Към съдържанието

  •  

ikarlo

Регистрация: 10 фев 2010
Офлайн Последно: 18 сеп 2023 - 17:00:06
****-

Моите мнения

В тема:Ремонт на демпферен маховик

15 октомври 2017 - 09:12

Здравейте съфорумници!

Да споделя и своя опит от смяната на съединителя. Колата ми е ръчна Ц180/95 и е над 300к. Преди около 1500км започна да тресе при потегляне сутрин, после почна при всяко потегляне и се наложи да отида при Петко. Диагнозата - съединител. Офертата на Петко ми беше над лимита, затова потърсих друга възможност. Другата възможност е един инженер по ДВГ, самият той кара 124 и поработва отвреме навреме. Накратко - смяна на съединителя (без маховика). По-интересно е това, което ми каза инженера: Имаш рядък късмет съединителя да замине при оцелял маховик, но ако трябваше да се смени и маховика, за какво ти е двумасов?

Днес, поради напредъка на машиностроителните технологии и за "пълното" обезшумяване на колите слагат двумасови маховици и на евтините коли Така, като купуваш нов автомобил, какъвто и да е той, все едно купуваш Ролс Ройс, толкова са обезшумени (друг е въпросът колко време ще се радваш на този комфорт). 

Накрая ще изкажа едно еретично мнение на пълен лаик - не може ли заварка, шлайф (ако е наложително), баланс и караш с едномасов маховик без смяна на СК?