Здравейте Колеги,
Имах следната неприятна случка и се опасявам да не се повтори отново. Возилото е C220 CDI W203.
Преди няколко дена намерих акумулатора напълно изтощен и трябваше да отключа с металния ключ. Казах си - дошло му е времето на оригиналния акумулатор, все пак е на 5 години - сдал е багажа. Слагам нов акумулатор и колата пали от раз, всички уреди работят, няма грешки на таблото. Всичко изглежда ок до следващата сутрин, когато всичко се повтаря - напълно изтощен нов акумулатор и отваряне с металния ключ.
След зареждане на двата акумулатора и серия от замервания се установи че консумацията на ток е 15 - 16 Аm при не работещ двигател и изключени консуматори. Напрежението при работещ двигател беше 13.9v - което е в нормални граници. Случката се разигра в провинцията и след няколко часово каране до София и преглед при майстор се установи че проблема се е оправил сам, по някакъв начин. В момента карам с резервен акумулатор в багажника, защото не знам кога ще се повтори отново ситуацията.
Моля ви за компетентно мнение къде да търся проблема. Има подобна тема за повишена консумация в следствие от забил датчик на подгряването на колекторните тръби, но не съм сигурен дали го има при моя модел. В момента основните големи консуматори си работят нормално - подгряване и преместване на седалки, прозорци, климатик ...
Nasko9991
Регистрация: 26 фев 2010Офлайн Последно: 14 ное 2011 - 01:43:53