Голем разходпобелях
Started by hektor, 29 Dec 2007 - 20:12:53
70 replies to this topic
#46
Posted 12 March 2008 - 18:41
Хектор,
тва твойто тегло,...бая ще го теглиш,...заради некомпетентни майстори,...и за това че не ти се дават мангизи!
И още нещо,..помолих те да започнете с простичките неща,../филтър,..регулатор,..засмукване на въздух/,...ма вие се фърлихте на сложното,...
Така отзад на пред не се оправят коли,...само се харчат пари,..и се трошат нерви!
Свещите се сменят на подемник,..не е лесно,...но нема да ти намали разхода!
поне докато ти записва ламбдарегелунг,...разхода ще ти е завишен,...
Масенмесера,..е убийствено скъп,защото е комплект с компа,...не се предлагаотделно,...за секъндхенд дума да не става-имаш имобилайзер и не можеш да ползваш комп от друг автомобил!
Съветвам те да намериш специалисти с рутина и опит,да ти оправят колата....!
Успех!
тва твойто тегло,...бая ще го теглиш,...заради некомпетентни майстори,...и за това че не ти се дават мангизи!
И още нещо,..помолих те да започнете с простичките неща,../филтър,..регулатор,..засмукване на въздух/,...ма вие се фърлихте на сложното,...
Така отзад на пред не се оправят коли,...само се харчат пари,..и се трошат нерви!
Свещите се сменят на подемник,..не е лесно,...но нема да ти намали разхода!
поне докато ти записва ламбдарегелунг,...разхода ще ти е завишен,...
Масенмесера,..е убийствено скъп,защото е комплект с компа,...не се предлагаотделно,...за секъндхенд дума да не става-имаш имобилайзер и не можеш да ползваш комп от друг автомобил!
Съветвам те да намериш специалисти с рутина и опит,да ти оправят колата....!
Успех!
#47
Posted 12 March 2008 - 19:14
Lynx бате 13 на 100 при 120 средна скорост или 29 литра при 230 изминати км. Пак е много. На отиване в началото ми се стори, че харчеше ок ама.................. с все повече каране започна да се увеличава разхода. С включена клима бях ама тя колко да качи. Миналото лято при 130 средна скорост ми даде 7.8 на 100. Аре да турим едно литърче от горе заради климата айде още малко, заради студеничкото време ама 5 градуса не е много аре 9 ама тия 13.
Утре ще се опитам да проверя бензиновия филтър, дале не еумрел както ми бе казал още в началото.
Едно въпросче, да не е от свещите ама няма логика. Мога ли сам да ги сменя, имам си идея как става ама все пак. Трябва ли да я качвам във въздуха!?
Говорих със сервиза днес и ми казаха, че са пробвали тогава още със смяна на дюзи от идентична кола и не е било от тях. Значи едно от предположенията ти за умрели дюзи отпада!
Този луфмасенмесер не мое ли да се хване дееба и да се знае че от него идва проблема. Ама щом има малко подобрение, със смяната на ламдата и температурния датчик, тогава отпада ли луфтмасенмесера!?
мерси
Боже, колко мъка има на този свят, Боже! Не искам да спамя, ама как да не си купиш Дачия Логан за 9000 евро и да си я караш?!
#48
Posted 12 March 2008 - 19:18
До кога ще си я караш,...тая Дачия,....до догодина ли?!
#49
Posted 12 March 2008 - 21:17
Карал съм Шкода 105L 17 години и я продадох в пълна изправност без да правя мотор. Вече се плаша от проблемите със съвременните коли. Не може вечно да се карат 124. Къде отиваме? Вместо да ни служи, колата става средство за тормоз.До кога ще си я караш,...тая Дачия,....до догодина ли?!
Ако купя нов Логан, мога да го карам без проблеми поне 10 години. Защото има малко щуротии в него, които могат да се потрошат.
#50
Posted 12 March 2008 - 21:39
10 години?! - Надали!Карал съм Шкода 105L 17 години и я продадох в пълна изправност без да правя мотор. Вече се плаша от проблемите със съвременните коли. Не може вечно да се карат 124. Къде отиваме? Вместо да ни служи, колата става средство за тормоз.
Ако купя нов Логан, мога да го карам без проблеми поне 10 години. Защото има малко щуротии в него, които могат да се потрошат.
Аз се возих на такси Логан и точно го попитах човечеца колко стотици хиляди е навъртял, та так асе е раздрънкала... той ми отговори - "няма още 20 хиляди км"
#51
Posted 12 March 2008 - 23:44
Бате утре я качвам аз да проверя как е филтъра, а за кой регулатор за въздуха ми говориш и как се казва на немски. Не говориш за луфтмасенмесера нали? Инак това, което смениха в онзи сервиз дето се водят за прилично евтини и добри хихихи това е аз какво мога да направя. Другия вариант е Мерцедес, а там късат задници, така че за момента ти си ми надеждата. Като се видим в БГ ще черпя!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#52
Posted 13 March 2008 - 18:03
Бате проверих вакумния шлаух ( нали е една малка бяла тръбичка която се закачва без притегателни скоби) при филтъра и бе суха. Направихме отново тест и пак показа същата грешка
P0170 Gemischregelung B1 Fehlfunktion.
Какво правиме?
Значи се отхвърля дюзите, филтъра, ламда сондата, температурния датчик, не видях да има течове някъде!
P0170 Gemischregelung B1 Fehlfunktion.
Какво правиме?
Значи се отхвърля дюзите, филтъра, ламда сондата, температурния датчик, не видях да има течове някъде!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#53
Posted 13 March 2008 - 20:00
измерете налягането на бензиновата помпа,....вакуума в смукателния колектор,...почистете дроселната клапа от нагар,...пръсни малко шпрей /бремсрейнигер/ на въздухомера/хотфилма/,сменете въздушния филтър с нов/Knecht,..Mahle/,..и карай 200км пробно.
После пиши има ли я пак грешката в компа!
После пиши има ли я пак грешката в компа!
#54
Posted 14 March 2008 - 04:59
Тва да сьм го продал вече
Преди около месец ми излизе код МАФ СЕНЗОР или дебитомер.Прьснах го с флакона на Моли за почистване на дросели и проблема изчезна,колата си работи пак мазно как си беше.Оставяш да изветрява обаче поне 15 минутки.Кьсмет с тая ситна гад
Преди около месец ми излизе код МАФ СЕНЗОР или дебитомер.Прьснах го с флакона на Моли за почистване на дросели и проблема изчезна,колата си работи пак мазно как си беше.Оставяш да изветрява обаче поне 15 минутки.Кьсмет с тая ситна гад
.
#55
Posted 14 March 2008 - 18:08
измерете налягането на бензиновата помпа,....вакуума в смукателния колектор,...почистете дроселната клапа от нагар,...пръсни малко шпрей /бремсрейнигер/ на въздухомера/хотфилма/,сменете въздушния филтър с нов/Knecht,..Mahle/,..и карай 200км пробно.
После пиши има ли я пак грешката в компа!
Батка сори ама ще требе малко да разясниш, че балетисто мое само да танцува и такива аксели дето ми ги говориш, са ми малко чужди.
1. ПО какъв начин да се измери налягането в бензиновата пома?
2. Същото относно вакума в смукателния колектор и най важното дека да го намерия. Че така ми е трудно да се ориентирам.
3. Къде е намира дроселната клапа и как да стигна до нея. Предполагам че трябва да смъкна кутията с въздуяния филтър!
Ако можеш с схеми да ми покажеш тези три неща, цена няма да имаш. И в бг ще те черпя ама много!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#56
Posted 14 March 2008 - 21:46
Тези неща не требе да ги правиш у дома,....как ли не....,в немско,ще си разпърцаш колата отвън на улицата,...и ще те арестуват!
Отиваш при онези момци дето ти смениха ламбда сондата,отваряш капака и да действат!
Ако те гледат с ококорени очи и ти намирисва че си немат понятие от основни методи за диагностика,....беж,..да те нема!
Сменяш сервиза,....!
Иначе ще си копаш у една и съща дупка!
Отиваш при онези момци дето ти смениха ламбда сондата,отваряш капака и да действат!
Ако те гледат с ококорени очи и ти намирисва че си немат понятие от основни методи за диагностика,....беж,..да те нема!
Сменяш сервиза,....!
Иначе ще си копаш у една и съща дупка!
#57
Posted 14 March 2008 - 23:49
Бате, при онез ще ходя ама после. В момента си ми ти майстора аз изпълнявам и ходя при едни руснаци дет и те много си нямат на идея. Нямам избор от майстори или мерцедес или АТУ ама тия са обирджии и са на чалъма пробваме със смяна ама не ти връщаме частите. А при братушките оп 5 евро.
За туй те моля обясни, пък ако постне и схеми, цена няма да имаш.
мерси много
За туй те моля обясни, пък ако постне и схеми, цена няма да имаш.
мерси много
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#58
Posted 17 March 2008 - 22:36
Колеги свърши се. Днес я продадох и съм Джони Уокър!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#59
Posted 17 March 2008 - 22:46
Колеги свърши се. Днес я продадох и съм Джони Уокър!
На кого я продаде, на немец или на българин? Кого успя да наденеш на тоя х*й?
#60
Posted 18 March 2008 - 09:59
На един афганистанец, ама живеещ у немско. Ако в един момент не се чуе новина от мен значи са ми отрезали нещо хихихи ( дано не се стигне до там). Инак имаше доста интерес към количката. Пуснах я в мобилето у четвъртък и се скъсаха да звънят!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users