Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как се сменя масло на Двигател.W124 200CE


  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#31 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 януари 2008 - 11:38

Мама му стара
Трябва да оправиш пробката-като се стопли времето
Три пъти на 190-ката ми сменяха маслото с "прахосмукачка" и на четвъртия път развиха пробката и няма да ти казвам каква тиня изтече
Уж вадела всичко уж -била вълшебна - и това било най-модерното(за ония години)
Най - добре си е май ,класическия метод
Що не би тоя педал през ушите ,та да я свали внимателно
Пролетта , отиди при свестен маслар и си намери хубаво болте за пробката
Ще му кажеш да не я стяга много , щото ги стягат все едно ,че колянов вал на мотор на кораб стягат
Гадна работа е това с пробката
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#32 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 11 януари 2008 - 16:09

Пробката ти е 6 $ тук,сваляй картера за друга гарнитура и ще видиш какьв кеф после.Аз ги развивам с трьбен ключ.................като се заядат с мен. :madcroud:
  • 0
.

#33 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 януари 2008 - 19:21

Леле колко :spam: има за триене тук :slap: :read: :warningemo:
  • 0

#34 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 11 януари 2008 - 19:42

Тя пробката и тук е жълти стотинки - не и се коси. А и не е в това проблема.
Проблема поне при моя мотор е (беше) идиотската инженерна недомислица в конструкцията на пробката.
Най-малко на мерцедеса очаквах да видя простотия от сорта 14мм болт с 13мм глава...
Реших проблема като лепнах на старата пробка една яка гайка 24 и сега нямам никакви проблеми с нея.
Точно 24мм гайка влиза като по книга на замазаната глава. Даже няма нужда да се закръгля допълнително :icon_coolgrin:
Ей я как стана "новата".
Та маслара може и да не е имал голяма вина - логична развръзка при такъв изроден болт.
Ако предишния път е натегнат едно към гьотере без динамометричен ключ, нищо чудно че сега рехавата главица да не е издържала.
А и хексостена на лулата му е дошъл в повече.
Препоръчвам ти на направиш същото и на твоята пробка.
Трябва на намериш работилница с CO2 апарат за заварки - работа за 5мин и 5лв ;)
И ако го правиш, задължително изключи клемите на акумулатора преди да барат с апарата по колата.
  • 0

879897.png


#35 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 януари 2008 - 19:46

Тя пробката и тук е жълти стотинки - не и се коси. А и не е в това проблема.
Проблема поне при моя мотор е (беше) идиотската инженерна недомислица в конструкцията на пробката.
Най-малко на мерцедеса очаквах да видя простотия от сорта 14мм болт с 13мм глава...
Реших проблема като лепнах на старата пробка една яка гайка 24 и сега нямам никакви проблеми с нея.
Точно 24мм гайка влиза като по книга на замазаната глава. Даже няма нужда да се закръгля допълнително :icon_coolgrin:
Ей я как стана "новата".
Та маслара може и да не е имал голяма вина - логична развръзка при такъв изроден болт.
Ако предишния път е натегнат едно към гьотере без динамометричен ключ, нищо чудно че сега рехавата главица да не е издържала.
А и хексостена на лулата му е дошъл в повече.
Препоръчвам ти на направиш същото и на твоята пробка.
Трябва на намериш работилница с CO2 апарат за заварки - работа за 5мин и 5лв ;)
И ако го правиш, задължително изключи клемите на акумулатора преди да барат с апарата по колата.

:allhail:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни