Към съдържанието

  •  

Снимка

охладителна система ц220 зди


  • Please log in to reply
68 мнения по тази тема

#46 sas

sas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:

Публикувано 06 януари 2008 - 10:45

моятя С 220 CDI-1999 г.работи на не повече от 60 градуса.Още като я взех ми казаха че CDI-то работи на по-ниски градуси от обикновенния дизел.С помоща на печката загрява по бързо двигателя.Не усещам голямя разлика в разхода на гориво,макар,че сега зимата неможе да не повиши малко разхода.При работа на място може да достигне до 70 градуса.В движение държи около 60гр.Това е от мен дано съм бил полезен с нещо.
Само да кажа,че в движение,както и на място печката работи постоянно,но може да се спре пожелание от копчето до скоростния лост.
Айде със здраве!
  • 0

#47 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2008 - 18:20

Сменете си термостатите / всичко в грешка само аз сьм прав :kill_myself: :rolleyes: /.Нормална работна температура на мотора е далеч над 60,маслото не маже,парно нямате,пьлно отваряне на 71 градуса е убийствено за мотора.Това че не работи печката не е фатално,но да се кара мотора на +- 60 градуса не е никак добре.Веднаж като го подкараш това и ТРЯБВА да имаш парно,термостата да ти подьржа НОРМАЛНА ДОЛНА граница.


:offtopic1: 6 цилиндровите бензинки в подписа ми работят на 97 / тука по спомени / както и 12 цилиндровия модел,осмаците от серията работят на 87 / и тука по спомен/градусови термостати.Имаше си таблица из форума кое с колко вьрви,на руските сайтове си го пише,проверете си там.
  • 0
.

#48 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 януари 2008 - 18:29

Ма още ли не сте сменили тия шибани термостати ,бе пичове
Какво го мъдрите
85-86 градуса и е екстра
И три месеца да разтягате , това е -нов , 85-86градуса и сте капитани
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#49 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2008 - 18:54

Ако е от водна помпа ще грее.



Псилютно,няма как да вьрти по-бьрзо водната.

Публикувано изображение

Е една снимка на помпа,тва просто няма как да врьтне с голяма скорост.
  • 0
.

#50 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2008 - 19:19

На новите Баварци е електрическа,ако и пернеш 24 волта може и да се забьрза ма тая да охлажда повече просто не виждам как ше стане. :rolleyes:
  • 0
.

#51 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 януари 2008 - 19:25

На новите Баварци е електрическа,ако и пернеш 24 волта може и да се забьрза ма тая да охлажда повече просто не виждам как ше стане. :rolleyes:

Дори и 18,6 пъти по-бързо да върти , па нема да истуди "затворения крък" стига термото да е у ред и да не го отваря рано-рано
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#52 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 януари 2008 - 19:30

Определено съм на същото мнение.

Ха на здраве тогава
:beer:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#53 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2008 - 19:42

Не сте прави и двамата :tongue: / тука картинка среден прьст трябва / ма наздраве.
  • 0
.

#54 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2008 - 19:50

Аз за тва не споря бате,говорихме за оборотите на вьртене на помпата и сьм споменал поне 3 пьти за ДОЛНА ГРАНИЦА НА ТЕМПЕРАТУРАТА,а това значи малкия крьг както знаеш,големия ако ще и ледена вода да има,водна помпа от Краз и чугунен радиатор се тая. :icon_coolgrin: Ма не сте прави де :flagMB new:



:offtopic1: Да ти покажа ли как се охлаждат 1400 коня мотор?Там имаме и маслено охлаждане вьв водна баня.Голем кеф :flagMB new:Па ако ти покажа как на морски тегач с локомотивни мотори му се вадят радиаторите под дьното на лодката и се монтират пред винтовете за добро охлаждане и това вьв водите на Аляска ептен ше фанете кьра. :tongue:

:offtopic1: Бе ти у Хелзинки на тоя студ кво разбираш от охлаждане?Кажи за парното,не се стискай.
  • 0
.

#55 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 януари 2008 - 20:00

Аз за тва не споря бате,говорихме за оборотите на вьртене на помпата и сьм споменал поне 3 пьти за ДОЛНА ГРАНИЦА НА ТЕМПЕРАТУРАТА,а това значи малкия крьг както знаеш,големия ако ще и ледена вода да има,водна помпа от Краз и чугунен радиатор се тая. :icon_coolgrin: Ма не сте прави де :flagMB new:
:offtopic1: Да ти покажа ли как се охлаждат 1400 коня мотор?Там имаме и маслено охлаждане вьв водна баня.Голем кеф :flagMB new:Па ако ти покажа как на морски тегач с локомотивни мотори му се вадят радиаторите под дьното на лодката и се монтират пред винтовете за добро охлаждане и това вьв водите на Аляска ептен ше фанете кьра. :tongue:

:offtopic1: Бе ти у Хелзинки на тоя студ кво разбираш от охлаждане?Кажи за парното,не се стискай.

Не говорим за мотора на мойте чистачки бе БОС :icon_coolgrin:
За ногвия мотор на неговата кола
Малко шега-не се сърди , ма ти се занимаваш с мотори за големи съдове
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#56 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2008 - 20:27

Големи,малки,средни...................термостата е на един принцип знаеш.И не сте прави :tongue: / а тоя виц знаеш ли го???/.
  • 0
.

#57 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2008 - 21:18

Само си тьрсите повод да се напиете вие.А НАЗДРАВЕ. :beer:

Цяла тема са си пуснали пичувете,5 човека поне на 60 градуса ги карат тия модели.Сега ше им изровя на колко градуса вьрви тоя мотор,че не ни вярват значи.
  • 0
.

#58 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 януари 2008 - 21:28

Бе то по добре студен да върви от колкото да завира,те лятото пък ще пишет че завират.
А относно напиването то какво друго в тоя студ само да не беше толкова скъп алкохола тук.

Кат дое лето ,ше му мислим
Ае на здраве Спонсоре
Бос къде си, яла да си кажем ,на здраве
:beer:
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#59 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2008 - 22:28

:beer: Е кьде сьм,спамим из форума,да не ме забрави някой и мене. :flagMB new:
  • 0
.

#60 W202_220cdi

W202_220cdi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Русе

Публикувано 07 януари 2008 - 18:39

моятя С 220 CDI-1999 г.работи на не повече от 60 градуса.Още като я взех ми казаха че CDI-то работи на по-ниски градуси от обикновенния дизел.С помоща на печката загрява по бързо двигателя.Не усещам голямя разлика в разхода на гориво,макар,че сега зимата неможе да не повиши малко разхода.При работа на място може да достигне до 70 градуса.В движение държи около 60гр.Това е от мен дано съм бил полезен с нещо.
Само да кажа,че в движение,както и на място печката работи постоянно,но може да се спре пожелание от копчето до скоростния лост.
Айде със здраве!

моята също е 220 цди,взех я от германия тук в БС смених термостата но температурата ми е също около 60 градуса. И аз ИСКАМ ДА ЗНАМ това ли е нормалното положение .Благодаря.С 220 CDI-1999 г
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни