Към съдържанието

  •  

MB190D

Регистрация: 12 май 2010
Офлайн Последно: 07 дек 2018 - 11:29:12
-----

Моите мнения

В тема:Заключване кап. резервоар w202(s202)

05 ноември 2011 - 18:02

ето и снимки на копчето и парчетата.

Прикачен файл  051120111587.jpg   325,13K   40 Брой сваляния
Прикачен файл  051120111589.jpg   449,71K   37 Брой сваляния

В тема:Заключване кап. резервоар w202(s202)

04 ноември 2011 - 07:21

Цялата платка трябва да вземеш :(
Аз скоро търсих в ebay само копчето отгоре ( при мен то липсва, доста грозновато е така само с прозрачната пластмаса ). Точно в ebay попаднах на такава платка с копчето отгоре, но цената беше доста неприятна ~50 GBP.
Относно капачката на горивото, голям зор е, ако си спомням правилно. Буташ кората в багажника, покрай автомата на антената се бърка с ръка и с напипване търсиш. Може като за начало да опиташ със спрей, може да има боклуци и да му пречят да работи добре.

Поздрави,
Ясен


Здравей колега, моята кола е комби и нямам антена(автоматична). Предполагам, че говориш за седан моделите.
Съмнява ме вакума на бравата на багажника - чува се съскане при отключване и заключване. Някой път не успява да го заключи хубаво и се налага по 2-3 пъти да натискам "lock-a".

Вчера имах много ангажименти и не успях да снимам копчето, но днес ще го снимам и ще постна.

Поздрави!

В тема:Заключване кап. резервоар w202(s202)

03 ноември 2011 - 10:06

здравей колега, копчето ми е запоено за платката сигурен съм - дълго време го оглеждах. Когато свалих панела изглежда под формата на обърната буква "П". От долната страна има 10-ина винта(много странни винтчета, за пръв път виждам винтове с такава резба - въртиш 1 оборот и целия винт се развива - дължина 1 см. някъде). След като се отдели долния капак от панела излиза и платката, но на нея копчето е запоено с 5-6 крачета доколкото си спомням. Единствения начин да го разглобя беше като отворих копчето отгоре(отделя се правоъгълния капак на самото копче). Извадих счупените части и това е... вижда се една бяла пластмасова част под формата на знака "+", която придава движението към медните прекъсвачи. Забелязах, че единственият начин да се свали лостчето е като се издърпа нагоре (на клик е) и това ме навежда на мисълта, че би трябвало да е сменяема част :dontknow

Довечера ще снимам копчето и счупеното лостче(парчетата които са останали от него) и ще кача снимки тук!

Благодаря!

В тема:c220 CDI 98-ма (комби) автоматик авариен режим?

30 октомври 2011 - 19:07

Здравейте колеги, днес вече проблема се реши :D Ходих на диагностика в сервиза на ФЕРДИ (в слатина) и останах много доволен.
Прочетоха я и я диагностицираха правилно (изписа ЕГР датчик, но те казаха, че не е задължително да е датчика и започнаха да проверяват системата - ниско налягане във вакума). Оказа се, че проблема с аварийния режим беше в извадено маркуче на вакуума при малкия ЕГР (намира се до МАР сензора). Пича бръкна под колекторите и откри откачения маркуч, закачи си го и всичко е ОК!
С подгр. свещи проблема е в релето, нагласихме го за сега работи ОК, но трябва да го сменям някой ден.

В тема:c220 CDI 98-ма (комби) автоматик авариен режим?

26 октомври 2011 - 10:38

Здрасти колега, вече 5 дни я карам по града (150-160 км.) и колата се държи добре.
Преди да запаля (първото палене сутрин) включвам голямата букса на релето за подгр. свещи, паля, след 30 секунди махам буксата и тръгвам. Автомобила не влиза в авариен режим. През деня паля без да включвам буксата (знам, че не е много добре но в момента няма как всеки път да отварям капака и т.н.) и си пали веднага. Понякога като запали ми светят и лампите BAS/ASR и ABS, докато не загася и след това като запаля не светят(някой път пак светят). Имам чувството, че когато е загряла и я оставя да работи на място на P(автоматична ск.кутия) повече от 5 минути тогава влиза в авариен, но като загася, запаля и потегля - всичко е ОК.
Само да вметна, че в събота я обслужих(частично). Успях да сменя горивен филтър, маслен филтър и маслото. Масло сложих MOTUL 8100 X-сlear 5W40 пълна синтетика (нека двигателя малко да "поблажи" :rolleyes). Въздушният филтър го смених преди това.
Чакам да взема заплата и веднага отивам на диагностика.

Имам още едно питане - сутринта на път за работа ми светна лампата на горивото(тази която е след първото деление, осветява част от площта между 0 и 1/4). Някой има ли представа горе-долу колко гориво има в този момент?
Гледам, че има и малка лампичка под стрелката(кръгличка) тя не свети!

Благодаря ви!
Ще пиша пак, когато има развитие по случая :flagmbcb