До скоро сам карал италианска саборетина и сега като легнах под МЕРО и шах имам кора. Невидях ни пробка ни чудо та някой може ли приблизително да ми обясни от де се сменя това чудо (маслото) трябва ли да я махам кората и така нататак? Или да я карам на маслар? Язък исках тая вечер да и сменим масълцето но Уви
лошото е че и канал си нямам
Забравих да кажа ЦЕ200 95 г. бензин
Колега, те тук ти бях писал, още ли си чудиш над това масло???
При мен точно под картера няма кора и пробката се вижда. Кората ми е под скоростите.
Не знам дали ти улучих модела но погледни тук - пробката е N: 20.
Ако не виждаш картера като залегнеш отдолу, ясно е че трябва да се свали кората - на болтове е, нищо страшно.
Значи отвиваш първо филтъра, развиваш пробката и отиваш да се бършеш докато маслото се източва - вече си омазан до ушите.
В какво ще го източваш си е твоя работа. Какво ще го правиш после - също.
Изобщо ако си сменявал маслото на талянката, процедурата е същата - нищо ново под слънцето!