охладителна система ц220 зди
Започната от jel, 04 яну 2008 - 20:38:13
68 мнения по тази тема
#61
Публикувано 07 януари 2008 - 18:56
http://www.mbclub.bg...?showtopic=9554
Тоя мотор е единствения в света който вьрви на 60 градуса,всички други / освен ЗАЗ по нанадолнище / си вьрвят на НОРМАЛНА ТЕМПЕРАТУРА .Няма масло което да е мислено да маже на 60 градуса ма как да е,2 теми са отворени,пишем ли пишем и сьщия такова.Някой трябва да прочете за ДВИГАТЕЛИ ВЬТРЕШНО ГОРЕНЕ,раздел охлаждане и нормална работна температура,да влвзе тук и да го напише на колко работи тва.Ма и да кара модела,че иначе не се брои.
Тоя мотор е единствения в света който вьрви на 60 градуса,всички други / освен ЗАЗ по нанадолнище / си вьрвят на НОРМАЛНА ТЕМПЕРАТУРА .Няма масло което да е мислено да маже на 60 градуса ма как да е,2 теми са отворени,пишем ли пишем и сьщия такова.Някой трябва да прочете за ДВИГАТЕЛИ ВЬТРЕШНО ГОРЕНЕ,раздел охлаждане и нормална работна температура,да влвзе тук и да го напише на колко работи тва.Ма и да кара модела,че иначе не се брои.
.
#62
Публикувано 07 януари 2008 - 19:22
Здравейте,точния резултат 82 градуса .По бавно загреват, ако не работи печката.
#63
Публикувано 07 януари 2008 - 20:00
Това за Италянските модели ли е или с такьв имаш парно и подьржа нормална температура на мотора в БГ?
.
#64
Публикувано 07 януари 2008 - 20:24
Това е температурата която подържа, с новия термостат закупен от БС ,с не работеща печка.Това за Италянските модели ли е или с такьв имаш парно и подьржа нормална температура на мотора в БГ?
#65
Публикувано 07 януари 2008 - 20:44
Абе, някой знае ли къде точно е тази печка/ аз мисля че не е точно печка а някакъв подгряващ нагревател/.Лятото ходих на тест и ми казаха че "печката " не ми работи, но най -вероятно били окислени кабелите, защото била някъде отдолу.Аз нямах време и както знаете всяко времено нещо става постояно .При мен също загрява по бавно и държи 80 - 82 гр. W211 -E270CDIТова е температурата която подържа, с новия термостат закупен от БС ,с не работеща печка.
#67
Публикувано 07 януари 2008 - 21:03
На ц класата,е под десния калник,за да стигнеш до нея се сваля подкалника.Абе, някой знае ли къде точно е тази печка/ аз мисля че не е точно печка а някакъв подгряващ нагревател/.Лятото ходих на тест и ми казаха че "печката " не ми работи, но най -вероятно били окислени кабелите, защото била някъде отдолу.Аз нямах време и както знаете всяко времено нещо става постояно .При мен също загрява по бавно и държи 80 - 82 гр. W211 -E270CDI
ще се ориентираш къде е по ауспухната тръба под бронята, ако въобще изобщо печката ти е на този принцип (нафтова)
#69
Публикувано 12 януари 2008 - 14:35
здр.,ВЕЧЕ ЗНАМ за да знаете и вие който още не вярвате. По ниската температура на двигател ЦДИ(команрейл)система от нормалната (80-90)градуса особенно през зимата -причината е в неработещата печка(подгревател).Проверих при дилъра.Цена на нова 202 500 03 98-около 700 лв.без ДДС.това е номера по МБ и Thermo top Z във Webasto.моята също е 220 цди,взех я от германия тук в БС смених термостата но температурата ми е също около 60 градуса. И аз ИСКАМ ДА ЗНАМ това ли е нормалното положение .Благодаря.С 220 CDI-1999 г
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни