Възможните причини са три: 1. Широки или меки предни гуми, затруднено въртене на колелата- шарнири- ще се чуват. 2. Запушен филтър на маслото в хидроусилвателя-смяна с нов 3.Намалено налягане на помпата на хидроусилвателя поради износване- смяна Ако си решил да сменяш маслото с филтъра не разкачвай никакви маркучи както е описано по-горе. Вдигни двете колела във въздуха, свали капака на помпата при неработещ д-л, развий болтчето най-отдолу на кормилната кутия с ключ 12 и източи цялото к-во масло. За пълното му източване завърти бавно волана 2-3 пъти до крайно положение. Сменяш филтъра и наливаш новото масло. Обезвъздушаването става при не работещ двигател. Върти се волана бавно и равномерно и се задържа в крайните положения. Долива се докато престане да поема- до нивото . Пускаш колата на земята, палиш, едно кръгче из квартала и след това ако има нужда се долива малко масло. Ако и след това волана е тегав- ясно е какво следва.
ХМММ тва за болта отдолу на кутията не го знаех---отлично, ако и пурата ми има, утре пак ще сменя маслото все пак секторните са почти еднакви на 123 и 126. даже май са еднакви
да се върти друдно волана от износени шарнири или серво помпа е изключено. помпата или протича, или ще се счупят/разтракат пластините. но да се изхабят--почти невъзможно.
МНОГО възможно е от предишни опити за обиране на луфта на секторната кутия, да сте я понатегнали доста и сега да затяга.