Как се сменя масло на Двигател.W124 200CE
Започната от Desert Eagle, 09 яну 2008 - 21:14:12
34 мнения по тази тема
#31
Публикувано 11 януари 2008 - 11:38
Мама му стара
Трябва да оправиш пробката-като се стопли времето
Три пъти на 190-ката ми сменяха маслото с "прахосмукачка" и на четвъртия път развиха пробката и няма да ти казвам каква тиня изтече
Уж вадела всичко уж -била вълшебна - и това било най-модерното(за ония години)
Най - добре си е май ,класическия метод
Що не би тоя педал през ушите ,та да я свали внимателно
Пролетта , отиди при свестен маслар и си намери хубаво болте за пробката
Ще му кажеш да не я стяга много , щото ги стягат все едно ,че колянов вал на мотор на кораб стягат
Гадна работа е това с пробката
Поздрави
Трябва да оправиш пробката-като се стопли времето
Три пъти на 190-ката ми сменяха маслото с "прахосмукачка" и на четвъртия път развиха пробката и няма да ти казвам каква тиня изтече
Уж вадела всичко уж -била вълшебна - и това било най-модерното(за ония години)
Най - добре си е май ,класическия метод
Що не би тоя педал през ушите ,та да я свали внимателно
Пролетта , отиди при свестен маслар и си намери хубаво болте за пробката
Ще му кажеш да не я стяга много , щото ги стягат все едно ,че колянов вал на мотор на кораб стягат
Гадна работа е това с пробката
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#32
Публикувано 11 януари 2008 - 16:09
Пробката ти е 6 $ тук,сваляй картера за друга гарнитура и ще видиш какьв кеф после.Аз ги развивам с трьбен ключ.................като се заядат с мен.
.
#33
Публикувано 11 януари 2008 - 19:21
Леле колко има за триене тук
#34
Публикувано 11 януари 2008 - 19:42
Тя пробката и тук е жълти стотинки - не и се коси. А и не е в това проблема.
Проблема поне при моя мотор е (беше) идиотската инженерна недомислица в конструкцията на пробката.
Най-малко на мерцедеса очаквах да видя простотия от сорта 14мм болт с 13мм глава...
Реших проблема като лепнах на старата пробка една яка гайка 24 и сега нямам никакви проблеми с нея.
Точно 24мм гайка влиза като по книга на замазаната глава. Даже няма нужда да се закръгля допълнително
Ей я как стана "новата".
Та маслара може и да не е имал голяма вина - логична развръзка при такъв изроден болт.
Ако предишния път е натегнат едно към гьотере без динамометричен ключ, нищо чудно че сега рехавата главица да не е издържала.
А и хексостена на лулата му е дошъл в повече.
Препоръчвам ти на направиш същото и на твоята пробка.
Трябва на намериш работилница с CO2 апарат за заварки - работа за 5мин и 5лв
И ако го правиш, задължително изключи клемите на акумулатора преди да барат с апарата по колата.
Проблема поне при моя мотор е (беше) идиотската инженерна недомислица в конструкцията на пробката.
Най-малко на мерцедеса очаквах да видя простотия от сорта 14мм болт с 13мм глава...
Реших проблема като лепнах на старата пробка една яка гайка 24 и сега нямам никакви проблеми с нея.
Точно 24мм гайка влиза като по книга на замазаната глава. Даже няма нужда да се закръгля допълнително
Ей я как стана "новата".
Та маслара може и да не е имал голяма вина - логична развръзка при такъв изроден болт.
Ако предишния път е натегнат едно към гьотере без динамометричен ключ, нищо чудно че сега рехавата главица да не е издържала.
А и хексостена на лулата му е дошъл в повече.
Препоръчвам ти на направиш същото и на твоята пробка.
Трябва на намериш работилница с CO2 апарат за заварки - работа за 5мин и 5лв
И ако го правиш, задължително изключи клемите на акумулатора преди да барат с апарата по колата.
#35
Публикувано 11 януари 2008 - 19:46
Тя пробката и тук е жълти стотинки - не и се коси. А и не е в това проблема.
Проблема поне при моя мотор е (беше) идиотската инженерна недомислица в конструкцията на пробката.
Най-малко на мерцедеса очаквах да видя простотия от сорта 14мм болт с 13мм глава...
Реших проблема като лепнах на старата пробка една яка гайка 24 и сега нямам никакви проблеми с нея.
Точно 24мм гайка влиза като по книга на замазаната глава. Даже няма нужда да се закръгля допълнително
Ей я как стана "новата".
Та маслара може и да не е имал голяма вина - логична развръзка при такъв изроден болт.
Ако предишния път е натегнат едно към гьотере без динамометричен ключ, нищо чудно че сега рехавата главица да не е издържала.
А и хексостена на лулата му е дошъл в повече.
Препоръчвам ти на направиш същото и на твоята пробка.
Трябва на намериш работилница с CO2 апарат за заварки - работа за 5мин и 5лв
И ако го правиш, задължително изключи клемите на акумулатора преди да барат с апарата по колата.
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни