Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Моля помогнете сьс сьвет- МЛ-а ми не пали под минус 5


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#16 NEGRAMOTEN

NEGRAMOTEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 18 януари 2008 - 20:27

кажи поне къдети я оправиха,...все пак е полезно инфо!

Аз съм от Пловдив- при Китанов там има две момчета които са в час.Там имат и онази яката преса за вадене на запекли дюзи и като ги сменят ги мажат. :flagMB new:
  • 0

#17 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 18 януари 2008 - 21:04

Аз съм от Пловдив- при Китанов там има две момчета които са в час.Там имат и онази яката преса за вадене на запекли дюзи и като ги сменят ги мажат. :flagMB new:


Колега, напиши в профила че си от Пловдив, за да се вижда под аватара ти.
Заповядай на някоя среща да се запознаем ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#18 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 януари 2008 - 21:24

Kakто каза Линкс определено проблем може да се окаже дюза.
От литературата която съм изчел за ЦДИ-тата свещите много рядко оказват влияние при паленето.Това все пак не са нашите архаични дизели а коренно различна система.Ако на нормалния дизел свещта е от основно значение при студен старт на мотора,то при ЦДИ по спомени се включват да подгряват при -25 и надолу.
При -5 не би трябвало да работят.
Ако греша моля да ме поправите.
  • 0

#19 C200

C200

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен

Публикувано 18 януари 2008 - 23:33

нз от какво може да е проблема.. на един приятел камиона така.. неискаше да пали.. доиде един майстор проверява дузи.. работи.. и накрая го прати да отиде до еко бензиностанция и да си купи спреи.. за палене в студено време или нещо от сорта беше името струваше кам 10 лева.. пръснаха малко във филтара и запали от първия път :)
  • 0
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA

#20 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 18 януари 2008 - 23:57

нз от какво може да е проблема.. на един приятел камиона така.. неискаше да пали.. доиде един майстор проверява дузи.. работи.. и накрая го прати да отиде до еко бензиностанция и да си купи спреи.. за палене в студено време или нещо от сорта беше името струваше кам 10 лева.. пръснаха малко във филтара и запали от първия път :)


Нека който е наясно да обясни какъв е този спрей и как точно действа той?
Винаги ми е било интересно, ще взема за го пробвам на "Кочината" в големите студове, че въртя по няколко пъти докато запали.
  • 0

logo-600-1002.png


#21 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 януари 2008 - 00:26

Прегледай си дюзите ,както каза Риса и W123 и не се занимавай със щуротии
Тия са пичове и не е лошо да им се довериш
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#22 dem

dem

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 19 януари 2008 - 01:37

Колега, LYNX както винаги отсича с една дума дюза и... край.Затова искам да поясня .Когато отидеш да ти направят диагностика там проверяват дали дюзите са ти в нормалата, и най- вероятно са -дори и в долната граница да са.Но ти ги накарай да премерят и обратната нафта, е за тях кушия но за теб ще е показателно.Тези дюзи не са кото ония старите и обратната нафта която връщат си има норма.Ако връщат повече от нормата също е проблем.Измерва се с едни стъклени цилиндри които се поставят наместото на тръбичката за обратната нафта.Или още по-добре ги питай дали имат такъв комплект за измерване.С този проблем има опасност някой ден да останеш на пътя- караш си ,всичко е ОК. спираш за кафе гасиш и... пътна помооощ.С една дума ако не си правил диагностика на дюзите направи.Мога също да добавя от личен опит ,че БС плоавдив не са в час точно с този проблем и ми се наложи от тях да ходя другаде.

Днес ми направиха компютьрна диагностика на дюзите и измерване на обратната нафта с колби-стьклени цилиндри.Оказва се ,че при пьрвоначалното палене дюзите на 1 и 4 цилиндьр са на границата ,а чак след това влизат в норма и май са за смяна...НО СЛЕД КАТО СИ ТРЬГНАХ ОТ СЕРВИЗА ДОЙДЕ НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ: -Както си спирам пред кьщи и МЛ-а загасна,както си работеше двигателя на празен ход..Опитах да го запаля-не става.Пробвах отново и отново не ще..Звьня на майстора той ми вика май не е дюза,а датчика за налягането .Звьня на друг той ми вика дюзата се е скапала тотално..НА КОГО ДА ВЯРВАМ? :dontknow
  • 0

#23 dem

dem

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 19 януари 2008 - 01:40

Kakто каза Линкс определено проблем може да се окаже дюза.
От литературата която съм изчел за ЦДИ-тата свещите много рядко оказват влияние при паленето.Това все пак не са нашите архаични дизели а коренно различна система.Ако на нормалния дизел свещта е от основно значение при студен старт на мотора,то при ЦДИ по спомени се включват да подгряват при -25 и надолу.
При -5 не би трябвало да работят.
Ако греша моля да ме поправите.

Утре ще доведа майстора с компа и ще пробваме да го запалиме..После пак ще ви пиша :flagmbcb
  • 0

#24 dem

dem

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 19 януари 2008 - 17:48

кажи поне къдети я оправиха,...все пак е полезно инфо!

Днес доведох майстора.Той само извади куплунга на датчика за налягането накара ме да завьртя..ЗАПАЛИХ и пак сложи куплунга.Но казва че дюза трябва да сменя задьлжително,защото може пак да не запали или просто да загасне..Да сменям ли дюзи,като в момента работи перфектно или да тьрся проблема на друго място? :kill_myself
  • 0

#25 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 19 януари 2008 - 19:43

Днес доведох майстора.Той само извади куплунга на датчика за налягането накара ме да завьртя..ЗАПАЛИХ и пак сложи куплунга.Но казва че дюза трябва да сменя задьлжително,защото може пак да не запали или просто да загасне..Да сменям ли дюзи,като в момента работи перфектно или да тьрся проблема на друго място? :kill_myself:


Ами ако не я смениш сега - сте я смениш после ама и с още други работи.
На ЦДИ печките в зависимост от модела се подава 3/4/5 пъти гориво за 1 работен цикъл/демк за 1 запалване в цилинъра/ .
Кат вземе дюза да прави парчета има 2 сценария -или нема гориво или дава всичкото накуп или пак в повече и има гърмежи в цилиндара.
Но стига с теорите- моя съвет е иди до Генади да ти оправят колата и да се рахатясаш.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#26 Д.Стаменов

Д.Стаменов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:

Публикувано 20 януари 2008 - 10:45

Нека който е наясно да обясни какъв е този спрей и как точно действа той?
Винаги ми е било интересно, ще взема за го пробвам на "Кочината" в големите студове, че въртя по няколко пъти докато запали.



Имайте впредвит,че от този спрей понякога ефекта е обратен.Вместо да запали може да се наложи основен ремонт на мотора.Този спрей мисля,че е ЕТЕР-за палене в студено време и наистина пали лесно,но когато пръскаш повече има случаи да къса колянов вал или да чупи бутало.Който не знае как да го използва по добре да не го използва за да не си бере ядове.Основното,което трябва да се знае е че етера се впръсква след като започне да върти стартера,защото ако впръскате първо и след това въртите има опасност да запали на ОБРАТНО мотора.Работя с човек,който е присъствал на изброените противопоказания и е твърдо против етера.Вие решавате какво ще използвате.
Успех на всички.
  • 0

#27 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 20 януари 2008 - 11:30

Имайте впредвит,че от този спрей понякога ефекта е обратен.Вместо да запали може да се наложи основен ремонт на мотора.Този спрей мисля,че е ЕТЕР-за палене в студено време и наистина пали лесно,но когато пръскаш повече има случаи да къса колянов вал или да чупи бутало.Който не знае как да го използва по добре да не го използва за да не си бере ядове.Основното,което трябва да се знае е че етера се впръсква след като започне да върти стартера,защото ако впръскате първо и след това въртите има опасност да запали на ОБРАТНО мотора.Работя с човек,който е присъствал на изброените противопоказания и е твърдо против етера.Вие решавате какво ще използвате.
Успех на всички.


Мерси колега за инфото ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#28 san bernar

san bernar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:

Публикувано 20 януари 2008 - 11:55

Имайте впредвит,че от този спрей понякога ефекта е обратен.Вместо да запали може да се наложи основен ремонт на мотора.Този спрей мисля,че е ЕТЕР-за палене в студено време и наистина пали лесно,но когато пръскаш повече има случаи да къса колянов вал или да чупи бутало.Който не знае как да го използва по добре да не го използва за да не си бере ядове.Основното,което трябва да се знае е че етера се впръсква след като започне да върти стартера,защото ако впръскате първо и след това въртите има опасност да запали на ОБРАТНО мотора.Работя с човек,който е присъствал на изброените противопоказания и е твърдо против етера.Вие решавате какво ще използвате.
Успех на всички.


===================================================================

Извинявай колега, но ползването на спрея е напълно безопасно. Лично аз съм го ползвал няколко зими за да паля...... Форд, естествено. Форд Транзит. На спрея е написано как се ползва. Пръсва се кратковременно във смукателя на филтъра и веднага се върти. Не се подгрява със свещите. Колата пали при много ниски обороти на стартера и го щадиш, както и акумулатора. Важното е да не се прекалява с количеството, впръскано във филтъра. Само кратковременно - просто пссссс. Една две секунди. После влизаш в колата и въртиш.
Всичко това го написах преди дни в друга рубрика тук. Това за паленето наобратно са легенди от времето на Перкинсите. Та нали развърташ вала няколко пъти, преди етерът да влезе в цилиндрите.
  • 0

#29 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 20 януари 2008 - 12:05

===================================================================

Извинявай колега, но ползването на спрея е напълно безопасно. Лично аз съм го ползвал няколко зими за да паля...... Форд, естествено. Форд Транзит. На спрея е написано как се ползва. Пръсва се кратковременно във смукателя на филтъра и веднага се върти. Не се подгрява със свещите. Колата пали при много ниски обороти на стартера и го щадиш, както и акумулатора. Важното е да не се прекалява с количеството, впръскано във филтъра. Само кратковременно - просто пссссс. Една две секунди. После влизаш в колата и въртиш.
Всичко това го написах преди дни в друга рубрика тук. Това за паленето наобратно са легенди от времето на Перкинсите. Та нали развърташ вала няколко пъти, преди етерът да влезе в цилиндрите.


Какъв е този спрей и откъде да си го купя да го пробвам?
  • 0

logo-600-1002.png


#30 san bernar

san bernar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:

Публикувано 20 януари 2008 - 12:11

Какъв е този спрей и откъде да си го купя да го пробвам?



=====================================

От някой магазин, в който продават масла и подобрители. Някои го наричат "старт пилот".
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни