Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как е най-добре да се кара автоматик?бус 90г.


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 bulgu

bulgu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 18 януари 2008 - 20:23

Полезни съвети за по-дълга екслатация.
на червен светофар да се слага ли на "N"?
колко секунди може(e позволено) да се държи спирачката с вкючена скорост(разлитна от "N" и "R")

приемам съвети.
  • 0

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 януари 2008 - 21:27

Включваш на D и я изключваш когато паркираш пред блока.Никакви свободни и т.н.
Первключвнето от D на R става като изчакаш няколко секунди,или с други думи когато колата се изправи(клекне).
Не е хубаво да я лашкаш бързо от предна на задна...
  • 0

#3 bulgu

bulgu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 18 януари 2008 - 21:40

Включваш на D и я изключваш когато паркираш пред блока.Никакви свободни и т.н.
Первключвнето от D на R става като изчакаш няколко секунди,или с други думи когато колата се изправи(клекне).
Не е хубаво да я лашкаш бързо от предна на задна...


значи не е никъв проблем като държа спирачката 40-50сек. на светофар без да мърдам?
  • 0

#4 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 януари 2008 - 21:48

значи не е никъв проблем като държа спирачката 40-50сек. на светофар без да мърдам?

Двете коли са ми автоматик и както казва колегата , вкл. Д като тръгвам сутринта и я изкл. като спирам пред нас вечерта
Работят нормално
Мисля ,че като натиснеш спирачката , съединителят се изключва и не работи и така може да си седи неопределено време
(така предполагам)
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#5 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 януари 2008 - 21:57

Както са казали колегите по горе само на D докато караш и стоиш в задръстване, другото е тъпо и безполезно да се слага на N или Р докато се чака.
  • 0

#6 bulgu

bulgu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 18 януари 2008 - 21:58

Двете коли са ми автоматик и както казва колегата , вкл. Д като тръгвам сутринта и я изкл. като спирам пред нас вечерта
Работят нормално
Мисля ,че като натиснеш спирачката , съединителят се изключва и не работи и така може да си седи неопределено време
(така предполагам)
Поздрави
:4036:


само че аз нямам D
имам P, R, N, 4, 3, 2, 1.

за кво са ги сложили ти я 3 2 1? като кат сложа 4 ги изрежда до 4та
  • 0

#7 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 януари 2008 - 22:10

На 4 ти ги върти 1-2-3-4...
На 3 ти върти 1-2-3...
на 2 ти върти 1-2..
на 1 ти държи само на 1-ва.
Направили са го за да можеш да си използваш спирачния режим на двигателя.Все пак си с бус.Като слизаш баира надолу и колата ти е на 4-та и искаш да включиш 3-ка какво ще правиш?!Слагаш я на 3 и си готов-буса ти включва на 3-та.
Аналогично е с другите скорости.Забележи че когато слизаш надолу при достигане на определена скорост сама кутията превключва на следвща предавка.А като я ограничиш на съответната скорост няма да превключи на предавка по-висока от тази която си задал. Няма проблем за кутията.Няма да й направи нищо.Все пак за това са тези положения на лоста.
Само не е хубаво докато караш напред да включваш на задна.Не че няма да включи...напротив,ще включи ама да не прелетиш през джама и да се окажеш пред камиончето...
  • 0

#8 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 януари 2008 - 22:57

На 4 ти ги върти 1-2-3-4...
На 3 ти върти 1-2-3...
на 2 ти върти 1-2..
на 1 ти държи само на 1-ва.
Направили са го за да можеш да си използваш спирачния режим на двигателя.Все пак си с бус.Като слизаш баира надолу и колата ти е на 4-та и искаш да включиш 3-ка какво ще правиш?!Слагаш я на 3 и си готов-буса ти включва на 3-та.
Аналогично е с другите скорости.Забележи че когато слизаш надолу при достигане на определена скорост сама кутията превключва на следвща предавка.А като я ограничиш на съответната скорост няма да превключи на предавка по-висока от тази която си задал. Няма проблем за кутията.Няма да й направи нищо.Все пак за това са тези положения на лоста.
Само не е хубаво докато караш напред да включваш на задна.Не че няма да включи...напротив,ще включи ама да не прелетиш през джама и да се окажеш пред камиончето...

Както казва пича
Вкл на 4 и ги реди до 4 и там си остава , не се лъже да вкл5
Вкл на 3 и ги реди до 3 и там си остава , не се лъже да вкл на 4 и 5
Аналогично на 2 и 1
Ма надолу задържа повечко и не стоиш на спирачката непрекъснато
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#9 bulgu

bulgu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 19 януари 2008 - 14:35

а нещо за буксуването в снега? на коя предавка да се прави?
  • 0

#10 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 19 януари 2008 - 14:58

:offtopic1: сорри колеги ама да отварям нова тема за автоматик не мисля, че ще е нужно ама....


Аз преди време питах w123 там за едни почуквания между трета, втора и първа предавка, когато спирам плавно! Колата е ок, когато тръгвам от долу нагоре да ги редя си е супер мазно се сменят. Но като стана студеничко тук примерно около нулата, ако не изчакам да се позатопли маслото в кутията точно при смяна между 1,2,3 предавка има много осезаемо задържане дори и двигателя се мъчеше. Това нормално ли е или е знак, че кутията не е в ред!
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#11 NEGRAMOTEN

NEGRAMOTEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 19 януари 2008 - 18:46

Искам да допълня за новите собственници на мерцове с автомат/ защото напоследък много разбирачи и ги заблуждават/ копчето за превключване S - означава стандартно , а W - зимно Каране. При W колата тръгва на 2-ра скорост, същото важи и за задна- тръгва на 2-ра/ да на втора /.Според мен нетрябва да се приема буквално , че зимата се кара само на W, а само при потегляне в неблагоприятни условия и след това пак минавам на S.Един прияте го бяха излъгали че S e спортно каране и той кара цяло лято на W, при това потегляне на 2-ра разказа играта на кутията и прави ремонт./нормално при тези тежки коли/ :flagMB new:
  • 0

#12 Darkrage

Darkrage

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, гоуемото село

Публикувано 19 януари 2008 - 19:33

W и S са "winter" и "summer" т.е. "зимно" и "лятно", не е "стандартно" ;)
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

BRABUS 500SE - Мечо!

#13 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 19 януари 2008 - 19:40

W и S са "winter" и "summer" т.е. "зимно" и "лятно", не е "стандартно" ;)


А къде са "пролет" и "есен"??? Има само един сезон с по-особен начин на каране - зимата, всичко останало е стандартно...
  • 0

#14 Darkrage

Darkrage

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, гоуемото село

Публикувано 19 януари 2008 - 19:49

По твоята логика, буратино, гумите трябва да са "зимни" и "стандартни", а??
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

BRABUS 500SE - Мечо!

#15 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 19 януари 2008 - 19:59

По твоята логика, буратино, гумите трябва да са "зимни" и "стандартни", а??


http://www.europeant...ansmissions.htm

Ако вдеваш английски ще намериш отговора който те интересува...

Ако имаш автомобил с автоматична трансмисия можеш да прочетеш в упътването значението на буквите S и W.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни