Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на маслото на хидравликатаW124,аналогично на повечето модели


  • Please log in to reply
46 мнения по тази тема

#31 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 юли 2012 - 23:01

маркучите се вадеха, щото незнаехме че има пробка.
Споко, това за обиране на луфта е отгорната страна на кутията.
Sers, вместо да те питат ЛИЧНО, можеше да разясниш със снимка, а не ние невежите да се чудим и да пишем ЛС-та...
  • 1

#32 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 08 юли 2012 - 13:13

Колега , несъм в бранша ,че да мога да прая снимки когато се наложи. Така беше при мен , цялата философия е 2-те предни гуми да са във въздуха на подемник примерно ! Капачката на казанчето да е свалена ,пробката също и когато се върти волана крайно ляво-дясно и се източва сама до капка .

Този пост е редактиран от sers: 08 юли 2012 - 13:13

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#33 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 08 юли 2012 - 17:15

Thank you all :hailandkill
  • 0

#34 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юли 2012 - 21:35

Споко, това за обиране на луфта е отгорната страна на кутията.


На 140 е от долу.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#35 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 10 юли 2012 - 22:23

Малко инфо от преди малко.
Развих тоя болт на кормилната кутия, викнах баща ми да върти волана
/предните колелета ги бях вдигнал/ и след около 40-50 въртенета пълен ляв +
пълен десен успяхме да източим около 1,3 литра, което е добре при положение,
че в системата се побират 1,4литра, както и да е.

Интересното стана, когато тръгнах да наливам новото масло.
Напълних миниатурното си казанченце, което побира сгурно
200мл макс, отидох да повъртя волана и курец, маслото
не ще да отиде в системата. Казанчето си седи пълно и не мърда.
Нещо помощ,съвет, идейки? :(

Сега се сетих, че самото казанче не съм го напълнил баш до горе,
ами е на някъде 1,5-2см от ръба на гърлото на казанчето.
Това се пада под означението за минимума и сега имам съмнения,
че някъде горе има нещо като преливник, който не съм достигнал
при това количество, което съм нялял, а може би именно оттам
трябва да засмуче маслото в системата.

Дали не са го направили нарочно така, понеже тази кола е без филтър
на маслото за волана? Така да е направено,че ако има лайна те да си
остават на дъното на казанчето,а системата да си сърба от най-отгоре?

Нямам и интернет, та не мога да кача снимка на гнилоча, който източих
и на празното казанче, за да добиете представа за какво дрънкам..
Е.би му майката и колата. Винаги, дори и най-лесните неща стават
по ебаси трудния начин при нея.

Оня ден стартера не можах да сваля, а сега и това се надриска...
  • 0

#36 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юли 2012 - 09:11

Пълниш казана, друг пали, ти доливаш....

Пробва ли така?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#37 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 11 юли 2012 - 09:50

Не, защото нали не трябва да се пали преди да се напълни достатъчно?
"Да не се пали" при точенето и пълненето го четох на доста места...
Пише го и в WIS и в All Data.

Днес ще напълня казанчето да самия връх, и ако и тогава не го засмуче,
то няма да остане друг логичен начин освен да се пробва при работеща кола.
  • 0

#38 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 11 юли 2012 - 11:33

спокоино пали и доливай, само да не остава без течност , защото гърми якоо
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#39 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 11 юли 2012 - 12:04

Сега долях почти до ръба на казанчето, вдигнах колелата и почнах да въртя.
Отново течността в казанчето не намяля. Явно наистина трябва да се палне.

Тъпото е,че дори и в самата All data написаните работи си противоречат
На няколко места пише с големи букви да не се пали колата при точене и
пълнене, а в описанието на процедурата по пълнене пише,че казанчето
се пълни и после колата трябва да поработи за 1 секунда и веднага да се
изгаси,за да се долее масло. Идиотското е,че то само паленето на моята
кола отнема повече 2секунди. Както и да е, аз се наплаших
от написаното,че ако влезе въздух в системата, после
било изключително трудно да се изкара, но пък то би трябвало
системата вече да се е нагълтала с въздух при положение,че снощи
източих 1,3л течност. Май прекалено много се притеснявам.
Ще изчакам баща ми да се прибере,че нямам втори човек
и ще действам с паленето....


Sers, в какъв смисъл използваш думата "гърми"?
В смисъл,че помпата ще се прецака или,че може да
почне да пръска през казанчето?
  • 0

#40 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юли 2012 - 16:53

Идеята на писаното е да не остава суха помпата.

Диляне, пълниш, палиш, веднага гасиш, наблюдаваш, доливаш и ще я напълниш.

Ако не поема аз ги наливам така.

Другото е в някой маркуч да се е насъбрал гофнеш......
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#41 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 11 юли 2012 - 17:48

Чакам втори човек и ще пробвам, то друго не ми остана.
И на мен ми мина през ума това за запушен маркуч,
ама чак пък толкова лайна няма - има просто доста
старо масло.

Ма моито казанче е супер малко,деба. Не е като вашите дето събират
почти литър сигурно....Айде, дано стане.

А като колата се запали маслото само ли ще се дръпне в системата
или трябва и волана да се върти,докато работи колата?
  • 0

#42 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юли 2012 - 19:20

Първите няколко пъти пали и я загасвай веднага, тя ще си го поеме.....после леко леко добавяш и връткаш. ;)

Този пост е редактиран от Вай Басо: 11 юли 2012 - 19:20

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#43 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 11 юли 2012 - 21:30

Най - вече се успокой , бай васил където му е това работата ти казва , че може и аз ти го потвърждавам от 124 и 202 на който съм си сменял , няма изобщо какво да те плаши и да четеш ауто дата , палиш помпата да завърти и да засмуче , даже и само на стартер би станало . "Гърми " когато няма масло бях я запалил на 124-то без масло и да гърми като на бойно поле самата помпа. Да кажем че ми се е случвало да ми работи помпата 5-7 сек без масло и е нямало повреда , айде и да кажеш ,че е нямало нужда от притеснения . И няма такова нещо , системата САМА се обезвъздушава пълно ляво -дясно .

Този пост е редактиран от sers: 11 юли 2012 - 21:31

  • 1
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#44 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 11 юли 2012 - 23:08

Мерси за обясненията,колеги.
Днес нямаше как да свърша
работата,защото бях сам, ама
утре вечер ще пиша.
  • 0

#45 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 11 юли 2012 - 23:44

Ей утре казваш , ами ако ти потрябва колата спешно , викай неволята :P
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни