охладителна система ц220 зди
Започната от jel, 04 яну 2008 - 20:38:13
68 мнения по тази тема
#46
Публикувано 06 януари 2008 - 10:45
моятя С 220 CDI-1999 г.работи на не повече от 60 градуса.Още като я взех ми казаха че CDI-то работи на по-ниски градуси от обикновенния дизел.С помоща на печката загрява по бързо двигателя.Не усещам голямя разлика в разхода на гориво,макар,че сега зимата неможе да не повиши малко разхода.При работа на място може да достигне до 70 градуса.В движение държи около 60гр.Това е от мен дано съм бил полезен с нещо.
Само да кажа,че в движение,както и на място печката работи постоянно,но може да се спре пожелание от копчето до скоростния лост.
Айде със здраве!
Само да кажа,че в движение,както и на място печката работи постоянно,но може да се спре пожелание от копчето до скоростния лост.
Айде със здраве!
#47
Публикувано 06 януари 2008 - 18:20
Сменете си термостатите / всичко в грешка само аз сьм прав /.Нормална работна температура на мотора е далеч над 60,маслото не маже,парно нямате,пьлно отваряне на 71 градуса е убийствено за мотора.Това че не работи печката не е фатално,но да се кара мотора на +- 60 градуса не е никак добре.Веднаж като го подкараш това и ТРЯБВА да имаш парно,термостата да ти подьржа НОРМАЛНА ДОЛНА граница.
6 цилиндровите бензинки в подписа ми работят на 97 / тука по спомени / както и 12 цилиндровия модел,осмаците от серията работят на 87 / и тука по спомен/градусови термостати.Имаше си таблица из форума кое с колко вьрви,на руските сайтове си го пише,проверете си там.
6 цилиндровите бензинки в подписа ми работят на 97 / тука по спомени / както и 12 цилиндровия модел,осмаците от серията работят на 87 / и тука по спомен/градусови термостати.Имаше си таблица из форума кое с колко вьрви,на руските сайтове си го пише,проверете си там.
.
#48
Публикувано 06 януари 2008 - 18:29
Ма още ли не сте сменили тия шибани термостати ,бе пичове
Какво го мъдрите
85-86 градуса и е екстра
И три месеца да разтягате , това е -нов , 85-86градуса и сте капитани
Поздрави
Какво го мъдрите
85-86 градуса и е екстра
И три месеца да разтягате , това е -нов , 85-86градуса и сте капитани
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#49
Публикувано 06 януари 2008 - 18:54
Ако е от водна помпа ще грее.
Псилютно,няма как да вьрти по-бьрзо водната.
Е една снимка на помпа,тва просто няма как да врьтне с голяма скорост.
.
#50
Публикувано 06 януари 2008 - 19:19
На новите Баварци е електрическа,ако и пернеш 24 волта може и да се забьрза ма тая да охлажда повече просто не виждам как ше стане.
.
#51
Публикувано 06 януари 2008 - 19:25
Дори и 18,6 пъти по-бързо да върти , па нема да истуди "затворения крък" стига термото да е у ред и да не го отваря рано-раноНа новите Баварци е електрическа,ако и пернеш 24 волта може и да се забьрза ма тая да охлажда повече просто не виждам как ше стане.
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#52
Публикувано 06 януари 2008 - 19:30
Ха на здраве тогаваОпределено съм на същото мнение.
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#53
Публикувано 06 януари 2008 - 19:42
Не сте прави и двамата / тука картинка среден прьст трябва / ма наздраве.
.
#54
Публикувано 06 януари 2008 - 19:50
Аз за тва не споря бате,говорихме за оборотите на вьртене на помпата и сьм споменал поне 3 пьти за ДОЛНА ГРАНИЦА НА ТЕМПЕРАТУРАТА,а това значи малкия крьг както знаеш,големия ако ще и ледена вода да има,водна помпа от Краз и чугунен радиатор се тая. Ма не сте прави де
Да ти покажа ли как се охлаждат 1400 коня мотор?Там имаме и маслено охлаждане вьв водна баня.Голем кеф Па ако ти покажа как на морски тегач с локомотивни мотори му се вадят радиаторите под дьното на лодката и се монтират пред винтовете за добро охлаждане и това вьв водите на Аляска ептен ше фанете кьра.
Бе ти у Хелзинки на тоя студ кво разбираш от охлаждане?Кажи за парното,не се стискай.
Да ти покажа ли как се охлаждат 1400 коня мотор?Там имаме и маслено охлаждане вьв водна баня.Голем кеф Па ако ти покажа как на морски тегач с локомотивни мотори му се вадят радиаторите под дьното на лодката и се монтират пред винтовете за добро охлаждане и това вьв водите на Аляска ептен ше фанете кьра.
Бе ти у Хелзинки на тоя студ кво разбираш от охлаждане?Кажи за парното,не се стискай.
.
#55
Публикувано 06 януари 2008 - 20:00
Не говорим за мотора на мойте чистачки бе БОСАз за тва не споря бате,говорихме за оборотите на вьртене на помпата и сьм споменал поне 3 пьти за ДОЛНА ГРАНИЦА НА ТЕМПЕРАТУРАТА,а това значи малкия крьг както знаеш,големия ако ще и ледена вода да има,водна помпа от Краз и чугунен радиатор се тая. Ма не сте прави де
Да ти покажа ли как се охлаждат 1400 коня мотор?Там имаме и маслено охлаждане вьв водна баня.Голем кеф Па ако ти покажа как на морски тегач с локомотивни мотори му се вадят радиаторите под дьното на лодката и се монтират пред винтовете за добро охлаждане и това вьв водите на Аляска ептен ше фанете кьра.
Бе ти у Хелзинки на тоя студ кво разбираш от охлаждане?Кажи за парното,не се стискай.
За ногвия мотор на неговата кола
Малко шега-не се сърди , ма ти се занимаваш с мотори за големи съдове
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#56
Публикувано 06 януари 2008 - 20:27
Големи,малки,средни...................термостата е на един принцип знаеш.И не сте прави / а тоя виц знаеш ли го???/.
.
#57
Публикувано 06 януари 2008 - 21:18
Само си тьрсите повод да се напиете вие.А НАЗДРАВЕ.
Цяла тема са си пуснали пичувете,5 човека поне на 60 градуса ги карат тия модели.Сега ше им изровя на колко градуса вьрви тоя мотор,че не ни вярват значи.
Цяла тема са си пуснали пичувете,5 човека поне на 60 градуса ги карат тия модели.Сега ше им изровя на колко градуса вьрви тоя мотор,че не ни вярват значи.
.
#58
Публикувано 06 януари 2008 - 21:28
Кат дое лето ,ше му мислимБе то по добре студен да върви от колкото да завира,те лятото пък ще пишет че завират.
А относно напиването то какво друго в тоя студ само да не беше толкова скъп алкохола тук.
Ае на здраве Спонсоре
Бос къде си, яла да си кажем ,на здраве
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#59
Публикувано 06 януари 2008 - 22:28
Е кьде сьм,спамим из форума,да не ме забрави някой и мене.
.
#60
Публикувано 07 януари 2008 - 18:39
моята също е 220 цди,взех я от германия тук в БС смених термостата но температурата ми е също около 60 градуса. И аз ИСКАМ ДА ЗНАМ това ли е нормалното положение .Благодаря.С 220 CDI-1999 гмоятя С 220 CDI-1999 г.работи на не повече от 60 градуса.Още като я взех ми казаха че CDI-то работи на по-ниски градуси от обикновенния дизел.С помоща на печката загрява по бързо двигателя.Не усещам голямя разлика в разхода на гориво,макар,че сега зимата неможе да не повиши малко разхода.При работа на място може да достигне до 70 градуса.В движение държи около 60гр.Това е от мен дано съм бил полезен с нещо.
Само да кажа,че в движение,както и на място печката работи постоянно,но може да се спре пожелание от копчето до скоростния лост.
Айде със здраве!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни