Към съдържанието

  •  

madsnake

Регистрация: 10 фев 2010
Офлайн Последно: 19 яну 2015 - 13:03:17
-----

Моите теми

Трудно палене на 124ка в студа

05 януари 2015 - 17:51

Здравейте колеги,

На първо място - Честита и успешна 2015 година!

Аз се разделих с 210ката бензин миналата година и в момента търкалям 124ката. Става дума за 250TD 90та година. От около седмица имам проблем, който до сега не съм го имал. След първият голям студ (казаха хората, че било -18) отидох да изкарам колата. Подгрях, направи ми впечатление, че лампичката стоя светната по-дълго време от преди. Завъртях и след около 10 секунди въртене се отказах. Повторих, потретих, пробвах с 2-3 подгрявания и нищо. Колата върти, не пали. Погледнах нафтата в маркучите, изглеждаше си прозрачна. Качих се обратно у нас и реших да прочета малко. Намерих темата за подгревните свещи. Проверих - всичко изглежда ОК. Колеги бяха писали, че имат нагари по релето - аз нагари не видях. Акумулатора е нов - 100 амперов варта силвър. Доста въртене отнесе, не си промени работата. Пробвах да затопля колекторите с топла вода (и на такова нещо попаднах в нета) нямаше ефект. Реших, че проблема е дошъл от малкото нафта, имаше около 10-15 литра в резервоара. Викнах 2ма приятели, напънахме се, изкарахме я от преспите на бутане и в момента в който вкарах трета и колата запали за по-малко от метър. Нямаше тракане, нямаше пукане, все едно си пали както всяка друга студена сутрин. Реших, че проблема е решен. Покарах я, заредих 30тина кила нафта и натоварих багаж, че трябваше на другия ден да се пътува. Понеже беше вече натоварена и ме беше страх да стои навън я вкарах в подземния паркинг пред блока за през нощта. Сутринта запалих без проблеми. Заредих до горе и цял ден не я спрях. На следващия ден бяхме на гости в Пазарджик, там хората сняг не виждали :) През нощта температурата била 0 градуса, ставам сутринта въртя - пали от раз. Малко я разточих историята, ама нали да е подробно :) Прибрах се в София, на другия ден отивам да паля... не пали. Въртях пак няколко пъти, пак огледах релето, мерих, всичко изглежда ОК. Бутнах, запали. Покарах през деня, на другия ден - пак не пали. На бутане пали веднага. Ако я запаля, оставя да поработи по-малко от 10тина-15 секунди и запаля на стартер - няма проблем. Когато веднъж запали, през деня си пали без грижи. На бутане пак подгрявам преди да запаля, защото пробвах веднъж да не подгрея и запали по-трудно. Нафтата изглежда добре. Етър или там еквиваленти не съм пръскал, че се притеснявам. Свещите изглеждат добре. Човърка ме компресия, ама колата върви натоварена с 3ма човека, пълен багажник и пълна задна седалка из баирите на Тракия със 140. Стартера... ами не знам, върти си както винаги е въртял. Колата никога не е палила от четвърт, както ми палеше 210ката, винаги е искала по 2-3 превъртания в студа и аз го имам за нормално. Много ме притеснява тая компресия, ама цяла седмица съм на работа, чак другата ще имам време да я закарам да я премерят. Всички идеи са добре дошли!

Извинявайте за дългия пост и поздрави.