Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с "топло" паленеW123


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Публикувано 15 януари 2008 - 22:53

караи я на диагностика явно мести много аванса към предварение като загрее и стартера не може да превърти.Мразя италианските коли и не мога да помогна повече но не закачаи стартера.
  • 0

#17 OgO

OgO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 януари 2008 - 21:36

караи я на диагностика явно мести много аванса към предварение като загрее и стартера не може да превърти.Мразя италианските коли и не мога да помогна повече но не закачаи стартера.


Нали знаеш. какво казват за собствениците на Фиат - че се радвали на колата си 2 пъти - веднъж като я купуват и втория като я продават ;)
  • 0
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984

#18 OgO

OgO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 05 февруари 2008 - 20:41

И така, да видим сега има ли познали точния резултат :hooray:

Проблема беше в ............ лоша маса (ама не за ядене ;)
Майстора, който ми поддържа мерцедеса (Жоро - Папион), обясни, че когато двигателя е топъл има по-голямо съпротивление.Ако има загуба на маса, де факто, токът не е достъчен да превърти и се по;учава ефект като при изтощен акумулатор.
Само напръсках със спрей клемата на (-) и връзката на кабела към купето и О ЧУДО проблемът изчезна!


Да вметна нещо извън темата.
Прибирайте си панелите на музиката, че ми разбиха дясното стъкло пред НБУ заради едно тъпо LG. :madcroud:
  • 0
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984

#19 Тодор Живков

Тодор Живков

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 25 май 2011 - 20:19

Сутрин, тишина и спокойствие. Студен двигател, студено масло в картера. Студено масло по стените на цилиндрите, студено масло в маслени магистрали, респективно около шиики на биелни/основни лагери и прочие. Не знам, дали топъл има по-голямо съпротивление, ама студен задължително консумира повече ток, от колкото загрял. Проблем при пускане та топъл мотор, също може да се дължи на богата смес и неподходящо топлинно число на свещи. Него ще го усетиш и без това със загряването на агрегатът - започва да работи по различен начин. Често неправилен. Като цяло, мястото с лоша връзка, било тя и маса е редно да се разглоби и почисти до чист метал. Спрея е временно решение. Ментетата, съхнат веднага. По-истинските са разни химии и проводници, но се изпаряват след време и проблемът се появява отново. Дори под въздействието на магически спрей за тези цели - консумацията на ток остава голяма. Товари се акумулатор, стартерът гладува, а е редно да не се зарежда адекватно, при влошена връзка с масата. Което пък при наличие на сравнително мощен фабричен алтернато, трудно се усеща. Лятото.
  • 0

#20 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 май 2011 - 21:08

Аз пък залагам на бендикс за нежеланието да изхвърли и завърти на топъл мотор.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни