Към съдържанието

  •  

Nasko9991

Регистрация: 26 фев 2010
Офлайн Последно: 14 ное 2011 - 01:43:53
-----

Моите мнения

В тема:Голяма Консумация на ток при изключен двигател

28 октомври 2010 - 20:25

по принцип има система която като падне
акумулатора да почне да изключва консуматорите
ама при теб явно нещо не е сработила
малкия акумулатор трябва да има закъсила клетка
за да го прави
ама 16 А си е доста голям ток
малко неща могат да черпят толкова


Къде се намира малкия авариен акумулатор да го проверя в какво състояние е. Модела е фейслифта, комби от 2005г(ако това има значение).
Поне до сега не съм виждал такъв под предния капак или багажника. Какво представлява, ампераж, размери? Проблем ли е да се разкачи от инсталацията?

В тема:Голяма Консумация на ток при изключен двигател

28 октомври 2010 - 13:37

колега като мериш консумацията натисни бутона
да имитираш че капака е затворен заключи колата
и изчакай 10 мин да "заспи" колата ,че тя си има свой живот
и тогава мери консумацията
трябва да е под 20 мА


При заключена кола и заспали ел.блокове консумацията е 70-80мА (0.08А) и смятам че това е в нормални граници. От тази консумация няма как да падне акумулатора за няколко часа. Когато консумацията беше голяма и паднаха и двата акумулатора, нямаше как да замеря в "заспало" състояние, защото кабелите на уредчето което ползвах загряваха за 15-20 секунди и отчиташе консумация 15-16А.
Учудвам се как кола с толкова много електроника няма елементарна защита която да предпази акумулатора от пълен разряд. Най лошото е че проблема не е локализиран и не знаеш кога и къде ще се случи следващият път.

В тема:Голяма Консумация на ток при изключен двигател

28 октомври 2010 - 09:46

Разединява се отрицателния полюс от акумолатора и
между клемата и полюса се включва амперметър .
Затварят се вратите да няма консуматори и се
гледат показанията ако е над 100 милиампера нещо не е наред .

Последователно се вадят препазителите от гнездата им!

Който предпазител ти изключи консуматора ,
по неговата верига се търси проблема .


Когато проблема беше налице, амперметъра показа около 15Ам и кабелите на уреда загряха. Замерванията бяха при затворени врати и отворен капак на двигателя, където е акумулатора (на предишния модел акумулатора е в багажника).
Ако се появи консумацията отново, последователното вадене на предпазителите е следващата стъпка. Има надежда да не се появи ако е изгорял бушона на въпросния консуматор.
Сега всяка вечер преди да заключа колата, закачам амперметъра между минусовата клема и масата на купето и проверявам консумацията - много неприятна процедура, но до някъде гарантира, че на другия ден акумулатора няма да е напълно разреден.

В тема:Голяма Консумация на ток при изключен двигател

28 октомври 2010 - 09:10

Хм, това ми звучи някак познато... Имаш ли CD Player и какъв тип ?
Имахме на морето преди 2 лета подобен проблем... та на морето (в Приморско) купувахме за това чисто нов акумулатор, мислейки, че е някакъв сериозен проблем. Другият като резерва в багажника. Нощно време разкачване на акумулатора с едни клещи...хората ни зяпат ... резил. Но не можехме на място пред хотела да установим защо става това.

Та... кво се оказа. Имаме SONY CD Player с USB- вход и е вързано не през ключа на стартера . Да, ама излиза , че е по-добре да е вързано през стартера май. Защото пущината (Sony- то де) си имало някаква програма за демонстрация Demo - menu и въпреки, че е била изключена изрично (прави се ръчно) , но по незнайни причини се самовключила пак, и дори при свален панел и кола в пълен покой Sony-то си въртяло демо-то и това е една постоянна консумация и нощем докато ние спим горе в хотела...
Слизаме да ходим на плаж... тц, няма никой, не може да се завърти изобщо, като умряла колата.
Еййй... до като разберем от какво става това - тая консумация, побесняхме... (18) :censored:
Чак в къщи с подходящите инструменти... замерване... спиране на демо-то - изчезна постоянната консумация. Да, ама първият акумулатор беше вече заминал и не ставаше и за резерва, изхвърлихме го.

Разбира се, може и да не е при теб това проблема, но споделям само като насока къде евентуално да търсиш проблема...
Щото и ние така се пулехме от къде, аджеба, идва тая консумация перманентна...
Провери си радио/ CD как е вързано евентуално.
Говоря пак за С-тка , W 203 , 220 CDI - 2001


Оригинален CD Changer + голяма навигация, които се изключват при изваждане на контактния ключ. Това също беше едно от първите ми предположения, но музиката си работеше и дисковете се сменяха когато имаше голяма консумация и сега когато няма. Също не ми се вярва, че музиката в колата може да разреди целия акумулатор за 6-8 часа, все пак е 100Аmh.