Здравейте.
От Пловдив съм. Скоро закупих една 190-тка, 2.0 дизел.
До тук, добре. Отзад бе малко ниска. Мислех, че проблема ще се оправи с подлагането на тампони, но.. нещата не изглеждаха, така както си мислех.
Излезна, че пущината е поизгнила доста, на местата където стъпват пружините... на купето, та..
Ако може да ми препоръчате тенекеджия в Пловдив, който да успее да закърпи колата, както трябва и.... каква е нормалната цена за тази услуга.
Благодаря Ви предварително.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: nikibol
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 7
- Разглеждан: 1648
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
Други данни
-
Автомобил
Mercedes 210 D
0
Neutral
Инструменти
Приятели
nikibol не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
Дайте идея:Кадърен теникиджия на нормална цена. ПЛОВДИВ
02 декември 2009 - 23:55
Реших.. другата ще е Мерцедес. Но каква..????
09 октомври 2009 - 19:19
Здравейте.
Досега съм карал доста автомобили.. кошници.
Наскоро купих един микробус Мерцедес 210-2.9 мотор и след като го разгледах усетих, че няма нищо общо с другите автомобили. Не знам защо, може за някой да звучи странно, но за мен вече марката е една.. Мерцедес.. Всичко друго е компромисен вариант.
Принципно съм привърженик на дизеловите автомобили. Насочил съм се да си взема.190-тка или 124-ка. Автомообила ще бъде за ежедневна употреба и.. работна кола. Та.. Чудя се... 190-тка или 124-ка и какъв дизелов мотор.
Не ме интересува толкова вида.. и големината, важното е да гори малко и.... да е надежден и здрав автомобил... с малка потдръжка, който да не създава големи проблеми на пътя.
Ако може някой да сподели разхода на 190-тка или 124-ка .. 2-ка мотор.
Интересува ме къде са слабите им места.. и къде и какво трябва да се гледа при покупката им.
Благодаря предварително на всички отговорили.
Карайте колите си умно и без да превишавате скороста.
Досега съм карал доста автомобили.. кошници.
Наскоро купих един микробус Мерцедес 210-2.9 мотор и след като го разгледах усетих, че няма нищо общо с другите автомобили. Не знам защо, може за някой да звучи странно, но за мен вече марката е една.. Мерцедес.. Всичко друго е компромисен вариант.
Принципно съм привърженик на дизеловите автомобили. Насочил съм се да си взема.190-тка или 124-ка. Автомообила ще бъде за ежедневна употреба и.. работна кола. Та.. Чудя се... 190-тка или 124-ка и какъв дизелов мотор.
Не ме интересува толкова вида.. и големината, важното е да гори малко и.... да е надежден и здрав автомобил... с малка потдръжка, който да не създава големи проблеми на пътя.
Ако може някой да сподели разхода на 190-тка или 124-ка .. 2-ка мотор.
Интересува ме къде са слабите им места.. и къде и какво трябва да се гледа при покупката им.
Благодаря предварително на всички отговорили.
Карайте колите си умно и без да превишавате скороста.
Виене на ремък или ролка на МБ 210Д/2.9 Д-мотор 601
04 октомври 2009 - 01:08
Здравейте.
Отскоро станах собственик на микробус Мерцедес 210 Д/2.9 Д-мотор 601.
Когато работи има някакво виене.. или от ремък или ролка.. или нещо в близост до ролката. След като сипя водя виенето изчезва.
До сега не съм се занимавал с Мерцедес и някак си ми се вижда малко по различно устроен от другите автомобили.
Интересува ме: Как да сменя ремъка си и по точно ролката/разбрах, че се отвива на кантара гайката която е на пружината, а след това с лостче се полага натиск/дадясно/ за да отпусне втулката.. след това се мести и така се освобождава ремъка, но....
Как да стигна до ролката, при положение, че е толкова натрупан двигатела около перката???
Възможна ли е смяната на ролката без да се сваля предна маска, радиатор и прочие, защото както ми се гледа.. на там отиват работите.
Ако може да ми поясните по точно.. как става отпускането на ремъка, през пеката ли се вади и се слага новият, и как да сменя ролката и амортесьорчето.
За заключение.. юе ми трябват ли някакви по специални ключета за смяната им????
Благодаря Ви предварително.
Приятен уникенд.
Отскоро станах собственик на микробус Мерцедес 210 Д/2.9 Д-мотор 601.
Когато работи има някакво виене.. или от ремък или ролка.. или нещо в близост до ролката. След като сипя водя виенето изчезва.
До сега не съм се занимавал с Мерцедес и някак си ми се вижда малко по различно устроен от другите автомобили.
Интересува ме: Как да сменя ремъка си и по точно ролката/разбрах, че се отвива на кантара гайката която е на пружината, а след това с лостче се полага натиск/дадясно/ за да отпусне втулката.. след това се мести и така се освобождава ремъка, но....
Как да стигна до ролката, при положение, че е толкова натрупан двигатела около перката???
Възможна ли е смяната на ролката без да се сваля предна маска, радиатор и прочие, защото както ми се гледа.. на там отиват работите.
Ако може да ми поясните по точно.. как става отпускането на ремъка, през пеката ли се вади и се слага новият, и как да сменя ролката и амортесьорчето.
За заключение.. юе ми трябват ли някакви по специални ключета за смяната им????
Благодаря Ви предварително.
Приятен уникенд.
Виене на ремък или ролка на МБ 210Д/2.9 Д-мотор 601
04 октомври 2009 - 01:03
Може да изтриете темата, поради факта, че съм объркал зоната.
Благодаря Ви предварително.
Благодаря Ви предварително.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: nikibol
- Privacy Policy