Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Моля помогнете сьс сьвет- МЛ-а ми не пали под минус 5


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#1 dem

dem

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 18 януари 2008 - 00:53

Колеги моля ви помагайте..Падне ли вьншната температура под -5 градуса джипа ми -МЛ270 ЦДИ трудно пали .Най-малко от третия пьт и то при яко вьртене сьс стартера по 15-20 секунди.А запали ли сутрин ведньж,то през целия ден нямя проблем.Пали веднага независимо от температурата.Смених акумулатора с нов,горивния филтьр.Беше на проверка в 3 сервиза вкл. и на Петко и никакьв резултат..Компютьрните стендове и програми показват всичко О.К.Щях да забравя -сменихме и всички уплатнения и О-прьстени около и вьв горивната помпа да не би да гьлта вьздух и резултата е пак сьщия.Моля ви дайте ми акьл какво да правя.. :dontknow:

полезна информация
  • 0

#2 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Публикувано 18 януари 2008 - 00:56

Познавам поне 3-ма още с подобен проблем. Колега на този проблем разрешение няма ( аз така мисля ). Един приятел вчера ми се оплакваше. Въпроса е сутрин да запали веднъж. После няма проблеми нали ?
  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 18 януари 2008 - 01:04

Що ли ми намирисва на слаба компресийка или избили свещи, или реле.
  • 0

logo-600-1002.png


#4 dem

dem

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 18 януари 2008 - 01:41

Познавам поне 3-ма още с подобен проблем. Колега на този проблем разрешение няма ( аз така мисля ). Един приятел вчера ми се оплакваше. Въпроса е сутрин да запали веднъж. После няма проблеми нали ?

Да.После никакьв проблем.. :dontknow:
  • 0

#5 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Публикувано 18 януари 2008 - 01:59

Това вече незнам на какво се дължи. Дано се намри някой, който да ти каже точно от какво е.
  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#6 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 18 януари 2008 - 08:33

Абе малко тъп въпрос ама свещите как са? :blush: :dontknow:
Питам понеже не видях писано за тях нищо.
И ако са добре, проверихте ли дали до тях ходи напрежение? :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#7 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 18 януари 2008 - 09:51

На мен тез симптоми ми звучат като на "летен" дизел .... ама пък в три сервиза да не кажат нищо по въпроса....
1. аз бих проверил стартера, втулки, четки, стартов ток обороти под товар,
2. бих замерих компресия на студен двигател,
3. бих проверил първоначалното впръсване на горивото при студен двигател

:beer:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#8 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 18 януари 2008 - 14:37

OMV Alpin-disel
  • 0

#9 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 18 януари 2008 - 15:30

никога не съм имал дизелова кола, но като съдя по бусовете които са дизели си мисля , че проблема е в подгряващите свещи.
  • 0

#10 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 18 януари 2008 - 18:39

Добре де, пича споделя че е ходил на няколко сервиза, к'ви са тия майстори първо да не видят свещите? :blink:
  • 0

logo-600-1002.png


#11 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 18 януари 2008 - 19:10

Добре де, пича споделя че е ходил на няколко сервиза, к'ви са тия майстори първо да не видят свещите? :blink:



Често свещта при мерене с уред показва,че не е изгоряла,а всъщност само тлее лекичко!Ама тва може да се види при свалена свещ! :tongue: Затова при мерене на съпротивление на подгр.свещ и 0.2 Ома разлика е повод за размисъл.И меренето трябва да е с прецизен уред!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 18 януари 2008 - 19:33

Често свещта при мерене с уред показва,че не е изгоряла,а всъщност само тлее лекичко!Ама тва може да се види при свалена свещ! :tongue: Затова при мерене на съпротивление на подгр.свещ и 0.2 Ома разлика е повод за размисъл.И меренето трябва да е с прецизен уред!


Аз лично ги тествам след като ги сваля, на уреди много, много невярвам.
Знам, че процедурата не е лесна, но все пак...
  • 0

logo-600-1002.png


#13 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 януари 2008 - 19:41

Дюза....!
  • 0

#14 NEGRAMOTEN

NEGRAMOTEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 18 януари 2008 - 20:10

Дюза....!

Колега, LYNX както винаги отсича с една дума дюза и... край.Затова искам да поясня .Когато отидеш да ти направят диагностика там проверяват дали дюзите са ти в нормалата, и най- вероятно са -дори и в долната граница да са.Но ти ги накарай да премерят и обратната нафта, е за тях кушия но за теб ще е показателно.Тези дюзи не са кото ония старите и обратната нафта която връщат си има норма.Ако връщат повече от нормата също е проблем.Измерва се с едни стъклени цилиндри които се поставят наместото на тръбичката за обратната нафта.Или още по-добре ги питай дали имат такъв комплект за измерване.С този проблем има опасност някой ден да останеш на пътя- караш си ,всичко е ОК. спираш за кафе гасиш и... пътна помооощ.С една дума ако не си правил диагностика на дюзите направи.Мога също да добавя от личен опит ,че БС плоавдив не са в час точно с този проблем и ми се наложи от тях да ходя другаде.
  • 0

#15 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 януари 2008 - 20:18

кажи поне къдети я оправиха,...все пак е полезно инфо!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни