Как е най-добре да се кара автоматик?бус 90г.
Започната от bulgu, 18 яну 2008 - 20:23:27
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 януари 2008 - 20:12
BRABUS 500SE - Мечо!
#17
Публикувано 19 януари 2008 - 22:42
а нещо за буксуването в снега? на коя предавка да се прави?
Е ти па ся искаш да буксуваш ли
Значи ако забуксуваш не прави основната грешка да я лашкаш бързо от предна на задна скорост.Като мръдне колкото може напред натискаш спирачките,свободна,изчакваш да изключи и тогава задна,малко газ,пак спирачки и така...
А ако ще буксуваш усърдно я слагаш на 1-ва и си тръгваш полекичка.Ако имаш мераци да гледаш сеир,я ръгни на 4-та и газ...Ще започне да ги реди.И така няколко опита и можеш да видиш май в раздел "Проблеми и ремонти" беше скоро някой беше запалил единия пакет...
#18
Публикувано 20 януари 2008 - 11:54
http://www.europeant...ansmissions.htm
Ако вдеваш английски ще намериш отговора който те интересува...
Ако имаш автомобил с автоматична трансмисия можеш да прочетеш в упътването значението на буквите S и W.
#19
Публикувано 23 януари 2008 - 16:32
Пияове преди време писах, че имам проблем в скоростите на A170 CDI даваше грешки водих я на Балканстар и на севъзможни майстори и секи ми казваше, че електронен блок а номера ми правеше от първа на втора както и да е смених електронен блок и хидро-блок за скромната сума 2930 лв. в балканстар и колата е ок но разбрах в последствие,че колата е карана 190 000 км на W и в балканстар ми казаха че колата пак доста е удържала.
Такче W само при дълбок сняг и никога в задръстване.
Такче W само при дълбок сняг и никога в задръстване.
#20
Публикувано 24 януари 2008 - 09:54
а при мене е така E и S та значи ли това че трябва да карам зимата на Е ???
#21
Публикувано 25 януари 2008 - 21:26
мога ли както си карам на 4, да сложа на N и после пак 4 (без да е спрял автомобила?)
#22
Публикувано 27 януари 2008 - 12:43
Можеш но не бива!!!
#23
Публикувано 27 януари 2008 - 21:51
мога ли както си карам на 4, да сложа на N и после пак 4 (без да е спрял автомобила?)
Неутрална е точно неутрална - между предна и задна.Включваш задна и вдигаш крака веднага,не да включи и да си на спирачка.После спираш,неутрална,чакаш 3 секунди поне,директна и караш.Ма караш и не ти пука,задрьстване у Лос Анжелис така го карат по 5 часа.
Идва баирче и завойчета,не я тормози,перни и една трета или там коко те кефят оборотите / около 2500-3000 / и си караи,почваш да пускаш..................перни му една 2 или 3 и леко на спирачките.Спирачи не се помпат,плавно и мазно,а не както някои пуска по баира,фраааас спирачки от 90 до 30 и пак,няма такова нещо ма и това е друга тема.
Та с 2 думи - има теми кое как се проверява и кое се сменя на тия скорости.Дригото е каране само,гледаш да е спряла като превключваш,никакви такива ПО ИНЕРЦИЯ или НЕУТРАЛНА КАТО Е В ДВИЖЕНИЕ и си ти.
.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни