Към съдържанието

  •  

MBenc

Регистрация: 17 май 2009
Офлайн Последно: 06 авг 2014 - 19:05:48
-----

Моите мнения

В тема:Mercedes 190 2.5 Turbo Diesel 1990-93

06 август 2014 - 18:57

че той и на 2.0 м102 няма да успее особено пък на 190 еле пък както си иска,на 124 може и да може ама само на старт.От мерджан до мерджан има балкан разлика-Боян е казал точно-не са важни годините -а състоянието.
Това в добро състояние не само няма да загубиш,но ще спечелиш.Аз ходя с една такава на ретро паради-вече.Тръпката е неописуема.В Германия в перфектно състояние това чудо 2.5 на 190 дизел под 7000 няма да намериш.Понеже вече се водят и ретро,желателно е да не е ежедневна кола,но защо пък не-като ти е гот.
Охо сега видях ,тя темата е от април-дано да си я купил и да и се радваш.

В тема:190 бензин-газ , ръчна кутия

06 август 2014 - 18:44

Така ,нещата се постабилизираха и остава само да се закачи на апарата и да се регулира финно инжекцията -смесообразуването на бензин.
Газовата уредба е на около 20 000 км -тръбата на газта е почти задръстена,платната на изпарителя иглите вътре не се виждат даже какъв цвят са.Свалил съм целият инжекцион-(лайна с говна) от газта(на метан няма да има тези мизерии,но пък там проблемите са други)Как може да ни продават такива Горива боклуци-явно може ,а на привличат и с остъпки-леле-мале.Дюзите тотално ги смених,защото и почистването им не помогна-явно не става като при другите дюзи и марки коли.Слагано е газ само на ЛукОйл и на Петрол.Интересното в случая и бензин е слагано там.Източих го целия .Заредих на ОМВ -надявам се всичко ще е ок сега,особено след финната настройка която ще мине.
Народа обеднява,слага алтернативни горива и започва забогатяването на определени кръгове с продажбата на горива боклуци пак на гърба на народа,а ние си мислим че пестим.И на нафта е същото положението,там ми побелява даже и брадата отвреме на време.
Спасението е -или да се променят печалбарите олигарси ,или по честа профилактика на колите ни,или народа да забогатее или терминал2

В тема:190 бензин-газ , ръчна кутия

03 август 2014 - 12:27

Subsonic сърдечни благодарности ,че се включи.

Проверих дюзите-има запушване от обогатено гориво -газ-направо лайна с говна(сори за определението).Прочистих ги колкото можах във ваничката-както е писал Ivos,но проблема си остана-забива на скорост само от 1200 нагоре  не поема ,придърпва и не ги вдига от около 2500 нагоре,климатика като се включи съвсем не може да ги вдигне-губи мощност.На празен ход няма такива проблеми-форсира се спокойно.Ще е се провери горивото и на бензин.Маркуча е обърнат на филтъра навътре към купето,Но там има нещо като клапа електрическа е-сложена е явно за газта допълнително-в него влизат два кабела-представлява нещо като допълнителен пръстен от вътрешната страна на тръбата, което явно би трябвало да се движи да затваря допълнително тръбата и да отваря-не е плътно а е само като обръч за допълнително намаляване на вътрешният диаметър на тръбата-частично.Незнам как да го определя дали работи-стои си при едно положение на запалена кола и като се изгаси.

Тя си пали винаги на бензин-ключа е крайно ляво -бензин,в средата само на газ,крайно дясно пали на газ и при около 2000 оборота обръща на газ.

Започвам наново да чистя но само това което мога да сглобя после сам-ще сменя дюзите с моите,стъпковият мотор е малко по различен,но ще потърся идентичен,вакумите.Ще се опитам да снимам и клапата-да видим само как ще го постна тука