Към съдържанието

  •  

Apolon

Регистрация: 22 апр 2010
Офлайн Последно: 13 май 2011 - 11:54:39
-----

Моите теми

Не свети десния стоп.

26 януари 2011 - 21:46

Здравейте.

Колата е CDI C220 2000г.

Проблема е в задните стоп светлини десните изгасват малко след натискане на педала и повече не светват ,само леко се вижда как жичката леко се нагрява (мъждука).
Прегледах всички куплунги и крушки, изглеждат наред. Казаха ми ,че може проблема да се крие в ключа на педала на спирачката.
Къде да търся проблема според вас?
Благодаря.

C220 disel - помпата протече

21 юли 2010 - 20:14

Така краткоочаквания момент с LUCAS-а дойде, сега въпроса е от къде да закупя ремонтния комплект гарнитури за ГНП-то, понеже тук в Бургас е малко трудно намираем. Мой приятел сменя скоро ,но си купил гарнитурите за 2лв на парче и след 6хил км пак протекоха.Интересувам се от някой ,който ги е сменял да ме насочи от къде да си ги купя и евентуално цена и марка. Проблемната точка е семеринга от нафтовата страна (нали те са 2 единия е маслен семеринг а другия е горивния) ,който като се скъса и протича през една малка дупчица в коруса на помпата - та именно от там пръска.
Благодаря.

MB Софтуер?

16 юли 2010 - 22:25

Здравейте, колеги.
Някакъв софтуер за МБ да знаете който да върви през кабел ODBII?

Помпа Bosh или Lukas

20 май 2010 - 16:22

Здравейте, колеги.
Въпроса ми е коя помпа е по добра. Вярно ли е ,че помпите LUKAS се скапвали много бързо.
В момента карам С220 чист дизел и ме наплашиха ,че тая помпа била голям боклук и е трябвало да си взема С250 с помпа на BOSH.
Търсих в търсачката там не намерих нищо конкретно само "Отново проблем с LUKAS" ,което ме кара да си мисля,че май слуховете са верни.
Благодаря.

Въздух в горивната система.

22 април 2010 - 10:53

Здравейте ,колеги.
Направо към проблема.
Вървят балончета след горивния филтър и влизат в помпата. На какво се дължи това не е ли заради някаква помпа в резервоара или е нещо друго.
Ще се радвам да ме ориентирате какви може да са възможните причини.
Колата е C220 чист дизел 98ма.