Стар диагнозата винаги показва една и съща грешка: "Количеството сажди в DPF е прекалено голямо за да започне процеса на регенерация". Сменихме датчика за диференциално налягане, защото той също показваше грешка, но проблема остана. След двукратно почистване чрез промиване на DPF, включително с иновативната технология на Liqui Molly, и във фирмен сервиз на Bosch, филтъра се замърсява след два дни градско каране. Между две измивания на филтъра колата измина 1 000 км до морето и обратно без да светне лампата и без да преминава в авариен режим. При опит за принудителна регенерация на място през Стар диагноза, температурата достига до 440"C и процеса спира без да достигне необходимите 570"С. Каране по магистрала 40 км, с 90 км/ч, или на 5-та предавка с 2 000 об/мин, или с 3 000 об/мин, (има различни мнения затова, как да се предизвика регенерация - изпробвах всички възможни) също не дават резултат - заветния бял дим не се вижда въобще. Моля за компетентно мнение, кои са вероятните причини за проблема с регенерацията ?
wiLL
Регистрация: 31 авг 2009Офлайн Последно: 23 юли 2014 - 07:40:42