караи я на диагностика явно мести много аванса към предварение като загрее и стартера не може да превърти.Мразя италианските коли и не мога да помогна повече но не закачаи стартера.
Проблем с "топло" паленеW123
Started by OgO, 07 Jan 2008 - 21:54:06
19 replies to this topic
#16
Posted 15 January 2008 - 22:53
#17
Posted 16 January 2008 - 21:36
караи я на диагностика явно мести много аванса към предварение като загрее и стартера не може да превърти.Мразя италианските коли и не мога да помогна повече но не закачаи стартера.
Нали знаеш. какво казват за собствениците на Фиат - че се радвали на колата си 2 пъти - веднъж като я купуват и втория като я продават
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#18
Posted 05 February 2008 - 20:41
И така, да видим сега има ли познали точния резултат
Проблема беше в ............ лоша маса (ама не за ядене
Майстора, който ми поддържа мерцедеса (Жоро - Папион), обясни, че когато двигателя е топъл има по-голямо съпротивление.Ако има загуба на маса, де факто, токът не е достъчен да превърти и се по;учава ефект като при изтощен акумулатор.
Само напръсках със спрей клемата на (-) и връзката на кабела към купето и О ЧУДО проблемът изчезна!
Да вметна нещо извън темата.
Прибирайте си панелите на музиката, че ми разбиха дясното стъкло пред НБУ заради едно тъпо LG.
Проблема беше в ............ лоша маса (ама не за ядене
Майстора, който ми поддържа мерцедеса (Жоро - Папион), обясни, че когато двигателя е топъл има по-голямо съпротивление.Ако има загуба на маса, де факто, токът не е достъчен да превърти и се по;учава ефект като при изтощен акумулатор.
Само напръсках със спрей клемата на (-) и връзката на кабела към купето и О ЧУДО проблемът изчезна!
Да вметна нещо извън темата.
Прибирайте си панелите на музиката, че ми разбиха дясното стъкло пред НБУ заради едно тъпо LG.
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#19
Posted 25 May 2011 - 20:19
Сутрин, тишина и спокойствие. Студен двигател, студено масло в картера. Студено масло по стените на цилиндрите, студено масло в маслени магистрали, респективно около шиики на биелни/основни лагери и прочие. Не знам, дали топъл има по-голямо съпротивление, ама студен задължително консумира повече ток, от колкото загрял. Проблем при пускане та топъл мотор, също може да се дължи на богата смес и неподходящо топлинно число на свещи. Него ще го усетиш и без това със загряването на агрегатът - започва да работи по различен начин. Често неправилен. Като цяло, мястото с лоша връзка, било тя и маса е редно да се разглоби и почисти до чист метал. Спрея е временно решение. Ментетата, съхнат веднага. По-истинските са разни химии и проводници, но се изпаряват след време и проблемът се появява отново. Дори под въздействието на магически спрей за тези цели - консумацията на ток остава голяма. Товари се акумулатор, стартерът гладува, а е редно да не се зарежда адекватно, при влошена връзка с масата. Което пък при наличие на сравнително мощен фабричен алтернато, трудно се усеща. Лятото.
#20
Posted 25 May 2011 - 21:08
Аз пък залагам на бендикс за нежеланието да изхвърли и завърти на топъл мотор.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users