Днес свалих пластмасовия капак да видя веригата какво става с нея. Резултата веригата изглежа доста добре изпъната. няма Хлабина. КОгато сложа шайбата на коляновия вал на 0, колелото на изпускателние една идея вляво.
Позиция "0" на изпускателния
Тук виждам отклонение посока обратна на часовника между ) и първа чертичка преди 10- предполагам е 5 ( маркера се вижда преди него. На снимките ако не си виждат точно се извинявам, но може би ъгъла не е точен.
А зъбните колела изглеждаха с остри върхове достатъчно високи за да се подават през веригат но не и да надстърчат.
Моля за компетентно мнение. Последната седмица чувам почти на всяко палене едно Дж-дж-дж след запалване. Днес го направи и при свален ремък.Веригата не ми изглежда разтегната. Моля вещите лица да си кажат мнението.
Относно що не съм бил в сервиз- бях ама ми омръзна всеки с претенциите си и мързела си .... Не съм от тия дето се молят на мяйстори, камо ли на Силвър Стар след като ми казаха да не ходя до София щото по-ефтино щяло да ми е излезе викането на фирма за гризачи. И с цялата си наглост оня ден чак смс получих
"Заповядайте в сервизите на Силвър Стар за техническо обслужване на вашия Mercedes-Benz E-Класа с отстъпка до 42%. Повече инфо тук:
значи наглост и безочие, после какво очакват да ида при тях