Аз съм от Пловдив- при Китанов там има две момчета които са в час.Там имат и онази яката преса за вадене на запекли дюзи и като ги сменят ги мажат.кажи поне къдети я оправиха,...все пак е полезно инфо!
Моля помогнете сьс сьвет- МЛ-а ми не пали под минус 5
Започната от dem, 18 яну 2008 - 00:53:22
36 мнения по тази тема
#16
Публикувано 18 януари 2008 - 20:27
#17
Публикувано 18 януари 2008 - 21:04
Аз съм от Пловдив- при Китанов там има две момчета които са в час.Там имат и онази яката преса за вадене на запекли дюзи и като ги сменят ги мажат.
Колега, напиши в профила че си от Пловдив, за да се вижда под аватара ти.
Заповядай на някоя среща да се запознаем
#18
Публикувано 18 януари 2008 - 21:24
Kakто каза Линкс определено проблем може да се окаже дюза.
От литературата която съм изчел за ЦДИ-тата свещите много рядко оказват влияние при паленето.Това все пак не са нашите архаични дизели а коренно различна система.Ако на нормалния дизел свещта е от основно значение при студен старт на мотора,то при ЦДИ по спомени се включват да подгряват при -25 и надолу.
При -5 не би трябвало да работят.
Ако греша моля да ме поправите.
От литературата която съм изчел за ЦДИ-тата свещите много рядко оказват влияние при паленето.Това все пак не са нашите архаични дизели а коренно различна система.Ако на нормалния дизел свещта е от основно значение при студен старт на мотора,то при ЦДИ по спомени се включват да подгряват при -25 и надолу.
При -5 не би трябвало да работят.
Ако греша моля да ме поправите.
#19
Публикувано 18 януари 2008 - 23:33
нз от какво може да е проблема.. на един приятел камиона така.. неискаше да пали.. доиде един майстор проверява дузи.. работи.. и накрая го прати да отиде до еко бензиностанция и да си купи спреи.. за палене в студено време или нещо от сорта беше името струваше кам 10 лева.. пръснаха малко във филтара и запали от първия път
Mercedes-Benz Power
.....................CH 7667 CA
.....................CH 7667 CA
#20
Публикувано 18 януари 2008 - 23:57
нз от какво може да е проблема.. на един приятел камиона така.. неискаше да пали.. доиде един майстор проверява дузи.. работи.. и накрая го прати да отиде до еко бензиностанция и да си купи спреи.. за палене в студено време или нещо от сорта беше името струваше кам 10 лева.. пръснаха малко във филтара и запали от първия път
Нека който е наясно да обясни какъв е този спрей и как точно действа той?
Винаги ми е било интересно, ще взема за го пробвам на "Кочината" в големите студове, че въртя по няколко пъти докато запали.
#21
Публикувано 19 януари 2008 - 00:26
Прегледай си дюзите ,както каза Риса и W123 и не се занимавай със щуротии
Тия са пичове и не е лошо да им се довериш
Поздрави
Тия са пичове и не е лошо да им се довериш
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#22
Публикувано 19 януари 2008 - 01:37
Днес ми направиха компютьрна диагностика на дюзите и измерване на обратната нафта с колби-стьклени цилиндри.Оказва се ,че при пьрвоначалното палене дюзите на 1 и 4 цилиндьр са на границата ,а чак след това влизат в норма и май са за смяна...НО СЛЕД КАТО СИ ТРЬГНАХ ОТ СЕРВИЗА ДОЙДЕ НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ: -Както си спирам пред кьщи и МЛ-а загасна,както си работеше двигателя на празен ход..Опитах да го запаля-не става.Пробвах отново и отново не ще..Звьня на майстора той ми вика май не е дюза,а датчика за налягането .Звьня на друг той ми вика дюзата се е скапала тотално..НА КОГО ДА ВЯРВАМ?Колега, LYNX както винаги отсича с една дума дюза и... край.Затова искам да поясня .Когато отидеш да ти направят диагностика там проверяват дали дюзите са ти в нормалата, и най- вероятно са -дори и в долната граница да са.Но ти ги накарай да премерят и обратната нафта, е за тях кушия но за теб ще е показателно.Тези дюзи не са кото ония старите и обратната нафта която връщат си има норма.Ако връщат повече от нормата също е проблем.Измерва се с едни стъклени цилиндри които се поставят наместото на тръбичката за обратната нафта.Или още по-добре ги питай дали имат такъв комплект за измерване.С този проблем има опасност някой ден да останеш на пътя- караш си ,всичко е ОК. спираш за кафе гасиш и... пътна помооощ.С една дума ако не си правил диагностика на дюзите направи.Мога също да добавя от личен опит ,че БС плоавдив не са в час точно с този проблем и ми се наложи от тях да ходя другаде.
#23
Публикувано 19 януари 2008 - 01:40
Утре ще доведа майстора с компа и ще пробваме да го запалиме..После пак ще ви пишаKakто каза Линкс определено проблем може да се окаже дюза.
От литературата която съм изчел за ЦДИ-тата свещите много рядко оказват влияние при паленето.Това все пак не са нашите архаични дизели а коренно различна система.Ако на нормалния дизел свещта е от основно значение при студен старт на мотора,то при ЦДИ по спомени се включват да подгряват при -25 и надолу.
При -5 не би трябвало да работят.
Ако греша моля да ме поправите.
#24
Публикувано 19 януари 2008 - 17:48
Днес доведох майстора.Той само извади куплунга на датчика за налягането накара ме да завьртя..ЗАПАЛИХ и пак сложи куплунга.Но казва че дюза трябва да сменя задьлжително,защото може пак да не запали или просто да загасне..Да сменям ли дюзи,като в момента работи перфектно или да тьрся проблема на друго място?кажи поне къдети я оправиха,...все пак е полезно инфо!
#25
Публикувано 19 януари 2008 - 19:43
Днес доведох майстора.Той само извади куплунга на датчика за налягането накара ме да завьртя..ЗАПАЛИХ и пак сложи куплунга.Но казва че дюза трябва да сменя задьлжително,защото може пак да не запали или просто да загасне..Да сменям ли дюзи,като в момента работи перфектно или да тьрся проблема на друго място?
Ами ако не я смениш сега - сте я смениш после ама и с още други работи.
На ЦДИ печките в зависимост от модела се подава 3/4/5 пъти гориво за 1 работен цикъл/демк за 1 запалване в цилинъра/ .
Кат вземе дюза да прави парчета има 2 сценария -или нема гориво или дава всичкото накуп или пак в повече и има гърмежи в цилиндара.
Но стига с теорите- моя съвет е иди до Генади да ти оправят колата и да се рахатясаш.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#26
Публикувано 20 януари 2008 - 10:45
Нека който е наясно да обясни какъв е този спрей и как точно действа той?
Винаги ми е било интересно, ще взема за го пробвам на "Кочината" в големите студове, че въртя по няколко пъти докато запали.
Имайте впредвит,че от този спрей понякога ефекта е обратен.Вместо да запали може да се наложи основен ремонт на мотора.Този спрей мисля,че е ЕТЕР-за палене в студено време и наистина пали лесно,но когато пръскаш повече има случаи да къса колянов вал или да чупи бутало.Който не знае как да го използва по добре да не го използва за да не си бере ядове.Основното,което трябва да се знае е че етера се впръсква след като започне да върти стартера,защото ако впръскате първо и след това въртите има опасност да запали на ОБРАТНО мотора.Работя с човек,който е присъствал на изброените противопоказания и е твърдо против етера.Вие решавате какво ще използвате.
Успех на всички.
#27
Публикувано 20 януари 2008 - 11:30
Имайте впредвит,че от този спрей понякога ефекта е обратен.Вместо да запали може да се наложи основен ремонт на мотора.Този спрей мисля,че е ЕТЕР-за палене в студено време и наистина пали лесно,но когато пръскаш повече има случаи да къса колянов вал или да чупи бутало.Който не знае как да го използва по добре да не го използва за да не си бере ядове.Основното,което трябва да се знае е че етера се впръсква след като започне да върти стартера,защото ако впръскате първо и след това въртите има опасност да запали на ОБРАТНО мотора.Работя с човек,който е присъствал на изброените противопоказания и е твърдо против етера.Вие решавате какво ще използвате.
Успех на всички.
Мерси колега за инфото
#28
Публикувано 20 януари 2008 - 11:55
Имайте впредвит,че от този спрей понякога ефекта е обратен.Вместо да запали може да се наложи основен ремонт на мотора.Този спрей мисля,че е ЕТЕР-за палене в студено време и наистина пали лесно,но когато пръскаш повече има случаи да къса колянов вал или да чупи бутало.Който не знае как да го използва по добре да не го използва за да не си бере ядове.Основното,което трябва да се знае е че етера се впръсква след като започне да върти стартера,защото ако впръскате първо и след това въртите има опасност да запали на ОБРАТНО мотора.Работя с човек,който е присъствал на изброените противопоказания и е твърдо против етера.Вие решавате какво ще използвате.
Успех на всички.
===================================================================
Извинявай колега, но ползването на спрея е напълно безопасно. Лично аз съм го ползвал няколко зими за да паля...... Форд, естествено. Форд Транзит. На спрея е написано как се ползва. Пръсва се кратковременно във смукателя на филтъра и веднага се върти. Не се подгрява със свещите. Колата пали при много ниски обороти на стартера и го щадиш, както и акумулатора. Важното е да не се прекалява с количеството, впръскано във филтъра. Само кратковременно - просто пссссс. Една две секунди. После влизаш в колата и въртиш.
Всичко това го написах преди дни в друга рубрика тук. Това за паленето наобратно са легенди от времето на Перкинсите. Та нали развърташ вала няколко пъти, преди етерът да влезе в цилиндрите.
#29
Публикувано 20 януари 2008 - 12:05
===================================================================
Извинявай колега, но ползването на спрея е напълно безопасно. Лично аз съм го ползвал няколко зими за да паля...... Форд, естествено. Форд Транзит. На спрея е написано как се ползва. Пръсва се кратковременно във смукателя на филтъра и веднага се върти. Не се подгрява със свещите. Колата пали при много ниски обороти на стартера и го щадиш, както и акумулатора. Важното е да не се прекалява с количеството, впръскано във филтъра. Само кратковременно - просто пссссс. Една две секунди. После влизаш в колата и въртиш.
Всичко това го написах преди дни в друга рубрика тук. Това за паленето наобратно са легенди от времето на Перкинсите. Та нали развърташ вала няколко пъти, преди етерът да влезе в цилиндрите.
Какъв е този спрей и откъде да си го купя да го пробвам?
#30
Публикувано 20 януари 2008 - 12:11
Какъв е този спрей и откъде да си го купя да го пробвам?
=====================================
От някой магазин, в който продават масла и подобрители. Някои го наричат "старт пилот".
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни