авариен режим (ако е такова). Форсираше се нормално. Загря и пак започна до 3000 оборота само. Отчаях се. Реших да загася и да видя дали пак няма да пали. Загасих, завъртях - запали. Форсира се, всичко ОК. След 1 мин пак само до 3000. Загасям, паля, пали - форсира се и след малко пак 3000...
Разбрах, че релето се командва от компютъра, който пък взимал инф. от някакъв температурен датчик и решава колко да подгрява. Да не би за това да го вкарва в авариен режим - заради въпросният датчик (който дори не знам къде се намира и как изглежда).

Извинявам се за дългият си пост, но реших, че е добре да се опишат всички обстоятелства и симптоми.

Ще съм много благодарен ако някой има идея от какво идва проблема(те).
На диагностика още не съм ходил - ще ходя след като регистрирам колата, че още е с транзитни.

Благодаря! :flagmbcb