Проблем с "топло" паленеW123
Започната от OgO, 07 яну 2008 - 21:54:06
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 януари 2008 - 21:54
Здравейте,
Ние с моята възлюблена съвсем я закъсахме.
Моята кола като е студена пали трудно, а пък нейното "Браво" обратното.
При мене случая е ясен - старичък дизелак, но не мога да разбера какво се случва при нея.
Като е топла колата (карана поне 30 мин) после стартера няма превъртане. Все едно е изтощен акумулатора. Мъчи се да завърти, йок!
Като я оставя да поизстине час - два си пали нормално. ( и с бутане естестествено).
Няма да ви разправям какъв резил стана оня ден в час пик на жълтите павета, като я изпуснах и после не можа да запали
Та въпроса ми е, някой знае ли на какво се дължи този проблем и евентуално при кой да отида да ми го реши?
Ние с моята възлюблена съвсем я закъсахме.
Моята кола като е студена пали трудно, а пък нейното "Браво" обратното.
При мене случая е ясен - старичък дизелак, но не мога да разбера какво се случва при нея.
Като е топла колата (карана поне 30 мин) после стартера няма превъртане. Все едно е изтощен акумулатора. Мъчи се да завърти, йок!
Като я оставя да поизстине час - два си пали нормално. ( и с бутане естестествено).
Няма да ви разправям какъв резил стана оня ден в час пик на жълтите павета, като я изпуснах и после не можа да запали
Та въпроса ми е, някой знае ли на какво се дължи този проблем и евентуално при кой да отида да ми го реши?
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#3
Публикувано 07 януари 2008 - 22:30
втулки на стартера
#4
Публикувано 07 януари 2008 - 22:51
Та въпроса ми е, някой знае ли на какво се дължи този проблем и евентуално при кой да отида да ми го реши?
Стартера е за втулки. Бендикса му е за почистване от феродовия прах от съединителя. Проверете ако Бравото е дизел подгр. свещи.
#5
Публикувано 07 януари 2008 - 22:56
Фиат "Браво" 1.4 Бензин.
Мъчи се, все едно е заклинило нещо. Аха-аха да превърти. Даже някой път успява, но много забавено. Симптомите са като при изтощен акумулатор, но последния си е наред.
Мъчи се, все едно е заклинило нещо. Аха-аха да превърти. Даже някой път успява, но много забавено. Симптомите са като при изтощен акумулатор, но последния си е наред.
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#6
Публикувано 07 януари 2008 - 23:00
сменяй втулките ,че ще отиде и ротора
#7
Публикувано 08 януари 2008 - 22:00
Благодаря за съветите.
Някой знае ли къде в СФ могат да ми ги сменят (оправят) качествено?
Някой знае ли къде в СФ могат да ми ги сменят (оправят) качествено?
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#8
Публикувано 08 януари 2008 - 22:07
Благодаря за съветите.
Някой знае ли къде в СФ могат да ми ги сменят (оправят) качествено?
На "Козлодуй", от "Мария Луиза" в посока хл. завод, на около 100м в дясно има една работилница за стартери.
Известни са, чувал съм че работят добре а дават и гаранция.
Има табела, гледаш и няма как да не ги видиш.
Успех.
#9
Публикувано 08 януари 2008 - 22:21
"Антим I-ви" бл.2 TRANSPO тел.9310630 И вносител и сервиз. Много са добри. Само с тях работя вече 8 год. и грешка не е имало. Ако решиш там да ходиш - в блока са 2 сервиза един до друг. От Симеон към Сливница се пада втория - Питай за Жоро и кажи че Люси ти е казал за тях. Успех!
#10
Публикувано 08 януари 2008 - 22:56
Благодаря момчета,
В други ден не съм нa смяна и ще я вкарам в бокса, че се обърнах на такси вече
В други ден не съм нa смяна и ще я вкарам в бокса, че се обърнах на такси вече
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#11
Публикувано 15 януари 2008 - 11:21
"Антим I-ви" бл.2 TRANSPO тел.9310630 И вносител и сервиз. Много са добри. Само с тях работя вече 8 год. и грешка не е имало. Ако решиш там да ходиш - в блока са 2 сервиза един до друг. От Симеон към Сливница се пада втория - Питай за Жоро и кажи че Люси ти е казал за тях. Успех!
Люси, не те знам как си работил с тези хора, но това са най-големите мошеници, с които съм си имал работа от доста време насам.
Първо лошо впечатление ми направи, че нямат дори гараж, където да вкарат колата за диагностиката. После оставяш колата и ти се обаждат по телефона. Ама през това време дали не са ти направили някакъв проблем ... Аз лично не бих се доверил, но ти ми ги препоръча затова оставих колата.
Обадиха ми се, че ми бил "заминал ротора", те нямали такъв, пък и щяло да ми излезе по-скъпо да го възстановяват, затова по-добре да ми сложат нов стартер. ОК доверих им се.
И какво си мислиш.
Като я взех беше студена и запали. Но като се затопли пак се появи проблема.
Отивам аз при тях (с написана от тях "гаранция") и питам какво правим сега. И знаеш ли какъв отговор получих:
"Ами щом продължава да прави проблема, значи не е било от ротора. Ходи някъде на диагностика."!!!
"Добре де, ама нали ви платих да ми оправите колата, закарайте я вие на диагностика или ми поставете стария стартер и ми върнете парите."
Познай дали се случи някое от тези неща.
Викат ми - ей ти стария стартер и се оправяй.
За мен това си е чиста проба МОШЕНИЧЕСТВО
Ще ме извиняваш Люси, но ще отправя един призив тук както и по всички форуми за автомобили:
Не ходете по никакъв повод в сервиз за стартери TRANSPO - София, "Антим I-ви" бл.2. Има голяма вероятност да бъдете измамени!
И Люси, ще си позволя да ти дам един съвет. Ако ще гарантираш за някого по-добре наистина да му вярваш, защото в противен случай компрометираш и себе си.
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#12
Публикувано 15 януари 2008 - 12:33
И Люси, ще си позволя да ти дам един съвет. Ако ще гарантираш за някого по-добре наистина да му вярваш, защото в противен случай компрометираш и себе си.
Лошо, лошо...
Пореден пример за това, че нещата явно се променят и място което някога е работило, в следващия момент не е същото...
Нещо за втулки споменаха ли?
Аз лично малко се съмнявах че е от тях щото не би трябвало да има такова влияние температурата на мотора.
Да не кажа никакво.
Не че ефекта които описваш не се получава от разбити втулки, ама това дали е загрял мотора или не не го предизвиква така явно.
Няма какво да си говорим наслуки, трябва да се провери стартера основно.
И аз пак не те разбрах, като е загряла чува ли като завъртиш ключа изхвърлянето на бендикса?
Опит нещо да завърти?
Или никаква реакция?
#13
Публикувано 15 януари 2008 - 13:00
Ей това вече е лошо както за теб така и за мен защото аз съм ти ги препоръчал. Дай ми повече подробности за стартера и кога е бил там. А за това как съм работил с тях ще пиша по-после.
#14
Публикувано 15 януари 2008 - 13:24
Сега говорих с тях по мобилния. Колата е била там миналата седмица и стария стартер е бил сменен с рециклиран. Стария стартер е бил върнат днес май. С две думи това разбрах от тях без повече подробности. А с тях съм работил по следния начин - колата идва при мен с дадения проблем, аз свалям и го диагностицирам и това което е по силите ми го правя а за това което не е отивам там за да го довършат. Всички части които съм слагал по стартери и алтернатори са купувани от тях и не се е случвало да има каквато и да било рекламация до ден днешен. Просто не знам какво да кажа. От опит ми е известно как работят други такива работилници - едно правят две чупят но това е друга тема. И на края - като се опаря някъде втори път пак там не пипам. Без да знам повече от историята не мога да кажа друго освен че съжалявам за станалото.
#15
Публикувано 15 януари 2008 - 14:22
Сега говорих с тях по мобилния. Колата е била там миналата седмица и стария стартер е бил сменен с рециклиран. Стария стартер е бил върнат днес май. С две думи това разбрах от тях без повече подробности. А с тях съм работил по следния начин - колата идва при мен с дадения проблем, аз свалям и го диагностицирам и това което е по силите ми го правя а за това което не е отивам там за да го довършат. Всички части които съм слагал по стартери и алтернатори са купувани от тях и не се е случвало да има каквато и да било рекламация до ден днешен. Просто не знам какво да кажа. От опит ми е известно как работят други такива работилници - едно правят две чупят но това е друга тема. И на края - като се опаря някъде втори път пак там не пипам. Без да знам повече от историята не мога да кажа друго освен че съжалявам за станалото.
Споко, на всеки се случва.
И на мен ми се е случвало да ме подвеждат хора, на които съм мислел, че може да се има доверие.
Аз се набутах с известна сума, но те ще се набутат повече, защото съм сигурен, че повече нито един автомобилист, който чете по форумите няма да отиде при тях.
Хайде, със здраве
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни