Смяна на маслото на хидравликатаW124,аналогично на повечето модели
Започната от Onir, 02 яну 2008 - 17:02:31
46 мнения по тази тема
#31
Публикувано 07 юли 2012 - 23:01
маркучите се вадеха, щото незнаехме че има пробка.
Споко, това за обиране на луфта е отгорната страна на кутията.
Sers, вместо да те питат ЛИЧНО, можеше да разясниш със снимка, а не ние невежите да се чудим и да пишем ЛС-та...
Споко, това за обиране на луфта е отгорната страна на кутията.
Sers, вместо да те питат ЛИЧНО, можеше да разясниш със снимка, а не ние невежите да се чудим и да пишем ЛС-та...
#32
Публикувано 08 юли 2012 - 13:13
Колега , несъм в бранша ,че да мога да прая снимки когато се наложи. Така беше при мен , цялата философия е 2-те предни гуми да са във въздуха на подемник примерно ! Капачката на казанчето да е свалена ,пробката също и когато се върти волана крайно ляво-дясно и се източва сама до капка .
Този пост е редактиран от sers: 08 юли 2012 - 13:13
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#33
Публикувано 08 юли 2012 - 17:15
Thank you all
#34
Публикувано 08 юли 2012 - 21:35
Споко, това за обиране на луфта е отгорната страна на кутията.
На 140 е от долу.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#35
Публикувано 10 юли 2012 - 22:23
Малко инфо от преди малко.
Развих тоя болт на кормилната кутия, викнах баща ми да върти волана
/предните колелета ги бях вдигнал/ и след около 40-50 въртенета пълен ляв +
пълен десен успяхме да източим около 1,3 литра, което е добре при положение,
че в системата се побират 1,4литра, както и да е.
Интересното стана, когато тръгнах да наливам новото масло.
Напълних миниатурното си казанченце, което побира сгурно
200мл макс, отидох да повъртя волана и курец, маслото
не ще да отиде в системата. Казанчето си седи пълно и не мърда.
Нещо помощ,съвет, идейки?
Сега се сетих, че самото казанче не съм го напълнил баш до горе,
ами е на някъде 1,5-2см от ръба на гърлото на казанчето.
Това се пада под означението за минимума и сега имам съмнения,
че някъде горе има нещо като преливник, който не съм достигнал
при това количество, което съм нялял, а може би именно оттам
трябва да засмуче маслото в системата.
Дали не са го направили нарочно така, понеже тази кола е без филтър
на маслото за волана? Така да е направено,че ако има лайна те да си
остават на дъното на казанчето,а системата да си сърба от най-отгоре?
Нямам и интернет, та не мога да кача снимка на гнилоча, който източих
и на празното казанче, за да добиете представа за какво дрънкам..
Е.би му майката и колата. Винаги, дори и най-лесните неща стават
по ебаси трудния начин при нея.
Оня ден стартера не можах да сваля, а сега и това се надриска...
Развих тоя болт на кормилната кутия, викнах баща ми да върти волана
/предните колелета ги бях вдигнал/ и след около 40-50 въртенета пълен ляв +
пълен десен успяхме да източим около 1,3 литра, което е добре при положение,
че в системата се побират 1,4литра, както и да е.
Интересното стана, когато тръгнах да наливам новото масло.
Напълних миниатурното си казанченце, което побира сгурно
200мл макс, отидох да повъртя волана и курец, маслото
не ще да отиде в системата. Казанчето си седи пълно и не мърда.
Нещо помощ,съвет, идейки?
Сега се сетих, че самото казанче не съм го напълнил баш до горе,
ами е на някъде 1,5-2см от ръба на гърлото на казанчето.
Това се пада под означението за минимума и сега имам съмнения,
че някъде горе има нещо като преливник, който не съм достигнал
при това количество, което съм нялял, а може би именно оттам
трябва да засмуче маслото в системата.
Дали не са го направили нарочно така, понеже тази кола е без филтър
на маслото за волана? Така да е направено,че ако има лайна те да си
остават на дъното на казанчето,а системата да си сърба от най-отгоре?
Нямам и интернет, та не мога да кача снимка на гнилоча, който източих
и на празното казанче, за да добиете представа за какво дрънкам..
Е.би му майката и колата. Винаги, дори и най-лесните неща стават
по ебаси трудния начин при нея.
Оня ден стартера не можах да сваля, а сега и това се надриска...
#36
Публикувано 11 юли 2012 - 09:11
Пълниш казана, друг пали, ти доливаш....
Пробва ли така?
Пробва ли така?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#37
Публикувано 11 юли 2012 - 09:50
Не, защото нали не трябва да се пали преди да се напълни достатъчно?
"Да не се пали" при точенето и пълненето го четох на доста места...
Пише го и в WIS и в All Data.
Днес ще напълня казанчето да самия връх, и ако и тогава не го засмуче,
то няма да остане друг логичен начин освен да се пробва при работеща кола.
"Да не се пали" при точенето и пълненето го четох на доста места...
Пише го и в WIS и в All Data.
Днес ще напълня казанчето да самия връх, и ако и тогава не го засмуче,
то няма да остане друг логичен начин освен да се пробва при работеща кола.
#38
Публикувано 11 юли 2012 - 11:33
спокоино пали и доливай, само да не остава без течност , защото гърми якоо
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#39
Публикувано 11 юли 2012 - 12:04
Сега долях почти до ръба на казанчето, вдигнах колелата и почнах да въртя.
Отново течността в казанчето не намяля. Явно наистина трябва да се палне.
Тъпото е,че дори и в самата All data написаните работи си противоречат
На няколко места пише с големи букви да не се пали колата при точене и
пълнене, а в описанието на процедурата по пълнене пише,че казанчето
се пълни и после колата трябва да поработи за 1 секунда и веднага да се
изгаси,за да се долее масло. Идиотското е,че то само паленето на моята
кола отнема повече 2секунди. Както и да е, аз се наплаших
от написаното,че ако влезе въздух в системата, после
било изключително трудно да се изкара, но пък то би трябвало
системата вече да се е нагълтала с въздух при положение,че снощи
източих 1,3л течност. Май прекалено много се притеснявам.
Ще изчакам баща ми да се прибере,че нямам втори човек
и ще действам с паленето....
Sers, в какъв смисъл използваш думата "гърми"?
В смисъл,че помпата ще се прецака или,че може да
почне да пръска през казанчето?
Отново течността в казанчето не намяля. Явно наистина трябва да се палне.
Тъпото е,че дори и в самата All data написаните работи си противоречат
На няколко места пише с големи букви да не се пали колата при точене и
пълнене, а в описанието на процедурата по пълнене пише,че казанчето
се пълни и после колата трябва да поработи за 1 секунда и веднага да се
изгаси,за да се долее масло. Идиотското е,че то само паленето на моята
кола отнема повече 2секунди. Както и да е, аз се наплаших
от написаното,че ако влезе въздух в системата, после
било изключително трудно да се изкара, но пък то би трябвало
системата вече да се е нагълтала с въздух при положение,че снощи
източих 1,3л течност. Май прекалено много се притеснявам.
Ще изчакам баща ми да се прибере,че нямам втори човек
и ще действам с паленето....
Sers, в какъв смисъл използваш думата "гърми"?
В смисъл,че помпата ще се прецака или,че може да
почне да пръска през казанчето?
#40
Публикувано 11 юли 2012 - 16:53
Идеята на писаното е да не остава суха помпата.
Диляне, пълниш, палиш, веднага гасиш, наблюдаваш, доливаш и ще я напълниш.
Ако не поема аз ги наливам така.
Другото е в някой маркуч да се е насъбрал гофнеш......
Диляне, пълниш, палиш, веднага гасиш, наблюдаваш, доливаш и ще я напълниш.
Ако не поема аз ги наливам така.
Другото е в някой маркуч да се е насъбрал гофнеш......
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#41
Публикувано 11 юли 2012 - 17:48
Чакам втори човек и ще пробвам, то друго не ми остана.
И на мен ми мина през ума това за запушен маркуч,
ама чак пък толкова лайна няма - има просто доста
старо масло.
Ма моито казанче е супер малко,деба. Не е като вашите дето събират
почти литър сигурно....Айде, дано стане.
А като колата се запали маслото само ли ще се дръпне в системата
или трябва и волана да се върти,докато работи колата?
И на мен ми мина през ума това за запушен маркуч,
ама чак пък толкова лайна няма - има просто доста
старо масло.
Ма моито казанче е супер малко,деба. Не е като вашите дето събират
почти литър сигурно....Айде, дано стане.
А като колата се запали маслото само ли ще се дръпне в системата
или трябва и волана да се върти,докато работи колата?
#42
Публикувано 11 юли 2012 - 19:20
Първите няколко пъти пали и я загасвай веднага, тя ще си го поеме.....после леко леко добавяш и връткаш.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 11 юли 2012 - 19:20
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#43
Публикувано 11 юли 2012 - 21:30
Най - вече се успокой , бай васил където му е това работата ти казва , че може и аз ти го потвърждавам от 124 и 202 на който съм си сменял , няма изобщо какво да те плаши и да четеш ауто дата , палиш помпата да завърти и да засмуче , даже и само на стартер би станало . "Гърми " когато няма масло бях я запалил на 124-то без масло и да гърми като на бойно поле самата помпа. Да кажем че ми се е случвало да ми работи помпата 5-7 сек без масло и е нямало повреда , айде и да кажеш ,че е нямало нужда от притеснения . И няма такова нещо , системата САМА се обезвъздушава пълно ляво -дясно .
Този пост е редактиран от sers: 11 юли 2012 - 21:31
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#44
Публикувано 11 юли 2012 - 23:08
Мерси за обясненията,колеги.
Днес нямаше как да свърша
работата,защото бях сам, ама
утре вечер ще пиша.
Днес нямаше как да свърша
работата,защото бях сам, ама
утре вечер ще пиша.
#45
Публикувано 11 юли 2012 - 23:44
Ей утре казваш , ами ако ти потрябва колата спешно , викай неволята :P
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни