Захванах се да прочета някоя друга статия за да се просветя и се метнах.
![Публикувано изображение](http://img86.imageshack.us/img86/110/21122007256jo3.th.jpg)
Отвивам гайката като се натиска надолу да преудолей съпротивлението на пружината.
![Публикувано изображение](http://img227.imageshack.us/img227/8230/21122007257ud2.th.jpg)
След изваждането на нивомера се вижда и пружината.
![Публикувано изображение](http://img215.imageshack.us/img215/8242/21122007258my2.th.jpg)
Вече се вижда min,max на нивомера.Немеца е написал на тях при 20С за да се има в предвид че се следи нивото
при студен(след престой)автомобил.
![Публикувано изображение](http://img215.imageshack.us/img215/1435/21122007259fh8.th.jpg)
Вече се вижда и филтъра.С две тънки отверки през дупчиците и го издърпах.Източих цялото количество от казанчето.
Количеството в него дo max е точно 250ml.
![Публикувано изображение](http://img218.imageshack.us/img218/8537/21122007260qg9.th.jpg)
Ето го и стария филтър.
![Публикувано изображение](http://img215.imageshack.us/img215/8441/21122007262nb0.th.jpg)
Развих обратната връзка и вдигнах едното предно колело с крик.
![Публикувано изображение](http://img218.imageshack.us/img218/8145/21122007261sc3.th.jpg)
Започнах да въртя волана до крайно положение.
Аз го завъртях 3 пъти на ляво и 3 пъти на дясно.Брат ми който държеше
съда в който събирах маслото ми каза че постоянно пуска по малко.
Незнам защо аз се притесних че,ще навредя по някакъв начин на системата,
ако продължа да въртя.Видях че,вече цялото цялото количество старо масло което съм източил е
точно 500ml.А системата съдържа общо 1L.Просто небях чел някой да изпишка системата до край
и спрях до там.
![Публикувано изображение](http://img215.imageshack.us/img215/5188/21122007263hn4.th.jpg)
Дойде време на новото масълце.Оригиналното е в туба 500ML,аз взех две тубички.
![Публикувано изображение](http://img217.imageshack.us/img217/2236/21122007267bd1.th.jpg)
Такъв е цвета на новото масло.Четох някъде че е с цвят на светла бира Becks
ама се оказа че не е така.Като наливах маслото естествено ми побра само
250ml.Завъртях пак волана няколко пъти до крайно положение и си пое другите 250ml.
Така напрактика смених половината масло на системата която побира 1L.Сложих си капачето
и направих едно кръгче с колата.
![Публикувано изображение](http://img219.imageshack.us/img219/3562/21122007264nm5.th.jpg)
Отварям капачето и ето какъв е цвета след като са се смесели старото с новото масло.
Да все едно нищо не съм правил-ако съдим по цвета де.
![Публикувано изображение](http://img221.imageshack.us/img221/1493/21122007265qi2.th.jpg)
Остана ми една тубичка непокътната.Естествено източих пак със спринцовката
казанчето което е 250ml и на следващия път пак така.
Като заключение искам да кажа че сега съм спокоен но не удовлетворен.
Някак си ми се искаше да сменя цялото масло,но от това което бях прочел
не видях такъв вариант.Може би ако въртях волана до толкова че да спре да тече
масло и така цялото количество от 1L.Ама ме беше шубе.
Надявам се ако някой може да допълни нещо,особено това как може да се
източи цялото количество старо масло да го сподели.Да знае следващия наш колега.
Ето количеството което източих старо масло,марката на филтъра(исках MAN ама не намерих)
и етикета с номера на оригиналното масло.С този номер го търсете в магазина,
много ще улесните продавачите.
![Публикувано изображение](http://img233.imageshack.us/img233/6679/21122007266qh2.th.jpg)
А...не съм усетил с по-малко усилие да се върти волана,но надявам се съм
удължил живота на хидравликата си.
Масло-2Х500ml-40лв
Филтър-20лв
Успех.
Съжалявам но исках да добавя темата в "Споделени ремонти".Моля да бъде преместена.